HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: tommmi w 20 Październik 2008, 20:29:59

Tytuł: pompa paliwa?czy zawor zwrotny?
Wiadomość wysłana przez: tommmi w 20 Październik 2008, 20:29:59
jesli auto rano nie chce palic, tzn....pali od pierwszego ale gasnie po 20s i tak do 6-7 razy to jest mozliwe ze zawor zwrotny jest nieszczelny?badz pompa paliwa nie daje cisnienia jak trzeba?pozniej gdy juz jade na cieplym silniku zawsze przy zmianie biegow jest zawahanie a nawet dlawienie gdy naciskam gaz,wszystko juz wymienilem tylko do baku nie zagladalem,gdy mam pod gorke ruszac to tez wciskam gaz jak kretyn zeby sie nie stoczyc i stuknac kogos...czy jest tu ktos zeby mi ten problem przyblizyc?...na moj skromny rozum to pompka pada bo na biegu jalowym nie wytwarza cisnienia jak trzeba(obroty mam prawidlowe)a na srednich i wysokich dopiero pompka dobija paliwo jak nalezy?...z autka wyciskam 140-150km/h jak sie bujnie to pojedzie ale problem j/w wciaz istnieje co wy na to?
Tytuł: pompa paliwa?czy zawor zwrotny?
Wiadomość wysłana przez: wlad w 20 Październik 2008, 21:56:19
Cytat: "tommmi"
.na moj skromny rozum to pompka pada bo na biegu jalowym nie wytwarza cisnienia jak trzeba(obroty mam prawidlowe)a na srednich i wysokich dopiero pompka dobija paliwo jak nalezy?...

pompa jest elektryczna ,wiec obroty silnika nie maja wplywu na cisnienie.zreszta na biegu jalowym zapotrzebowanie na paliwo jest mniejsze niz podczas obciazenia.
Tytuł: pompa paliwa?czy zawor zwrotny?
Wiadomość wysłana przez: Dave35 w 21 Październik 2008, 07:52:55
U mnie ten sam problem co u Ciebie. Mi mechanik zakomunikował że najprawdopodobniej to ciśnieniowy regulator wolnych obrotów. Ciekawy jestem jaki może być koszt tego czegoś? Oczywiście używka! Dodam że jak jest 3/4 baku benzynki odpla super, a gdy spada poniżej połowy baku to robi się cyrk z odpalaniem!