HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: wladok w 20 Październik 2008, 17:42:56

Tytuł: Pompa wspomagania kierownicy
Wiadomość wysłana przez: wladok w 20 Październik 2008, 17:42:56
Przy wiekszym skrecie kierownica w prawo lub w lewo, slizga sie pasek na pompie-slychac pisk - pasek jest naciagniety prawidlowo. Jezeli wykonam max. skret dochodzi do zatrzymania pompy a pasek slizga sie po kole pompy.
Czy ktos mial podobny przypadek - co jest przyczyna????
Tytuł: Pompa wspomagania kierownicy
Wiadomość wysłana przez: Jarek w 20 Październik 2008, 19:51:15
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.
Tytuł: Pompa wspomagania kierownicy
Wiadomość wysłana przez: wladok w 20 Październik 2008, 23:15:56
Cytat: "Jarek"
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.


Dzieki za wskazowki, chodzi o zawor w pompie?
Tytuł: Pompa wspomagania kierownicy
Wiadomość wysłana przez: wladok w 11 Listopad 2008, 15:17:53
Cytat: "Jarek"
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.


Niestety ale nic nie slychac,pompa obraca sie bez oporow