HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra / Elantra => Wątek zaczęty przez: zubi w 08 Maj 2012, 11:48:07
-
Witam wszystkich, niestety spotkała mnie przykra niespodzianka pękł mi pasek rozrządu i jestem w trakcie szukania nowego silnika do [elantra 2001 1,6 107 km] niestety posucha panuje na allegro na te silniki, może ktoś się orientuje czy z innych modeli hyundaia będzie jakiś motor pasował? I jaki jest stopień sprężania w cylindrze?
-
a jakie uszkodzenia ma ten silnik po strzale paska? nie lepiej zrobić głowice? albo ją wymienić?
-
poszły zawory, prowadnice, regulatory były już słabe, nie wiadomo też czy głowica nie ucierpiała ,myślę że to by było nie opłacalne
-
to skoro tak, to czy ie lepiej zmienić tylko głowice? a w jakim stanie jest dół silnika? chodzi mi głównie o to czy ni chla oleju.
-
chlał, nawet po zmianie pierścieni,progów nie było ,panewki ładne były, myślę że powodem była tzw. beczułkowatość cylindrów
[ Dodano: 2012-05-09, 11:04 ]
Pomoże ktoś i odpowie na moje pytania ?!
Witam wszystkich, niestety spotkała mnie przykra niespodzianka pękł mi pasek rozrządu i jestem w trakcie szukania nowego silnika do [elantra 2001 1,6 107 km] niestety posucha panuje na allegro na te silniki, może ktoś się orientuje czy z innych modeli hyundaia będzie jakiś motor pasował? I jaki jest stopień sprężania w cylindrze?
-
z pomocą przyszedł by manual (codo sprężania).
-
głowica do sciągniecia i do remontu na szlifierni. najlepiej sciągnij i zawieź ją do wyceny.