HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: pawcik60 w 27 Kwiecień 2025, 15:37:38
-
Witam! Wszystkich forumowiczów HKP.pl tych zainteresowanych jak i przeglądających to forum. Mam problem z układem chłodzenia w Hyundai i30 CW FD 1.6CRDi 2010r. 85kw/116KM VIN: TMADC81SAAJ025865. Przebieg 196000 km.Wymiana płynu chłodzącego była około 2-3 tyś temu, łącznie z olejem, chłodnicą oleju z uszczelnieniem oraz sam płyn chłodzący G12 czerwony. Poziom trzyma, oleju w nim nie ma a wręcz jest jego brak. To na plus ale zmienia kolor z czerwonego na rdzawy coś w rodzaju herbaty? W załączniku przesyłam wam foto z kolorem tego płynu chłodzącego i proszę o pomoc pod powiedzi i wypowiedzi na forum w tym temacie. Za wszystkie komentarze odpowiedzi dziękuje oraz za uwagę. Pozdrawiam serdecznie wszystkich...(http://Witam! Wszystkich forumowiczów HKP.pl tych zainteresowanych jak i przeglądających to forum. Mam problem z układem chłodzenia w Hyundai i30 CW FD 1.6CRDi 2010r. 85kw/116KM VIN: TMADC81SAAJ025865. Przebieg 196000 km.Wymiana płynu chłodzącego była około 2-3 tyś temu, łącznie z olejem, chłodnicą oleju z uszczelnieniem oraz sam płyn chłodzący G12 czerwony. Poziom trzyma, oleju w nim nie ma a wręcz jest jego brak. To na plus ale zmienia kolor z czerwonego na rdzawy coś w rodzaju herbaty? W załączniku przesyłam wam foto z kolorem tego płynu chłodzącego i proszę o pomoc pod powiedzi i wypowiedzi na forum w tym temacie. Za wszystkie komentarze odpowiedzi dziękuje oraz za uwagę. Pozdrawiam serdecznie wszystkich...)
-
A znasz historię auta? Masz je od nowości? Może poprzedni właściciel coś nabroił
-
Zrób płukanie ze dwa razy a potem nalej nowego płynu. Może był jakiś kiepski płyn lany lub woda i zrobił sie syf w środku co teraz się rozpuścił w nowym.
-
Auto sprowadzone nie znam historii pojazdu. Płyn wymieniany dwa razy... Tak samo
-
Może gdzie w nagrzewnicy jest syf i to się wypłukuje. Jakby zrobić płukankę dokładną z jakimś środkiem. Nawet wodą z czymś do czyszczenia chłodnic.
-
No jak auto niespodzianka to przeplykalbym kilka razy bo może być gruz w nagrzewnicy i nie tylko. Ale jak oleju czy CO2 nie ma to spoko