HyundaiKlub.pl
Warsztat => Zakup Hyundaia => Wątek zaczęty przez: mietek 111 w 29 Kwiecień 2012, 12:36:45
-
witam potrzębuję pomocy przy zakupie elantry , link podrzuce potem bo jest nieaktywny chwilowo.
auto jest modelowo z 2005 roku, w dokumentach rok produkcji 2007 ale to nie możliwe bo to starsza buda co była do 2006 roku. auto niby było pokazowe w salonie i stało dlatego taki rok wpisany. auto oglądałem i mi się podoba ale co z tymi numerami , na szybach wszystkich jest 4.
mam vin moze ktoś pomoże.
KMHDN51DP5U138527 nie jestem tylko cyfry 10 moze to być litera S sprzedający mi nie wyraznie napisał.proszę o rozszyfrowanie.
-
Podaj poprawny vin , bez tego ani rusz :-D
-
Dziesiata cyfra w numerze VIN oznacza rok produkcji, więc prawdopodobnie jest to cyfra 5, czyli 2005 r.
-
obejrz auto i jedź nim do serwisu zapłać za sprawdzenie i nie daj się odwodzić handlarzowi coś kombinuje typ
-
podaje link moze coś wypatrzycie , moze ktoś to oglądał.
http://cezarkomis.otomoto.pl/hyundai-elantra-swiss-edition-C23115678.html
jedynie drzwi kierowcy dziwnie sią zamykają trzeba mocniej trzasnąć ,
-
zadziwia mnie tak ładna skóra
-
zadziwia mnie tak ładna skóra
mnie w moi tez zadziwiała. W sumie ciągle zadziwia. Porządna, nie wysiedziwuje się (:P), nie niszczy zbyt łatwo. Nie wiem z jakich koreańskich zwierząt ją ściągają, ale jest naprawę super.
-
koledzy czy w serwisie da się podłączyć auto pod kompa i sprawdzić realny przebieg gdy auto było serwisowane w szwajcari
-
tak przebieg zapisuje sie w kilku miejscach m.in ABS
-
Hej,
w najbliższym czasie mam zamiar kupić Elantrę. Myślałem o końcówce produkcji - lata 2005, 2006 w liftbacku. Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu? Z tego co czytałem samochód jest dobrze wykonany, a tani ze względu na małą popularność w Polsce. Obecnie mam Atosa, 2000 r i właściwie złego słowa o nim powiedzieć nie mogę. Tanie w utrzymaniu, w miarę wygodne i bardzo, bardzo pakowne jak na takie pudełeczko. Oczywiście brakuje trochę mocy, ale na poruszanie się po mieście czy krótkie trasy wystarczy.
Według opinii Elantra jest również tania w utrzymaniu i ekonomiczna.
Jaki silnik wybrać? Diesla czy może benzynę i wpakować LPG? Rocznie pokonuję ok. 10 - 11 tys. km. Jak wyglądają przybliżone koszty ubezpieczenia określonych silników?
Z góry dzięki za pomoc.
-
ja bym się skupiał na Dieslu 2.0 małe spalanie niezła kultura pracy silnika , ja osobiście do LPG nie mam przekonania , polecam Elantrę z wyposażeniem GT :-D
-
Jeśli benzyna+gaz to raczej diesla bym wolał. Miałem 2,0Crdi i 2,0 16v mam obecnie bez gazu. Zaletą diesla jest niższe zużycie paliwa i to że wysoki moment obrotowy jest dostępny przy niższych obrotach silnika co daje przyjemną jazdę w mieście i jest nieocenione gdy np:ciągniemy przyczepę.Wadą natomiast długie nagrzewanie się wnętrza i koszt ewentualnych napraw. Benzyna 2,0 jest dość dynamicznym autem i bezawaryjnym,ale w mieście potrafi sporo wypić(10-11L).Jest jeszcze motor 1,6 ale o tym silniczku trudno mi się wypowiedzieć. Zawieszenie jest trwałe,zaciski hamulcowe lubią się zacierać na prowadnicach co skutkuje nierównym zużyciem klocków i tarcz,w dieslu szczególną uwagę należy zwrócić na pracę turbosprężarki i czy silnik nie dymi na czarno(wtryskiwacze).
-
co do silnika 1.6 16 (benzyniak) musiała by się wypowiedzieć tekla :-D
-
Pali mi 7-coś na trasie, 8,6 na mieście, żadnych problemów z silnikiem nie ma, z rury mu nie dymi, oleju nie pije, brzmi ładnie i w ogóle cud miód i orzeszki. Jeździć, nie umierać.
O ubezpieczenie nie ma mnie co pytać, bo mam taką kosmiczną, nienormalną i [cenzura] cenę przywaloną z tytułu bycia kierowcą <26, że moja składka nikomu orientacji nie poprawi...
Aha. co do pakowności - liftback ma elegancko pojemny bagażnik. Poza tym samo auto wewnątrz jest bardzo przestronne, super wygoda.
-
w sumie jest przestronne bo tak jak ja siedziałem w Elantrze po Accencie tak samo z tego co wiem tekla :mrgreen:
[ Komentarz dodany przez: tekla: 2012-08-06, 19:21 ]
Tajest.
-
Witam. Jeżdżę Mitsubishi Carisma 1.6. Autko, jakkolwiek wdzięczne, idzie mu już 13 rok eksploatacji i 242 tys. W związku z tym myślę nad czymś nowszym i koniecznie z większym motorem. Jako, że wcześniej był Colt a Mitsubishi uważam za świetne auta, teraz miałby być Lancer Kombi CS z motorem 2.0. Poszukiwania takiego auta pomału jednak mnie niecierpliwią, bo jest ich mało i trudno coś ustrzelić fajnego. Ale do rzeczy.
Sporo czytałem o Elantrze. Auto może się podobać. Wpadło mi ogłoszenie: Elantra z 2006 r., pierwszy rok eksploatacji 2007, 150 tys, silnik 2,0. Pierwszy właściciel, salon krajowy. Trochę wysoka cena wywoławcza, lecz ponoć do końca serwis w ASO a przy 150 tys, zrobiony duży serwis.
Trudno jednak takie auto obejrzeć sobie (ten konkretny z ogłoszenia jest kawałek), wsiąść do niego, etc., bo jest ich mało. W związku z tym mam prośbę. Czy ktoś z forum ze śląskiego, kto ma Elantrę XD (niekoniecznie 2.0) zechciałby poświęcić chwilę, aby pokazać autko, pozwolić wsiąść do niego, także za kierownicę, aby choć przez chwilę zobaczyć jak się siedzi w fotelu, jak ułożenie foteli, etc.?
