HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: Pioyer620 w 07 Wrzesień 2022, 14:33:50
-
Panowie pomocy mechanik rozłożył ręce nie wie co mozę być przyczyną szarpania w przedziale 1500-2000 obrotów a to już 3 mechanik ... sprzęgło wymienione 15 tys km temu , wtryski po regeneracji turbina też, egr wymieniony na nowy auto przejechało 240 tyś bez problemów a od miesiąca walczę z tym szarpaniem ...
-
Hehe... I nikt przy sprzedaży nie powiedział? ;)
http://hyundaiklub.pl/index.php?topic=15201.0
-
Posiadam to auto od nowości...
-
Szarpie przód tył i przestaje przy włączeniu klimy?
-
Szarpie silnik , ustaje po dodaniu gazu
-
Czyli nie to samo.
-
Panowie mechanik twierdzi że uszkodzony był czujnik oleju dla tego auto szarpało niby już naprawił...
Ale mam inne pytanko bo ten sam mechanik jakieś 3 miesiące temu wymieniał popychacze zaworowe i teraz znowu je wymienił twierdząc że uległy uszkodzeniu przez wadliwy czujnik... podobno 4 uszkodzone a wymienił wszystkie , czy ktoś miał podobną sytuację?
-
A dolot jak wygląda? Może już trzeba wyczyścić bo przez sadze zmniejszyła się średnica kanałów dolotowych. A te wtryskiwacze i turbinę oraz sprzęgło robiłeś ze względu na te szarpania?
-
Sprzęgło robiłem bo się skończyło turbo gubiło olej ,a wtryski były na sprawdzeniu i tylko 1 regenerowany . Szarpanie przyszło po naprawach mechanika wlasnie turbo I wtrysków
-
Może zamontował inne w gorszym stanie niż te, co były?
-
Witam posiadam Hyundai i30 2013 rok 1.6 CRDi 110km mam ten sam problem szarpania A na zimnym silniku Jak odpalę przez chwilę faluje wskazówka i podczas jazdy równomiernej 2000 obrotów mniej więcej. Czytałem wiele opinii na ten temat i tak wyczyściłem kolektor ssący wymieniłem uszelkę kolektora czyściłem przepustnice wąż od egera i pomogło to jedynie mniejsze spalanie wymieniłem EGR na nisensa(na pewno dobry według vin) sprawdzałem potencjometr w pedale gazu sprawdzałem również czujniki na pedale sprzęgła wężyk od Turbo też jest okej wlewałem płyn na wtryski i do wypalania dpf liqui moly wymieniłem też filtr paliwa olej i olejowy na komputerze błędów brak jeszcze się przymierzam do sprawdzenia czujnika biegu wstecznego lub w ostateczności sprzęgło i na tym więcej opinii brak i tak moja przygoda trwa pół roku.
Powiem tak po zaślepienie egr pomogło w 100% silnik pracuje jak nowy i ma lepszą moc. Pozdrawiam
-
Czyli te objawy które opisałeś ustąpiły po zaślepieniu EGR? Czyli miałeś niesprawny egr lub jego sterowanie. Ewentualnie niedrożna chłodniczka egr