HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: TomOskroba w 05 Grudzień 2023, 07:34:41
-
Witajcie. od ponad roku jestem właścicielem i30 1.6 crdi 110km. zdrowa fura z małym przebiegiem.
Mam pytanie odnośnie modyfikacji. czym różni się wersja 110km od 130km ? czy intercooler albo turbina/wtryski są mocniejsze ?
no i czy jest tu jakiś cwaniak, który się orientuje ile maksymalnie zniesie taki silnik modyfikacji ? 170km i 400nm w manualu pociągnie, czy to już za dużo i korba wyjdzie oponą ?
Pozdrawiam !
-
Podłączę się, bo też jestem na etapie planowania podniesienia mocy. 1,6 crdi 110KM z przebiegiem 82kkm. Z tym., że ja zadowolę się podniesieniem mocy do około 140KM, czyli trochę ponad to co oferowała fabryczna, mocniejsza wersja tego silnika.
Dodatkowo poszukuję strumienicy, bo chcę wymontować filtr DPF nie niszcząc go i zachować na czarną godzinę. Czy ktoś spotkał się z gotowym rozwiązaniem, czy trzeba szukać używanego DPF do zniszczenia?
-
No to mogę Ci coś powiedzieć bo ja kilka godzin odebrałem swojego 110km Hyundaia.
Wypluł po sofcie na hamowni 149km i 299nm
Polecam ! Zależało mi aby auto odżyło na 4 i 5 biegu. Jeżdżę trasy gdzie jest dużo tirów gnających po 90-100km i aż się prosiło o soft, bo ciężko było z wyprzedzeniem.
8)
Teraz jest miodzio. Mam 152 tysiące przebiegu i filtr jest w.bardzo dobrym stanie. Czemu chcesz swojego wyciąć?