Ponadto mam parę pytanek:
- czy auto fajnie się prowadzi, tj. czy zawieszenie pozwala na pokonywanie zakrętów z rezerwą bezpieczeństwa, tj. czy nie jest "kanapowcem" jak np. sonata?,
- czy skrzynia biegów jest precyzyjna?
- jaka butla LPG wchodzi do auta bez konieczności dźwigania podłogi bagażnika,
- oświetlenie to tradycyjne H4, czy może komplet X7+H1?
Pozdrawiam,
Arek
-
Prowadzi się fajnie, nie jest jeżdżącą kanapą, ktora siedzi na ziemi i nie skręca, jest zwinne, ale nie jest pudełkiem zapałek, które przechyla się całe po wjechaniu w dziurę.
LPG nie mam, to się nie wypowiem.
Żarówki są standardowe, mijania to H7, wymieniałam też niedawno postojówki, ale nie pamiętam co tam było. Na pewno do kupienia bez problemu, a wymiana też trudna nie jest, można robić samemu i nie trzeba robić tego przez rurę wydechową :P
Ty się akurat zapatrujesz na wersję po lifcie, a ja mam przeliftową, ale to żadna różnica, tylko ma ryjek inny i pionowe nawiewy :P
-
A jak jest z silnikiem 2.0. Doczytałem, że Elantra ma inny silnik 2.0, niż np. Sonata z tych samych lat. W Sonacie są silniki zapożyczone wprost z Mitsubishi. Z Mitsubishi wiem, że cieszą się one dużą trwałością, niezawodnością, dynamiką. Dobrze wkręcają się na obroty. Dość dodać tylko, że ten silnik jest bazą dla Evo.
Z kolei Elantra to inna rodzina silników Hyundai (Beta chyba). Co można powiedzieć o nich - porównując do tego z Sonaty? Jest lepszy, gorszy, trwalszy, ekonomiczniejszy, lepiej się wkręca na obroty lub inne jeszcze charakterystyki?
-
Mamy na forum parę 2.0, ale koledzy rzadko chyba wchodzą ostatnio :/
-
Ten sam silnik były stosowany w Coupe GK więc więcej dowiesz się tutaj http://www.forum.hyundaicoupe.pl/. Silnik 2.0l to raczej udana konstrukcja i przy prawidłowej eksploatacji nie nastręcza kłopotów. W modelu do 09.2006 jedyny kłopot może sprawić łańcuszek spinający wałki rozrządu, którego trwałość jest taka sobie. Po 08.2006 silnik 2.0l zamiast paska rozrządu miał łańcuch.
-
A dowiem się, czy elantra 2.0 po lifingu miała kompensację luzów hydrauliczną?
-
Miała ją też i przed liftem więc po, również ma. Od 95 roku wersja J2 modelu Lantry która jest starszą siostrą Elantry a silniki mają te same - miała hydrauliczną kompensację luzu zaworowego.
-
A zapas to koło pełnowymiarowe, czy jakaś dojazdówka - pytam pod względem butli LPG. W 2.0 standardem jest felga aluminiowa 15 cali i opona 195/60/15?
[ Dodano: 2014-01-05, 23:06 ]
Ten sam silnik były stosowany w Coupe GK więc więcej dowiesz się tutaj http://www.forum.hyundaicoupe.pl/. Silnik 2.0l to raczej udana konstrukcja i przy prawidłowej eksploatacji nie nastręcza kłopotów. W modelu do 09.2006 jedyny kłopot może sprawić łańcuszek spinający wałki rozrządu, którego trwałość jest taka sobie. Po 08.2006 silnik 2.0l zamiast paska rozrządu miał łańcuch.
A silnik 2.0 w wersji poliftowej (w tym przypadku 2006r.) - ma silnik ze zmiennymi fazami rozrządu (CVVT to się chyba u Hyndaia nazywa)?
-
Koło pełnowymiarowe w zapasie.
Alusy nie są w standardzie, ja mam stalówki. (No, przed liftem przynajmniej)
-
Witam
Wybór jednostki 2.0 l 16V uważam za najbardziej rozsądny :). Ten silnik nie ma zmiennych faz rozrządu. Nadaje się do gazu, dobrze z nim współpracuje. Koło zapasowe jest pełnowymiarowe na stalowej feldze. Butla gazu max. 40 l jeśli ma być toroidalna.
Generalnie moim zdaniem auto przy większych prędkościach jest słabo wyciszone, wyraźnie słychać pracę zawieszenia i szum opon - dlatego polecam jakieś miękkie opony. Z tego co się orientuje to w popularnych modelach mitsubishi jest podobnie :). W zimie lubi sobie coś potrzeszczeć w środku auta, ale problem jest chyba naprawdę sezonowy :) :)
O ile spód auta jest dobrze zabezpieczony antykorozyjnie, to mam zastrzeżenia do lakieru - jest bardzo miękki i łatwo go zarysować. Do tego należy zwracać uwagę na tylne nadkola - żre je rdza.
Koła standardowe to 185/65/R15 ET 46 5,5 J, alusy 6 J, rozstaw śrub 4 razy 114,4 mm, otwór centrujący 67 mm
Sporo części pasuje od sonaty (np. właśnie alusy :) :)) i matriksa (ta sama płyta podłogowa)
Olej silnikowy - ja stosuję valvoline 10 W 40, ale inni forumowicze jeżdżą na 5 W 40 itp.
Kable napięciowe najlepiej oryginały (firmy Mobis bodajże), świece wg uznania i specyfikacji :).
Tarcze i klocki - forumowicze polecają TRW, ATE....
Więcej grzechów nie pamiętam... :-D :-D
-
pterodaktyl dziękuje za odpowiedzi :). Tak z ciekawości - jeżeli to nie tajemnica - z jakiej części Podkarpacia piszesz? Pytam przez sentyment do tej części Polski.
A jak oceniasz zawieszenie? Nie jest za miękkie, pozwala trochę szybciej pokonać zakręt? To akurat w Carismie jest na wysokim poziomie. Ponadto masz racje - japończyki (przynajmniej te starsze) są także słabo wyciszone.
-
Po 06.2003 w 2.0l był CVVT.
-
Po 06.2003 w 2.0l był CVVT.
Czyli jednak zmienne fazy. A nie odbiło się to negatywnie na trwałości tego silnika i tolerowaniu przez niego LPG?
-
HC to nie Alfa Romeo :lol:
-
HC to nie Alfa Romeo :lol:
:)
O Elantrze kiedyś przeczytałem w jednym z czaposim motoryzacyjnych, że to jak japończyk starszej daty - przy odpowiednim serwisowaniu nie do zdarcia.
-
Ta Elantra rzeczywiście ma bardzo dobrą "prasę". W czasopismach motoryzacyjnych piszą o niej jako o najbardziej niedocenianym samochodzie w Polsce.
