HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: mturku_80 w 07 Maj 2012, 12:49:25
-
Witam, na co zwrocic uwage przy odbiorze ix35 z salonu? Za tydzien ide odebrac i chcialbym juz spytac doswiadczonych osob na co zwracac uwage i gdzie cos sprawdzic , co moze niewidac na pierwszy rzut oka a jest jakims nie dociagnieciem w produkcji. A takze ogolnie co sie sprawdza odbierajac nowe auto. Jest to moje pierwsze auto i nie bardzo mam w tym doswiadczenie.
Z gory dziekuje za podpowiedzi.
-
Zwróć uwage na siebie, żeby sie dobrze prezentować za kierownicą :mrgreen:
Ja na nic nie zwracałem uwagi i jak do tej pory wszystko OK!!!
Nie słyszałem na forum pogłosek jakoby były jakieś ukryte wady wykrywalne przy odbiorze...
Pan w salonie karze oszczedzac autko przez chyba 1000km według instrukcji "docierania" i zaproponuje nieobowiązkową wymianę oleju bodajże po 2000km..
Mozesz poprosić o uzbrojenie alarmu, bo w moim przypadku był nie uzbrojony.
Można także poprosic o ustawienie funcji automatycznego zatrzaskiwania sie auta po ruszeniu powyżej 20/h.
Wiecej nie pamiętam!!!
-
dobre, dobre, weź miernika lakieru, bo może jakiś odnowiony zechcą Tobie wcisnąć :)
jeżeli to jest Comfort, lub wyższa opcja, to możesz poprosić o sparowanie telefonu z autem, jeżeli masz orurowanie z przodu, to pamiętaj o wożeniu ze sobą homologacji na tą rurkę.
-
dobre, dobre, weź miernika lakieru, bo może jakiś odnowiony zechcą Tobie wcisnąć :)
Zdarzały się takie przypadki, że auto np. spadło gdzieś po drodze, zostało odnowione i sprzedane jako fabrycznie nowe ;-)
Obejrzeć nie zaszkodzi. Może nie przesadzajmy już z miernikiem lakieru ale można zwrócić uwagę czy nie ma rys na aucie lub innych delikatnych uszkodzeń - takie rzeczy się zdarzają :roll:
-
Można także poprosic o ustawienie funcji automatycznego zatrzaskiwania sie auta po ruszeniu powyżej 20/h.
To może zdradzisz jak tą funkcję się ustawia? Potrzebna mi jest... i wkurza mnie to, że muszę pamiętać o blokowaniu drzwi... jeżdżę po mieście bardzo często.
-
To może zdradzisz jak tą funkcję się ustawia?
Tego typu rzeczy ustawia się podpinając auto pod interfejs diagnostyczny więc sam raczej tego nie zrobisz.
-
A wlasnie jak to jest jak sie idzie odebrac auto to kasa juz musi byc przelana na konto dilera , czy dopiero w momencie podpisania umowy kupna/sprzedazy?
\Pytam bo jesli wplace kase a pozniej sie okaze ze przy odbiorze bedzie cos nie tak to juz nie ma wyjscia bo kasa juz przelana.
-
Tak, płacisz przed odbiorem przelewem lub gotówką w dniu odbioru. Jeżeli coś znajdziesz to nie podpiszesz protokołu odbioru auta, poczekasz na kolejny egzemplarz i tyle.
Zawsze tak jęczysz, czy po prostu chcesz sobie zapeszyć?
-
mturku , kręcisz na siebie bat ze złej energii. i po co ?
-
A ja przelewałem kasę w salonie przy odbiorze auta. Siadłem do kompa (oczywiście po obejrzeniu auta) klik w klawiaturę - wydruk potwierdzenia przelewu i po wszystkim. D***pę w auto i z bananem do chaty.......
-
hahah to łosie, takie coś nie powinno mieć miejsca bo do godziny 19:00 można tranzakcję anulować :roll: i chyba nakazem sądowym by ją od ciebie ściągali.
-
A ja znalazłem w swoim usterkę ale niestety już w domu po miesiącu użytkowania :evil:
Jakiś debil w fabryce albo w ASO dociągając zawiasy tylnych drzwi elegancko automatem porysował drzwi od wewnętrznej strony na rancie. Widać to tylko po otwarciu drzwi przednich i zaglądając od strony zawiasów na rant tylnych drzwi.
Niby nic i nawet nie wpadł bym na to żeby tam szukać ale coś muszę teraz z tym zrobić żeby rdzewieć w zimie nie zaczęło bo później powiedzą, że uszkodzenie mechaniczne i spuszczą mnie na drzewo :cry:
Gdzie oni kurw@ takich mechaników znajdują ? :evil:
Jak będę kiedyś kupował kolejne auto to obejrzę centymetr po centymetrze choćby to miało trwać parę godzin :mrgreen:
-
U mnie przy odbiorze poszło gładko, sprawdziłem ,,na oko" stan lakieru i spasowania elementów karoserii zajrzałem do kufra żeby sprawdzić czy z wyposażenia typu klucz, koło zapasowe itd. nic nie brakuje. Porównałem też numer VIN autka na podszybiu z tym który widniał w papierach. Na koniec sprawdziłem stan oleju w silniku ( sprzedawca wcale nie był tym zaskoczony i stwierdził że nie jestem pierwszym, który to robi) zapytałem jeszcze czy sprawdzili i wyregulowali ciśnienie w kółkach (samochód z fabryki dostarczany jest z wyższym ciśnieniem w oponach niż to zalecane podczas użytkowania) przybiłem piątkę sprzedawcy i w drogę.
Śmigałem tak swoim nowym ixem z tydzień albo i dłużej i ciągle miałem wrażenie, że samochód jest jakiś sztywny i wogóle to straszny z niego trzęsidupek, podjechałem więc pod kompresor i tutaj :shock: karpik, okazało się, że pomimo zapewnień, wypuszczono mnie na fabrycznym ciśnieniu powietrza w kołach, skorygowałem więc ciśnienie do podanego w tabelce i samochód do dzisiaj spisuje się jak marzenie, czego też życzę wszystkim aktualnym i przyszłym posiadaczom ixa.
-
kurczę, dopiero dziś, czyli miesiąc po odbiorze zauważyłem, że nie najlepiej jest spasowana klapa bagażnika, poza tym auto spełnia swoje zadanie perfekcyjnie i pali coraz mniej, aktualnie po mieście 9 litrów ON.
-
Do wyregulowania, jedź do salonu niech poprawia zanim gdzieś się obetrze.