HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: Cibor w 02 Listopad 2008, 17:48:56
-
Dziś chciałem ruszyć dość szybko. Czerwone Żółte i jazda.... Jedynka gaz do 4 tys, sprzęgło zdjęcie z biegu już chcę wrzucić 2 drążek wchodzi i hhhhhhhrrrrrruuuuppppp zgrzyt jakbym nie wcisną sprzęgła i problem.... Odpuściłem i lżej wrzuciłem jakoś weszło no ale coś się stało.... Nie zawsze się to dzieje a wygląda to tak jakby coś trzymało drążek na luzie... Chodzi jakoś miękko maślano ale zarazem stały dziwny opór... Odczucie jest takie jakby bieg nie wchodził........ Ale siedzi.... W tym przypadku nie idzie zmienić szybko biegu.... co się mogło stać..... Proszę o rade bo już mam dość tego samochodu... Ps. Problem z dwójką miałem zawsze synchronizatory... A teraz już wszystkie biegi.... I jakby samochód gorzej jechał.... Czyżby koniec?
-
Cibor, raczej bez rozebrania skrzyni nikt Ci nie wywróży co się dokładnie dzieje. Jeżeli to nie sprzęgło/wysprzęglanie to zdecydowanie masz problem ze skrzynią...
-
Zaraz po napisaniu posta bylem się przejechać... Katowanie opór i wszytklo oki... dziwne....
-
Cibor, jezeli bedziesz mieć okazję to obadaj wysprzeglanie etc ale w miarę możliwości skrzynie i tak bym dał do przeglądu - no chyba że się żegnasz z samochodem lada moment.
-
kml, nie raczej się nie żegnam... I tak mam do wymiany sprzęgło + wysprzęglik.... hhhmmm ile może kosztować taki przegląd skrzyni i gdzie go przeprowadzą... A widzę że z W-wa jesteś więc pewnie wiesz... Polecisz coś?? Zastanawia mnie tylko ten dziwny objaw na luzie taki z oporem drążek chodził na boki maślano....
-
tak szybko biegow nie zmieniaj bo Ci linka peknie jak u mnie :D kupilem caly mechanizm z linkami,wymienilem caly komplet i tak samo mi drazek chodzil...jak w 20 letnim polonezie i bardzo miekko,zmienilem potem na moj stary mechanizm zostawiajac linki i normalnie sztywno,zajrzyj pod meszek,moze cos tam powoli zaczyna sie robic.
-
kml, nie raczej się nie żegnam... I tak mam do wymiany sprzęgło + wysprzęglik.... hhhmmm ile może kosztować taki przegląd skrzyni i gdzie go przeprowadzą... A widzę że z W-wa jesteś więc pewnie wiesz... Polecisz coś?? Zastanawia mnie tylko ten dziwny objaw na luzie taki z oporem drążek chodził na boki maślano....
Mogę Ci dac ew namiar na warsztat gdzie ja generalnie robie samochód ale co jest centrum W-wy. Pogadałbyś z nimi i może Ci dadzą namiar na "skrzynkowców" Samo wyciągnięcie skrzyni to w Warszawie ~ 350 PLN i więcej w zależności gdzie etc.
Jak cos to pisz na priv, wieczorem mogę Ci namiar dać ;)
-
maspex, A czy możliwe jest aby linki się poluzowały?
kml, Zawsze się przyda ;)
-
tak,jak Ci sie bodajze lewa poluzuje to wiekszy skok na boki masz,jak prawa to raczej odpowiada za wychylenia drazka przod-tyl, zdejmisz meszek i dokrec lewa linka kluczem troche i zobacz czy Ci bardziej odpowiada ruch drazka
-
No i sprawa się rypła.... Tzn skrzynia się rypła... Wybierak piiiizzzzzddd... No i nowa skrzynia wita....
Kurcze to już wszystko nowe oprócz turbo....