Gdzieś jeszcze mam "Motory" i "Auto Światy" z tymi artykułami:)
Zawieszenie jest moim zdaniem o.k. Takie kompromisowe. Nie za twarde, nie za miękkie. Jedyny minus - zimą słyszę lekkie stuki jak jadę po dziurach ale nie jest źle.
Latem cisza.
Rzeczywiście powyżej "setki" trochę za bardzo słychać silnik, brakuje szóstego biegu.
Ale jak stoi się na światłach, silnika prawie nie słychać:)
Teraz trochę żałuję, że nie kupiłem "dwulitrówki", jednak dobrze mieć trochę więcej pod butem:)
-
Witam ponownie
Odnośnie skrzyni biegów, to powiem, że ten "element" najbardziej mi się w mojej Eli podoba :). Biegi można paluszkiem przerzucać. Jedynka dość krótka. Niestety zmartwię Cię, bo wg mnie nie nadaje się do "sportowej" jazdy - synchronizatory nie "wyrabiają" przy szybkim przerzucaniu biegów :). Wsteczny czasami robi psikusy i nie chce wskoczyć od razu, ale puszczasz sprzęgło i za drugim razem jest już oki :)
Off topic - pochodzę z północy regionu
Pozdrawiam
-
Witam ponownie
Odnośnie skrzyni biegów, to powiem, że ten "element" najbardziej mi się w mojej Eli podoba :). Biegi można paluszkiem przerzucać. Jedynka dość krótka. Niestety zmartwię Cię, bo wg mnie nie nadaje się do "sportowej" jazdy - synchronizatory nie "wyrabiają" przy szybkim przerzucaniu biegów :). Wsteczny czasami robi psikusy i nie chce wskoczyć od razu, ale puszczasz sprzęgło i za drugim razem jest już oki :)
Off topic - pochodzę z północy regionu
Pozdrawiam
Może w takim razie 2.0 ma inną, szybszą skrzynię:)
Co do regiony - ja mam sentyment do Krosna i tej części "dalej w las" na dół i w prawi na mapie.
-
Wsteczny czasami robi psikusy i nie chce wskoczyć od razu, ale puszczasz sprzęgło i za drugim razem jest już oki :)
Mam wrażenie, że to smaczek wszystkich Hyundaiów. Na pewno co najmniej czterech, którymi jechałam (w innych trzech(?) nie pamiętam). Co chwilę na forum ktoś o tym wspomina. Nawet nie ma po co na to zwracać uwagi.
-
Jak miałem Colta to też tak było. To także przypadłość (przynajmniej tych starszych) japończyków. W Carismie jest inaczej, lecz ona ma francuską skrzynię Renault.
ed. Wycięcie cytatu. Nie ma potrzeby by cytować post, na który odpisujesz, jeżeli znajduje się bezpośrednio nad Twoim. tekla
[ Dodano: 2014-01-28, 13:37 ]
Jedno pytanie jeszcze - Elantra ma elektryczne wspomaganie kierownicy?
-
Witam. Przyszedł czas na zmianę auta. W związku z tym ze moją uwagę zwrócił na siebie następca mojej landrynki mam kilka pytań do szanownych użytkowników Elantr. Planuję zakup Elantry z roku 2001-2002 w hatchbacku z silnikiem 2.0 CRDI.
1. Ile jest miejsca w Elantrze (w porównaniu do Lantry kombi) szczególnie chodzi mi o bagażnik i tylną kanapę ze względu na moje dwie dwulatki, które podróżują w swoich fotelikach (czy po montażu fotelików ktoś jeszcze zmieści się z tyłu (w Lantrze żona daje radę;-)).
2. Czy w/w jednostka napędowa jest dobrym wyborem? (awaryjność, ceny części, kultura pracy).
3. Czy Elantra jest lepiej wyciszona od poprzedniczki i jak tu wygląda sprawa korozji?
Z góry dziękuję za odp.
-
tomekarczak,
1. Mnóstwo. Nie wiem tak dokładnie ile jest w Lantrze kombii (znam raczej sedana), ale śmiem twierdzić, że w Elantrze liftback jest naprawdę mnóóóstwo miejsca.
2. Nie moja działka
3. Niestety wyciszona raczej nie jest lepiej. Co do korozji zdania są podzielone. Z reguły jednak ruda się za bardzo za Elantry nie bierze, szczególnie w porównaniu z Lantrami.
-
A miał ktoś może styczność z autami z linków poniżej? Być może w sobotę pojadę zobaczyć toto. Jedno stoi z Żarach a drugie w Lubniewicach koło Sulęcina. Może ktoś z forumowiczów mieszka w okolicy?
Lubniewice
http://tablica.pl/oferta/okazja-hyundai-elantra-CID5-ID4OmyP.html#2f01d7fce8
Żary Tablica
http://tablica.pl/oferta/hyundai-elantra-2-0-diesel113kmklimaniemcy-2002-CID5-ID5AozN.html#ceaa6874b1
Żary Otomoto
http://otomoto.pl/hyundai-elantra-2-0-diesel-113km-klima-niemcy-C31933792.html
-
Post 420 http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2439&postdays=0&postorder=asc&start=405 i post 1 http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5368
-
Hej, poszukuje Elantry w dobrym stanie, najlepiej z okloic Wroclawia. Znalazlem dwa ciekawe ogloszenia. W pierwszym jest do sprzedania Elantra z silnikiem 1.6. Co sadzicie o tym aucie i jak sprawuje sie ten z silnik z gazem, ewentualnie jaka instalacje najlepiej zalozyc:
http://olx.pl/oferta/hyundai-elantra-2005r-zarejestrowany-rodzynek-okazja-CID5-ID7goaz.html#85806e92a9
Drugie to 2.0 z automatyczna skrzynia biegow. Czy ktos mial do czynienia z automatem w Elantrze? Czy da sie zalozyc gaz do 2.0 (jest to silnik Mitsubishi, a z tego co kojarze to GDI z tego okresu mialy plastikowy kolektor i gaz sie do nich nie nadawal):
http://olx.pl/oferta/hyundai-elantra-2006r-100-000km-unikat-CID5-ID7gpSj.html#8762762d3e
Z gory dziekuje wszystkim za wszystkie porady.
Pozdrawiam
Michal
-
Jarnes pierwsza porada przeczytaj post #39 z tego tematu dla ułatwienia jest nad Twoim i dodaj numery vin pojazdów.
https://historiapojazdu.gov.pl/ vin+data pierwszej rejestracji w Polsce+numer rejestracyjny=informacje na temat przeglądów i przebiegu w Polsce.
W Elantra nie były montowane GDI.
