HyundaiKlub.pl
Portal => Portal => Wątek zaczęty przez: Brt w 09 Marzec 2024, 11:31:24
-
Przedsiębiorca Hyundai Motor Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Hyundai Tucson wyprodukowanych w Czechach od 13 kwietnia 2021 r. do 21 sierpnia 2023 r., kurtynowa poduszka powietrzna może być ułożona w nieodpowiedni sposób, co może skutkować brakiem optymalnej ochrony podczas kolizji.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 845 pojazdów.
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Hyundai w celu sprawdzenia i ewentualnej wymiany poduszki.
Informacji związanych z kampanią udziela Hyundai Motor Poland sp. z o.o. (adres: ul. Wołoska 24, 02-675 Warszawa; tel.: 0 800 444 000).
Źródło: www.uokik.gov.pl (https://uokik.gov.pl/bip/samochody-hyundai-tucson)
-
Szczerze powiem że to jest oszustwo.
Znajomy który pracuje jako sprzedawca w hyundai opowiedział mi jak to działa i co robią jak wzywają na takie akcje serwisowe.
Zdradzę tylko tyle że sporo osób które skorzystają z tej akcji serwisowej w najbliższym czasie odwiedzą kolejny raz serwis i zostawią tam sporo pieniędzy a naprawa nie będzie wykonana.
W toyota robią to samo od lat.
Dzięki znajomemu nie władowalem się na minę i zamiast kupić nowego hyundaia kupiłem jaecoo hybryda.
Świetne auto dobrze wyposażone i zostało jeszcze sporo kasy a tak bym się męczył z serwisem hyundai jak wielu innych użytkowników.
Nie bójcie się chińskich aut ponieważ wszystkie auta zachodnie w 90 % są produkowane w Chinach na tych samych podzespołach.
-
To i tak dobrze, że chcą coś sprawdzić. W takim Mercedesie dopiero jak zrobiła się afera, że samochody się zapalają zaczęli wzywać i wymieniać chłodnice EGR. A i tak dalej palą się auta.
A zakup chińczyka to jest dobry na wiele lat jak się nie będzie to psuło. Bo przecież raczej mało będzie chętnych na takiego 3-5 latka.