HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: tomaszek06 w 16 Sierpień 2021, 23:35:55
-
Witam.chcialem sie z wami podzielic.moje i40-136km i 325 nm katalogowo.bylem na hamowni.1sze hamowanie,sprawdzenie stanu silnika:wyszlo 13kucykow wiecej i 25 niutkow wiecej niz katalogowo wychodzil z fabryki😁po robocie i koncowym hamowaniu 173kuce i 365 niutow.szalu nima ale Sie zbiera i daje rade z tico w gazie😁pozdr.wrzucilbym zdjecia z hamowni ale nie moge ogarnac,za duzy format.dzis sie hamowalem.dzis po hamowaniu zrobilem pińcet kilometrow na razie ok.gdyby ktos pytal o spalanie-nie po to robiona na nowo mapa zeby jezdzic ekonomicznie,tylko miec banana w ustach 😁
-
Wydruk z hamowni
-
Run 2-wynik fabryczny przed szczepieniem
Run 1 - -wynik po szczepieniu
-
Wynik fabryczny
-
Moje spostrzezenia o spalaniu po hamowaniu
Dzien pierwszy.traska ponad 300km-200kilometrów jazdy po autostradzie i 100 kilometrów po zwyklych drogach z pedkosciami iście autostradowymi plus...😁...-srednie spalanie 5,5 do 6,5
Dzien drugi testowania spalania.traska 300kilometrów po normalnych drogach..tym razem na emeryta.tak do 100km/godz.taki ecodraving😁srednie spalanie 3,8-4,2
Pozdrawiam
-
Fajny wynik :)
Rozumiem,. ze spalanie bez DPF :) Bo na takim odcinku choć raz musiałoby się włączyć dopalanie, wtedy nie było by tak fajnie...
Bardzo dobrze wspominam i40 i silnik 1.7 crdi, mój pierwszy diesel :)
-
Na dpf-ie.autko bez kastrcji😁pozdr