-
kosmos2011, dzieki za pomoc. Dane auta:
VIN: KMHDN51BP4U131561
Rejestracja: DLW19AA
Data rejestracji: 04.08.2005
Napiszcie prosze co sadzicie o tej ofercie oraz jak sie sprawuja te silniki z LPG.
(http://www.directupload.net/file/d/3796/ql7rcp42_png.htm)
-
Data produkcji 2004-05-31 do Polski
Data pierwszej sprzedaży 2005-08-01
Duża różnica w czasie może był to egzemplarz demonstracyjny ?
Na gwarancji nie było żadnych napraw więc o przebiegu dowiedzieć się można tylko z przeglądów w ASO.
(http://images70.fotosik.pl/336/0c5669ea746e02a8m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0c5669ea746e02a8)
29.07.2014 przebieg 135527 km, a w ogłoszeniu teraz 133000 km więc może już długo czeka na nabywcę czyli nie taka okazja.
Brak badania technicznego w 2013 r.
Nie ma ESP.
Nie widzę tych dwóch pozostałych poduszek powietrznych.
Centralny zamek + alarm nie fabryczny.
Hydrauliczna regulacja luzów zaworów - jak najbardziej nadaje się do LPG.
-
kosmos2011, jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc. Chyba nie był egzemplarzem demonstracyjnym, bo data pierwszej rejestracji to 04.08.2005 - chyba, że tylko stał w salonie i nie jeżdził. Z tym przebiegiem dziwna sprawa, niby nie duża różnica, ale jednak jest. Sprawdziłem informacje o tych zdjęciach, zostały wrzucone na olx.pl 30 września, także już trochę wisi to ogłoszenie. Badanie techniczne nie było zrobione w 2012, w 2013 było robione 30 lipca. Zauważ, że są dwa wpisy dla 2011, także może ktoś źle wprowadził dane. Różnice w opisie (ESP, poduszki) też na minus. Napisz mi jeszcze proszę, czy niefabryczny jest tylko alarm czy centralny zamek też. Jest tylko jedno kiepskie zdjęcie wnętrza, na kierownicy jest jakiś pokrowiec. Obawiam się, że wnętrze może być zniszczone...
-
Tak pomyliłem się chodziło o 2012 r. Centralny był uruchamiany z kluczyka dodatkowo dorobiono alarm+centralny pilota.
-
Witam, wznowie może wątek zakupu elantry...
Jeżdżę co prawda accentem 1.6 gt z USA ale o elantrach xd też się oczytałem dobrych opini. Jeden z minusów to chyba korozja.. W Stanach była akcja serwisowa na modele 2001-2003/4 bo dość szybko rdza upodobała sobie podwozie, ale w EU chyba tego nie było.
Sam mam zamiar kupić elantrę xd 2.0 benzyna, salon PL, I rej. 2007, ale czy będę jej posiadaczem to się dowiem po oględzinach i sprawdzeniu w sobotę. Kilka oglądałem z Niemiec, z niską ceną - podwozie i drzwi KOROZJA!!! Zobaczymy teraz...
Pozdro
-
Witam
Silnikowo - 2.0 najlepszy wybór, posłuchaj czy nie słychać łańcucha spinającego wałki rozrządu.
Układ kierowniczy - na postoju skręć kołami na maksa w obie strony, jak usłyszysz piszczenie paska pod koniec to nie daj sobie wcisnąć, że to luźny pasek :).
Korozja - rzeczywiście jest :(, podwozie jest w miarę dobrze zabezpieczone (moja pod chmurką stoi od 4 lat), ale nadkola tylne już chrupie.
Hamulce - ręczny lubi się zapiekać, wtedy wymiana lub regeneracja zacisku.
Szyby elektryczne - sprawdź czy z panela obok kierowcy działają, zwłaszcza ta od pasażera :):):)
Centralny zamek - jak robi się ciepło lubi "pofiglować" i nie otworzyć drzwi z pilota.
Zegarek - czasami działa, a czasami nie, winne ponoć "zimne luty"
To tyle co mi się przypomniało z "defektów", które tu zgłaszali forumowicze
[ Komentarz dodany przez: tekla: 2015-01-22, 18:41 ]
Czytam to i utwierdzam się w tym, że trafił mi się jakiś szczęśliwy egzemplarz... No dobra, zegarek faktycznie świruje.
-
Dzięki pterodaktyl za podpowiedź. W sumie centralny, el. szyby i zegarek są do przeżycia. Co do łańcucha rozrządu...wydawało mi się że w 2.0 jest pasek, przynajmniej w modelach '00 - czerwiec '06.
-
Co do łańcucha rozrządu...wydawało mi się że w 2.0 jest pasek
łańcucha spinającego wałki rozrządu
a gdzie tu mowa o łańcuchu rozrządu ?
(http://images68.fotosik.pl/546/d5870d95883af117m.png) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d5870d95883af117)
-
Witam ponownie
Jest pasek :) i jest łańcuszek :)
Pasek jest "na zewnątrz" i napędza jeden wałek rozrządu, a drugi wałek jest spięty z pierwszym łańcuszkiem "wewnątrz" silnika:) i go nie widać, ale czasami słychać. Objaw jest taki, że po uruchomieniu na zimnym silnik chodzi jak "diesel". Ten klekot pochodzi od rozciągniętego łańcuszka i dobiega od strony akumulatora.
Mam nadzieję, że to wyjaśniłem w dość prosty sposób
Pozdrawiam
-
Dzięki za wyjaśnienie, tak się składa że budowa silnika a szczegolnie elantry nie jest moją mocną stroną. Zwrócę na to uwagę. W sonaci 2.4 też był problem z rozciągającym się łańcuchem tylko chyba tam był rozrządu :?:
A gdyby tak "klekotał" to omijać szeroko łukiem, czy jest szansa to zrobić w rozsądnych pieniądzach? Byłbym wdzięczny za podpowiedź.
Póki co jutro trasa mielec-suwałki i oględziny..A wszyscy znajomi zdziwko, przecież tyle jest w okolicy opli, ww, fordów, itd...A ja tam wole hyundaia..
Pozdr
-
Kilka oglądałem z Niemiec, z niską ceną - podwozie i drzwi KOROZJA!!!
W mojej zardzewiał wahacz (podstępnie od środka, tak, ze nie było tego widać) i niemal złamał się przy końcówce. Na szczęście sworzeń go przytrzymał. Od tego czasu na przeglądach zawsze proszę diagnostę, zeby dobrze przejrzał podwozie. Ciekawe, że tylko ten jeden element skorodował.
Coś tam pewnie jednak jest na rzeczy, że Hyundaie z tamtych lat mają problemy z korozją podwozia.
