HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Sonata => Wątek zaczęty przez: beazee w 12 Maj 2012, 00:10:23
-
Przypadek pierwszy:
Przypadek drugi:
Oba nagrania pochodzą z Korei. Dochodzenie trwa.
W obu przypadkach należało wrzucić Neutral.
Tyle, że nagłe przyspieszenie może zdezorientować wprowadzając panikę.
[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-05-14, 10:41 ]
Standaryzacja tagu przy temacie.
-
to kolejny amerykański badziew ten naród jest chory Hyundai pnie się w rankingach więc trzeba go czymś zatrzymać tak jak z toyotą było ;/
-
Też wątpie, nawet jakby sie zacięło to można przeciez na szybko zaciągnąć ręczny, zgasić auto, a nie ciąć po mieście na pełnym gazie. Dziwneee ;p ale depnięcie to ma ładne ;)
-
depnięcie to ma ładne ;)
I tu pewnie ręczny by nie pomógł.
To są właśnie nowe auta. Linka gazu sama się nie naciągnie :roll:
Współczuję kierowcom w takich sytuacjach.
-
Ale przełączenie na neutral zapewne by pomogło.
-
masakra, dlatego pedał gazu nie powinien byc elektroniczny.
-
dlatego pedał gazu nie powinien byc elektroniczny.
W przypadku Sonaty NF (drugi film) nie jest elektroniczny. Poza tym po zatrzymaniu tempomat wyłącza się automatycznie i dopiero można go włączyć po przekroczeniu 40km/h, nie wiem co mogło by się wydarzyć, aby nagle ożył w takiej sytuacji? Co do depnięcia (z pierwszego filmu), to 100km/h miał dopiero w 13 sekundzie ;-) Sonaty są szybsze z normalnymi silnikami. :-P
-
Zgadzam sie ze to podpucha raczej.
Podobnie w ostatnim czasie probowali wmowic opini ze auta elektryczne dokladnie model volt zapala sie sam na postoju
-
Trzeba być naprawdę ci..ą żeby taki manewr odwalić wystarczy wdusić hamulec i wszystko wraca do normy niezależnie czy się depnęło w podłogę czy nie. Wduście kiedyś sobie hamulec i gaz jednocześnie i zobaczycie co bardziej skutkuje.
Wg mnie to wielka ściema albo kierowca całe życie jeździł zaprzęgiem i był perkusistą stąd ta zdolność do operowania prawą stopą.
-
To nie do końca tak, Karolu. Wspomaganie hamulca (serwo) 'zasilanie' bierze z podcisnienia w kolektorze. Przy zupełnie otwartej przepustnicy masz tylko jedną próbę hamowania - pozniej "próżni" po prostu nie ma.