HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: Scp w 29 Grudzień 2021, 13:00:24
-
Pyknęło mi już 100tys. na liczniku zastanawia mnie jak wygląda stan rozrządu, i czy warto go sprawdzać przy tym przebiegu. Generalnie żadnych problemów nie zauważyłem jeśli chodzi o pracę silnika.
Kiedy warto tym rozrządem się zainteresować oraz jakie ewentualnie rozrządy ( producenci ) byście polecili( raczej wysoka jakość ) ?
Jakie są objawy wyciągniętego łańcucha w takim silniku ?
-
a coś dzieje się z łańcuchem?
-
Pyknęło mi już 100tys. na liczniku zastanawia mnie jak wygląda stan rozrządu, i czy warto go sprawdzać przy tym przebiegu. Generalnie żadnych problemów nie zauważyłem jeśli chodzi o pracę silnika.
Kiedy warto tym rozrządem się zainteresować oraz jakie ewentualnie rozrządy ( producenci ) byście polecili( raczej wysoka jakość ) ?
Jakie są objawy wyciągniętego łańcucha w takim silniku ?
Jak stuka na wolnych obrotach tzn. klepie o obudowe ja mam przebieg 158tys. i cisza ;)
-
Nie nic nie stuka,
Ciekawi mnie czy ktoś sprawdzał z was przy przebiegu np. 120tys lub 150tys km ?
-
Wymieniłem teraz rozrzad przy przebiegu 155 tyś objawy byly takie że przy odpalaniu na zimnym stukał przez chwile później cisza robiłem krótkie odcinki nie przeszkadzało mi to .Najpierw podejrzenie że to sprzęgło alter atora lub któraś rolka na pasku pk ale niestety wizyta w serwisie i diagnoza rozrząd początek .Po wymianie oleju przez jakiś czas nie stukał wogóle ale po jakis 3000 znowu się zaczeło ,później coraz gorzej po przejechaniu jednorazowo 150 km zaczęło sie stukanie na rozgrzanym silniku i trzeba było wymienić..W serwisie koszt około 5 tyś .