-
Witam
Nie omijać, tylko "wynegocjować" korzystną cenę :):). Jak trafisz na kumatego mechanika, to zrobi Ci to przy okazji wymiany rozrządu :):), wtedy koszt wymiany będzie w przyzwoitej cenie.
Pozdrawiam
-
Dzięki za podpowiedzi. W końcu KUPIŁEM Elantre :-) Nie była tak idealna jak w ogłoszeniu (norma) ale jest dla mnie do przyjęcia. Wady: malowana tylna klapa, pęknięta osłona nadkola, brak klapki maskującej od wewnątrz tylnej klapy, porysowany (chyba od myjni mech) lakier, słabe wyciszenie tynych nadkoli - słychać opony i zawieszenie. Przegląd ok, podwozie bez ognisk korozji, elektryka działa, silnik pracuje równo..Powinna jeździć.
[ Dodano: 2015-01-26, 12:06 ]
Dodam, że łańcuszka nie słychać...model 2006, xd, rej. 1.07, silnik 2.0 benzyna, cena 13tys.
-
Witam
Gratuluję zakupu :) i życzę Ci bezawaryjności.
Nawet chyba się domyślam, którą kupiłeś ;). Jeśli chodzi o wycieszenie, to niestety Elantry tak mają :). "Azerbejdżany" się nie postarali w tym względzie
Pozdrawiam
-
Mam do kupienia elantrę z 2001 roku - śliczną z przebiegiem 80tyś km. Trochę się boję ze względu na małą popularność modelu. Mam w związku z tym kilka pytań:
1. Jak jest z dostępnością części i cenami?
2. Podam vin to może ktoś rozkoduje mi to bo mam wrażenie że w tym modelu nie było silnika 2.0 o mocy 139km. KMHDN41DP2U337480- może coś jeszcze można odczytać z tego numeru?
3. Czy swobodnie można do takiego silnika zamontować lpg?
Pozdrawiam
edit: Przeniesienie wątku, edycja tytułu, dodanie opisu. tekla
-
(http://images70.fotosik.pl/904/2b50bd3e05224ed1m.jpg) (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=2b50bd3e05224ed1)
Dostępność jest spora tak używanych jak i nowych. Ceny przystępne, ale są wyjątki.
LPG można wsadzić byle z wyższej półki. Minimum to sekwencja.
-
Ad.1 Dobra bardzo
Ad.2 http://koreacat.ru/hyundai/vininfo/KMHDN41DP2U337480/303659/ produkcja do Niemiec .
Ad.3 Silnik występuje z oznaczeniem G4GC w Coupe i Tucson i nadaje się do LPG.
http://www.forum.hyundaicoupe.pl/viewforum.php?f=32
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1895
-
A można rozkodować te kody? A co oznacza rok modelu? W przypadku tej mojej elantry przednia szyba jest z 2003 roku. No i czy można uzyskać jakieś dodatkowe informacje o pojeździe? Albo chociaż- jak z jakiegoś powodu nie można uzyskać- to czy warto to brać. No i czy przebieg oryginal. hehhe
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-81-tys-km-z-niemiec-ID4p5SnE.html#1d8650d0a0
Jak możecie to napiszcie co wam się rzuca w oczy w tym modelu.
-
Mi się rzuca w oczy automatyczna klima i prawdopodobnie podgrzewane lusterka. No i Sedan. Bardziej mi się podoba ta sylwetka.
-
no to już coś!!
-
A można rozkodować te kody?
Nie ma takiej potrzeby to nie VAG że auto składane z trzech.
W przypadku tej mojej elantry przednia szyba jest z 2003 roku
Jak możecie to napiszcie co wam się rzuca w oczy w tym modelu.
Szkoda klawiatury na ten egzemplarz przecież gołym okiem widać.
No i czy można uzyskać jakieś dodatkowe informacje o pojeździe?
https://service.hyundai-motor.com:444/euro5/login.tiles
Dodaj screen ogłoszenia albo usuń link.
Jest taki dział jak Zakup Hyundaia.
-
Co to jest VAG, czemu szkoda klawiatury akurat na ten egzemplarz? Niestety nie siedzę w twojej głowie i nie wiem co masz na myśli.
-
Popatrz na drzwi (odcień). W 2001 roku nie produkowali szyb z 2003.
-
Chłopie przecież to jest oczywiste. Myślałem o jakiś innych przemyśleniach bardziej wysublimowanych. I nie drzwi są w innym odcieniu tylko tylne nadkola bo wspawane były reperaturki.
Nie cytujemy (szczególnie w całości) wypowiedzi, na którą odpowiadamy, jeśli jest ostatnim postem w wątku. Usunięcie cytatu. tekla
-
Lusterka będą podgrzewane. Nie wiedziałam, że tę klimę montowali do aut bez pełnego wyposażenia (tj. skóry, podgrzewanych foteli, kokpitu w kolorze drewna). No i pierwszy raz widzę taki dok na komórkę w Elantrze, ja nie mam i dobrze.
Wygląda na to, że wyposażenie w takiej konfiguracji ktoś sobie komponował sam przy zakupie.
W ofercie napisali, że ma pięcioro drzwi... no nie ma.
Ze zdjęć wygląda jak.. Elantra. Więcej nietypowych elementów nie zauważam.
-
Ja z kolei pierwszy raz widzę żeby do immobilizera była osobna i taaaaakaaaa wielka karta.
-
Chodzi Ci o szczelinę przy przycisku od awaryjnych?
To nie jest immo, tylko schowek na dowolne karty. Taka półeczka. W Elantrach jest dużo schowków, robili je dosłownie gdzie się dało. Ten mają sedany; ja nie mam, bo w tym miejscu w liftbacku jest przycisk od tylnej wycieraczki.
A co do szyby z 2003 przy aucie z 2001... Wniosek prosty: to nie jest pierwsza szyba tego auta :P Wymienił przez ASO, to ma w VIN udokumentowane.
-
Witam
Prośba do tekla - czy mogłabyś przenieść ten temat do wątku "Elantra" w tym dziale, bo przyznam szczerze zaraz zrobi się bałagan....
Co do samego auta..... to mi przynajmniej szkoda słów :roll:
Pozdrawiam
-
Trochę rozwiń bo to ważne.
-
Mam pytanie w sprawie Elantry 2000-2006 w silniku 2.0crdi, czy to silnik zapożyczony przez Hyundaia czy koreańska produkcja?
Ojciec chce kupić taką Elantre i nie wiem czy to dobry wybór, bo upadł się na diesla.
Ewentualnie czy jakieś kłopoty z tą jednostką?
Dzięki za pomoc.
-
Auto bez dwu-masy i Dpf silnik D4EA montowany w różnych konfiguracjach w Santa Fe SM, Sonata NF, Tucson JM, Trajet . Można powiedzieć że 3/4 awarii na forum dotyczy tych silników, a to jest spowodowane głównie zaniedbaniami poprzednich właścicieli.