-
Nowa czy używana :-P ? Bo to różnica ;-)
-
Trafiłem używkę za 250 zl
-
Automata zapodaj :lol:
-
Najgorsze jest to,że nie masz pojęcia co to za skrzynia. Możesz trafic podobne padło :-/ Ale tego Ci nie życzę :-P Daj znać jak Ci poszło i ile dałeś za wymianę.
-
Aż się boję pomyśleć ile zabulę.... Do tego sprzęgło... Fura do garażu i na sezon letni dopiero odpalam... Projekt rusza szybciej niż myślałem.... Gorsza niż moja stara to nie będzie... Uszkodzony synchro dwójki, Jedynka cieżko wchodząca, wstecznego klinujące się biegi i chodzące jak w traktorze...
-
U mnie wymiana skrzyni 150zł + 2 simmeringi półosi po 10zł.
-
:shock: Tylko?? Heh teraz mam większy problem co tu zrobić by pojechać do tylu jak mam skrzynie na 3 biegu zablokowaną i tylko do przodu a muszę jakoś cofnąć by wyjechać.... FUCK!! HeHe wiedzieliście że ruszy z trójki... Najbardziej bym chciał żeby ona w ogóle nie działała?? Jak ją zepsuć do reszty by samochód był na luzie.... Nowa skrzynia powinna być jeszcze w tym tygodniu albo na początku przyszłego.... Bracia z warszawy gdzie tu wymienić skrzynię?
-
mam skrzynie na 3 biegu zablokowaną i tylko do przodu a muszę jakoś cofnąć by wyjechać
Jeśli sprzęgło działa to nie ma problemu
-
Racja nie pomyślałem.... Ale udało mi się zdjąć z biegu po prostu lina pęknięta jest i ręcznie zdjąłem z biegu pod silnikiem... Ale dobrze! Skrzynia idzie, linki w poniedziałek robota w przyszłym.... Sprzęgło od Pana Radzikowskiego.... 300 zł za wymianę skrzyni i sprzęgła to dużo??
-
300 zł za wymianę skrzyni i sprzęgła to dużo??
Normalna stawka
-
Sprzęgło od Pana Radzikowskiego
To te "spiekane" sprzęgła? Ile płacisz za nie?
300 zł za wymianę skrzyni i sprzęgła to dużo
Ok, cena :)
-
Powiedział że musi je zobaczyć ale coś około 1000 zł..... Czekam na skrzynie, linki (kupi ktoś ode mnie mechanizm zmiany bo będę miał dwa??) i jazda do mechaniora...
-
scoupe ruszy nawet z czworki :D jak mi linka pekla 30km od domu o tym sie przekonalem,a propo spiekow,podobno nie nadaja sie do codziennej jazdy,prawda to ?
-
Sprzęgło do codziennej jazdy
Dla samochodów eksploatowanych na co dzień ze zmodyfikowanym programem wtrysku proponujemy tarcze sprzęgła ze zbrojoną okładziną organiczną i wzmocnionym dociskiem sprzęgła o około jedną trzecią . Zbrojona tarcza organiczna w przeciwieństwie do spieków poprawi nam komfort jazdy a jednocześnie wydłuży znacznie przebieg sprzęgła . Niestety sprawność sprzęgła nie wzrośnie . Dlatego konieczne jest zestawienia takiej tarczy ze wzmocnionym dociskiem sprzęgła o około 30-40 % . Wzmocnienie docisku o jedną trzecią nie obciąży układu sterowania sprzęgłem na tyle że nie będzie konieczne jego modyfikowanie. Wzmocniony docisk przyciska mocniej tarczę sprzęgła do koła zamachowego w związku z tym rośnie nam sprawność sprzęgła , niestety pedał sprzęgła będzie twardszy .
Proszę to powinno rozwiać wszelkie wątpliwości...
Lecz raczej będę brał spiekówkę ponieważ projekt jest ambitny ale o nim w swoim czasie....
Jak by to powiedzieć.... Jak bym chiał komfortowy samochód to bym merola sobie kupił a nie pchał $$ z hyundaia.... To jest MIŁOŚĆ......