HyundaiKlub.pl
		Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: wladok w 20 Październik 2008, 17:42:56
		
			
			- 
				Przy wiekszym skrecie kierownica w prawo lub w lewo, slizga sie pasek na pompie-slychac pisk - pasek jest naciagniety prawidlowo. Jezeli wykonam max. skret dochodzi do zatrzymania pompy a pasek slizga sie po kole pompy.
Czy ktos mial podobny przypadek - co jest przyczyna????
			 
			
			- 
				Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.
			 
			
			- 
				
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.
Dzieki za wskazowki, chodzi o zawor w pompie?
			 
			
			- 
				
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.
Niestety ale nic nie slychac,pompa obraca sie bez oporow