Na to trzeba zwrócić uwagę http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7589
Zachęcam do czytania postów nie tylko dotyczących posiadanego pojazdu bo naprawdę dużo tematów odnośnie tego silnika pojawia się na forum.
-
Mam pytanie w sprawie Elantry 2000-2006 w silniku 2.0crdi, czy to silnik zapożyczony przez Hyundaia czy koreańska produkcja?
Ojciec chce kupić taką Elantre i nie wiem czy to dobry wybór, bo upadł się na diesla.
Ewentualnie czy jakieś kłopoty z tą jednostką?
Dzięki za pomoc.
Silnik ten (o symbolu D4EA) jest produkowany przez GM Korea dla Hyundaia - na licencji włoskiej firmy VM Motori (producenta m.in. silników CDTI dla Opla itp. itd.).
Co do problemów - jak typowy diesel CR - po 200 tysiącach km trzeba liczyć się z regeneracją wtryskiwaczy (system Boscha - nie ma problemu z oryginalnymi częściami i da się to zrobić łatwo i tanio), turbosprężarki itp.
Reszta - jak pisał Kosmos2001 - prześledź forum - wątków jest mnóstwo, bo to bardzo popularny silnik.
-
Dzięki wielkie za pomoc bardzo mi pomogliście ;-)
-
Witam
Jestem tutaj nowy.
Mam na imię Hubert.
Pochodzę z okolic Książa Wielkopolskiego.
Jeżdżę Mitsubishi colt z 1996, przymierzam się do zmiany auta na hyundai elantra.
Czy mogę prosić forumowiczów o pomoc w wybraniu odpowiedniego auta.
Pozwolę sobie wrzucić linki do ofert samochodów, prosiłbym o opinie na ich temat. Nie wiem czy jest to dobre miejsce na taki temat. Pozdrawiam:
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6yAbON.html
http://otomoto.pl/oferta/...a-ID6yolBZ.html
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
-
Drugie ogłoszenie KMHDN51DP1U013015
http://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhdn51dp1u013015/
Data produkcji 2000-12-28, a nie 2003 czyli http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7589
Czego nie ma :
Elektro-chromatyczne lusterka boczne
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Kurtyny powietrzne
Podgrzewane lusterka boczne
Poduszki boczne przednie
Elektro-chromatyczne lusterko wsteczne może dołożone na zdjęciach nie widać z fabryki auto wyszło bez
ASR (kontrola trakcji)
Komputer pokładowy ten mały wyświetlacz to chyba nie
Podgrzewana przednia szyba
Poduszka powietrzna chroniąca kolana
Tempomat
Szyby atermiczne
Radio z CD
Jeden pilot+kluczyk gdzie reszta?
Łatka na przednim fotelu kierowcy.
Czy jesteś świadomy że w silniku G4GC regulacja luzów zaworowych odbywa się płytkami, a nie jest hydrauliczna?
[ Dodano: 2016-10-04, 00:04 ]
Pierwsze ogłoszenie KMHDN51DP4U123720
http://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhdn51dp4u123720/
Na tylnej klapie brak znaczka 2.0 GLS
Nie posiada:
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Ma:
Tempomat
Spryskiwacze przednich lamp
Zmienne fazy rozrządu
-
czyli ten czarny jest lepszy czy raczej oba sobie odpuścić
-
Poproś o numer rejestracyjny ze Szwecji https://fu-regnr.transportstyrelsen.se/extweb/ to może coś się więcej dowiesz.
-
oki dzięki za radę.
[ Dodano: 2016-10-04, 00:41 ]
Jeżeli chodzi o ten silnik G4GC to jest on problematyczny, czy raczej nie. Nie ukrywam, że w aucie będzie zamontowany gaz. Z opinii na autocentrum wyczytałem że lepiej jest się zdecydować na jednostkę 2.0 niż 1.6 bowiem spalanie to samo, a silnik 2.0 rzekomo jest najlepszy do założenia gazu.
[ Dodano: 2016-10-04, 12:23 ]
Witam. Właśnie dostałem numer rejestracyjny czarnej elantry wprowadzonej że Szwecji. Mogę prosić forumowiczów o pomoc w odczytaniu ewentualnych info zawartych w wykazie. Oto numer: UUM 357. Pozdrawiam
-
Przebieg ze Szwecji 170754 czyli zgadza się z ogłoszeniem.
(http://images84.fotosik.pl/57/c4dacbb4ca3c0ed0.png)
Silnik G4GC ma regulację luzu zaworowego płytkami i przy LPG trzeba dokonywać pomiaru i ewentualnej korekty. Silnik G4ED ma hydrauliczną regulacje luzu zaworowego co powoduje że przy LPG ewentualność awarii jest minimalna.
-
Niestety ten czarny został sprzedany. Odnośnie tego drugiego kolega jest mi w wstanie coś więcej powiedzieć. Dziękuję za info w sprawie tego czarnego.
[ Dodano: 2016-10-06, 08:42 ]
http://otomoto.pl/oferta/...a-ID6yolBZ.html czy mogę prosić forumowiczów o opinie no temat tego auta. Z góry dziekuje.
[ Dodano: 2016-10-06, 23:13 ]
Sprzedający twierdzi że z autem wszystko jest ok. Bez problemu zgadza się na przegląd przedzakupowy w salonie Hyundaia. Twierdzi, że nie ma nic do ukrycia. Proszę forumowiczów o radę, czy warto się zastanowić nad tym autem. Pozdrawiam.
-
Żeby ktoś przeczytał to co dopisałeś do postu wczoraj w momencie gdy Twój post jest ostatnim w temacie musisz:
Po dopisaniu poprzez funkcję odpowiedź trzeba wejść w edytuj (z prawej strony postu) zaznaczyć całą treść postu, następnie iksem koło edytuj trzeba skasować cały post i na końcu poprzez odpowiedź należy wkleić całą treść i ponownie wysłać. To co zrobiłeś dotychczas powoduje że post wyświetla się jako przeczytany i nikt nie wie że coś dopisałeś.
-
http://otomoto.pl/oferta/...a-ID6yolBZ.html
Sprzedający twierdzi że z autem wszystko jest ok. Bez problemu zgadza się na przegląd przedzakupowy w salonie Hyundaia. Twierdzi, że nie ma nic do ukrycia. Proszę forumowiczów o radę, czy warto się zastanowić nad tym autem. Pozdrawiam.
_________________
-
Tak jak napisałem wyżej rocznik 2000, a nie 2003 co za ty idzie wahacze przednie do sprawdzenia. Jedź zobaczyć, ale wiadomo auto 16 letnie więc nie ma co grymasić. Na zdjęciach nie widać korozji do sprawdzenia tylne nadkola.
-
Serdeczne dzięki. Właśnie czytałem o tych wahaczach. Ale nie jest to tam jakiś trudny temat. Do ogarnięcia w miarę możliwości.
-
Znów to co dopisałeś [ Dodano: 2016-10-10, 20:49 ] nikt nie przeczyta.
-
Auto to jeżdżąca padlina. Odradzam ewentualny zakup.
[ Dodano: 2016-10-12, 23:46 ]
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-super-stan-ID6yBs39.html proszę o opinie o tym aucie. Pozdrawiam
-
Brak vin i zdjęcia to chyba niemowlak pstrykał, nie widać silnika, cena czyni cuda można powiedzieć.
-
Witam
Wg mnie ( na pierwszy rzut oka) to auto nadaje się co najwyżej jako "dawca" części...
Pozdrawiam
-
Witam czy mogę prosić forumowiczów o opinie na temat tego auta. http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-sprowadzony-stan-bdb-ID6yDUmP.html Pozdrawiam
-
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-sprowadzony-stan-bdb-ID6yDUmP.html#c657a879e4
Nie ma:
Bluetooth
Elektro-chromatyczne lusterko wsteczne
Czujnik deszczu
ASR (kontrola trakcji)
Czujnik zmierzchu
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Tempomat
Oczywiście problem przednich wahaczy.
Mieszek od dźwigni zmiany biegów wygląda na mocno zmęczony.
-
Podaję numer vin KMHDN51DP1U011502
Warto zastanowić się nad tym autem
Czy z forum jest ktoś Siedlec. Miałbym prośbę o ewentualne obejrzenie auta.
-
Doszło jeszcze to że data produkcji to 18.12.2000, a nie 2001.
-
Czy może lepiej odpuścić temat elantry z dwulitrowym silnikiem a skupić się na silniku 1.6.
-
Witam
Gdzieś pisałem w tym wątku, że silnik 2.0 jest optymalny do tego auta:).
Z własnego doświadczenia dodam tylko, że elantra 1,6 daje sobie radę - nie jest mułem, ale też nie jest demonem ;).
Przelicz koszty utrzymania np. OC ( które ostatnio drastycznie wzrosło i ponoć ma rosnąć dalej), przeglądy (z gazem to 160 zł - też ma wzrosnąć), serwis instalacji gazowej etc.
Pozdrawiam
-
Taj jak już pisałem sprawdzenie i regulacja luzów zaworowych w 2.0 może być kosztowna i ciężko też ze znalezieniem warsztatu który to wykona. Przy tym przebiegu który deklaruje sprzedający już jedno sprawdzenie w Niemczech powinno się odbyć jak było naprawdę?
-
Witam prosiłbym forumowiczów o opinie ta temat tych aut.
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-lifting-sprowadzony-oplacony-i-wlasciciel-klimatronik-vip-gwarant-ID6ysEdN.html
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-stan-bardzo-dobry-gwarancja-ID6yBaL5.html
http://otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-2-0-gls-142-km-lpg-klima-lpg-i-wlasciciel-ID6yAfzz.html
Z góry dziekuję
-
Pierwszy link:
Masz TÜV więc coś o przebiegu wiadomo.
Trzeci link:
Data produkcji 2003-01-29 do Danii dlatego DRL.
KMHDN51DP3U090558
https://hyundai.afora.ru/eur/vin/kmhdn51dp3u090558/
Centralny zamek na kluczyk bez pilota.
-
Witam
Wg mnie warte obejrzenia fizycznego są auta z linku pierwszego i drugiego.
Pozdrawiam
-
Jak będziesz sprawdzał silnik 1,6 l to posłuchaj czy nie puka łańcuch spinający wałki rozrządu.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/12ab2916419c2672
-
W aucie z linku nr 2 brakuje na tylnej klapie na dole znaczka GLS, a także zauważyłem brak zapalniczki...
-
Dzięki serdeczne za pomoc. W środę jadę obejrzeć tą że stepnicy. Mam pytanie czy wystarczy przegląd na stacji diagnostycznej. Pytam bowiem że stepnicy do Szczecina jest 60 km. A w Szczecinie jest salon Hyundaia. Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-11-14, 22:09 ]
W drugim ogłoszeniu które wczoraj podałem jest numer vin. Prosiłbym forumowiczow o sprawdzenie. Pozdrawiam
-
Ponownie to samo.
Historyk1980 żeby ktoś przeczytał to co dopisałeś do postu [ Dodano: 2016-11-14, 22:09 ] w momencie gdy Twój post jest ostatnim w temacie musisz:
Po dopisaniu poprzez funkcję odpowiedź trzeba wejść w edytuj (z prawej strony postu) zaznaczyć całą treść postu, następnie iksem koło edytuj trzeba skasować cały post i na końcu poprzez odpowiedź należy wkleić całą treść i ponownie wysłać. To co zrobiłeś dotychczas powoduje że post wyświetla się jako przeczytany i nikt nie wie że coś dopisałeś.
-
Spoks. Będę się pilnował. Wczoraj transakcja doszła do skutku. Zakupiłem tą elantrę że Stepnicy pod Goleniowem. Serdeczne dzięki forumowiczom za pomoc i udzielone rady.
-
Witam
Gratulacje i witamy nowego użytkownika hyundaia :). Szerokości....
Pozdrawiam
-
witam,
Przymierzam się do zakupu nowej Elantry z silnikiem 1.6 MPI 128KM. Chciałbym prosić o opinie innych użytkowników tego modelu.
Jak jest ze zbieraniem się tego modelu podczas wyprzedzania?
Jakie macie średnie spalanie? Czy 7l/100 w cyklu mieszanym jest realne?
Za wszystkie odpowiedzi thanks for the mountain :mrgreen:
-
Na razie samochód jeszcze na dotarciu więc nie chcę za bardzo dociskać i sprawdzać maksymalnych przyspieszeń.
Spalanie w mieście wychodziło mi około 9,5-9,8l/100km. Ostatnio miałem okazję wyskoczyć w dłuższą trasę 400km (część trasy szybkiego ruchu 100+ km/h, część remontowana 40-90 km/h) + 40 km jazdy po mieście. Łącznie wyszło jakieś 6,5-7l/100km.
-
Witam, rozgladam sie za hyundaiem elanta, najlepiej 1.6, ogladalem za warszawa jedna niby z przebiegiem 28 tys, od osoby prywatnej z fabrycznym gazem, ale okazal sie to zwykly handlarz i auto bez zadnych papierow. Obecnie na oku mam elantre z Warszawy, 2011 rok. Widac, ze sprzedawca jest uczciwy, napisal mi dosc obszernego maila i chcialem sie dowiedziec co myslicie o naprawach, ktore byly robione i czy powinienem interesowac sie tym autem czy sobie odpuscic. Zacytuje pare zdan:
"malowany był błotnik i zderzak, szkoda jaka jest - widać. Malowana była tez maska, po szkodzie z 2011 roku, z drugiego dnia po odbiorze auta... Kamień w maskę. I malowana była też ramka drzwi pasażera od wewnątrz, bo tam na przeglądzie blacharskim panowie znaleźli korozję.
Na zdjęciu z przodu mniej więcej w połowie auta pod zderzakiem widać taki wystający haczyk jakby - to jest miejsce po owiewce plastikowej która jest tak na wcisk montowana. To też szkoda parkingowa - z trawiastego parkingu, niestety ta owiewka czy taki mały spojler odpadła po najechaniu na kępę trawy i leży już ze 2 lata w garażu, założyć ja można tylko na klej bo spinki w zderzaku były chyba 4 a zostały 2. Jedno ze zdjęć to drzwi kierowcy na którym są może 3 rysy, tak jakby ktoś kluczem dotknął. Słabo widoczne, wczorajsi kupcy nawet nie zauważyli. No ale są."
"w tym roku wymieniany był blok silnika i tłoki , w aso na gwarancji. Auto nierówno chodziło, wpadało w lekkie wibracje, czasem traciło moc. Aso, naprawa gwarancyjna mimo że auto już lekko po gwarancji, no ale serwis stwierdził że przeglądy były regularne, a taka awaria nie powinna mieć miejsca, więc zrobili gwarancyjnie. A druga sprawa - w czerwcu czy lipcu 2016 było wymieniane kompletne sprzęgło , też w aso na gwarancji."
"Na dzień dzisiejszy do zrobienia jest tylko jedno :-) - obluzowała się gałka zmiany biegów i się rusza. Nie drążek a sama gałka, czyli jak drążek przez mieszek się trzyma i pokręci się gałką to gałka się rusza a drążek nie.
Maj czerwiec auto powinno mieć przegląd mechaniczny. Ponieważ przy naprawie silnika był zmieniany olej to ja już przeglądu nie robię. Tym bardziej że jak przeglądam ogłoszenia i widzę że ludzie piszą że w aucie robili dopiero co tysiąc rzeczy to po prostu nie wierzę. Że wymieniają rozrząd , klocki, tarcze amortyzatory i sprzedają auto. Więc ja uczciwie mówię - był zmieniony olej, zresztą widać na bagnecie że ma taki świeży słomkowy kolor - ale więcej nie było robione i ja przeglądu nie robię."
Tyle z informacji, auto jest z Warszawy, ja jestem z Poznania i ze wzgledu na prace na razie nie moge podjechac obejrzec, z reszta jedna juz taka wyprawa niestety kosztowala mnie pieniadze i strate czasu.
Prosze o opinie, tutaj link z olx : https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-hyundai-elantra-2011-CID5-IDmgSkM.html
-
Witam, rozgladam sie za hyundaiem elanta, najlepiej 1.6, ogladalem za warszawa jedna niby z przebiegiem 28 tys, od osoby prywatnej z fabrycznym gazem, ale okazal sie to zwykly handlarz i auto bez zadnych papierow...
Witaj
Prawdopodobnie interesowałem się tym samym autem (do dziś "wisi" na "otomoto").
Osobiście go nie oglądałem (ze Śląska trochę za daleko) ale rozmawiałem z właścicielem telefonicznie i zaintrygował mnie pewien szczegół.
Otóż dowiedziałem się, że auto jest tylko na LPG, bez benzyny - nawet na rozruch!?
Ponadto, dowiedziałem się, że jest to prywatny import z Korei(?)(10 sztuk), wszystkie tylko LPG i w automacie i mimo że jest to silnik 1,6 l, który w klasycznych "benzynkach" ma 132 KM w tym przypadku, z powodu przystosowania do LPG - ma tylko 120 KM?
Byłbym wdzięczny, gdybyś podał więcej szczegółów z "wizji lokalnej" tego auta, jeśli oczywiście mówimy o tym samym aucie.
Mam też pytanie o brak papierów. Ze zdjęć na OtoMoto wynika, że przynajmniej jedno z tych aut, jest na polskich blachach, zatem jakieś papiery musi posiadać?
Pozdrawiam
Ps
Na priv poślę adres do ogłoszenia
-
Witam, jest fajne autko w centrum Polski 14 rok, jeszcze 2 lata na gwarancji, od prywatnej osoby,czarny na 17...po rozmowie wydaje się szczery facet..cena wywoławcza 46900..i ten przebieg 36500 wszystkie faktury i książka serwisowa...ktoś się wybiera?myślicie, że warto?
-
Na razie samochód jeszcze na dotarciu więc nie chcę za bardzo dociskać i sprawdzać maksymalnych przyspieszeń.
Spalanie w mieście wychodziło mi około 9,5-9,8l/100km. Ostatnio miałem okazję wyskoczyć w dłuższą trasę 400km (część trasy szybkiego ruchu 100+ km/h, część remontowana 40-90 km/h) + 40 km jazdy po mieście. Łącznie wyszło jakieś 6,5-7l/100km.
Cześć
Jestem ciekaw jak jest z pakownością bagażnika, wydaję mi się ze problem jest z zawisami o klapy. Mam rodzinkę 4 osoby więc pakowność bagażnika ma dla mnie duże znaczenie. Właśnie się zastanawiam nad zakupem nowej Elantry, głównie dlatego że jeszcze ona ma silnik 1.6 MPI. Mógłbym wziąć I30 Wagon na ale tam już silniki z turbiną wyżyłowane i paliwożerne.
-
Zawiasy trochę wchodzą w przestrzeń bagażnika. Jak do tej pory spakowanie na tygodniowy wypad z wózkiem dziecięcym nie sprawiało problemów. Najlepiej przejedź się do salonu i obmacaj na żywo bagażnik i zobacz czy ci odpowiada.
-
Napisze ktoś może o wadach i usterkach Elantry III, IV. Co ile wymienia się rozrząd i czy te silniki wytrzymają 300 000 km.
Z góry dziękuję
-
W Elantra MD i AD montowano silniki z łańcuchem rozrządu G4FC i G4FG i są to te same konstrukcje (G4FC) co w i30 FD i GD.
http://hyundaiklub.pl/forum/viewforum.php?f=27
.
-
czołem
czy ktoś mógłby doradzić / sprawdzić historię tego egzemplarza?
https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-salonpl-gwarancja-serwis-aso-oryglakier-1-6-132km-i-wl-stan-bdb-ID6ADb5V.html#70f238c5ea
vin: kmhdh41cadu943303
z góry dziękuje