HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: zefirek w 16 Kwiecień 2021, 15:13:30
-
Panowie, doradźcie w wyborze końcówek drążków do hultaja. Poprzednie nie wytrzymały nawet roku (blue print).
Z tego co zauważyłem to 555 chyba nie produkuje do i30. Może koreańskie CTR wytrzymają dłużej? Co to za marka KOREA (OEM)? Ktoś się spotkał z tym produktem? Cena na tle innych zamienników wysoka, tylko czy ta cena przekłada się na jakość?
-
Polecam Lemforder
-
Blueprinta nigdy więcej nie założę, tandetna jakość. Ciężko wypowiadać się o tej firmie jako "producencie" bo jest to typowy pakowacz, tak samo jak Febi czy Swag. Ogólnie już nie wiadomo co zakładać - ciężko znaleźć dobry zamiennik. Orientuje się ktoś, ile trzeba zapłacić w ASO za oryginał?
-
Ja ostatnio miałem zakładane Delphi cena ok 88 zl. Na temat tych końcówek narazie się nie wypowiem, ale w innym aucie jak miałem Deplhi to wytrzymywały ok 2 lata(jazda w mieście, dużo dziur i progów zwalniających).
-
Witam,
nawiązując do założonego wątku mam sprawę taką:
1. Kupiłem samochód z wymienionymi 3 drążkami (tak, trzema.....),
2. Od razu po zakupie wymieniłem czwarty, który był mocno już luźny,
3. Zrobił mi to warsztat, który nie posiadał sprzętu do geometri/zbieżności - taka robota po znajomości w mniejszym warsztacie,
4. Po robocie pojechałem do wulkanizacji w celu ustawienia zbieżności,
5. O ile ustawili mi tył, tak z przodem był wielki problem (mechanik twierdził, że ten co wymieniał drążek nie wykonał skontrowania względem drugiego drążka przedniego lewego - a wymieniany był przód prawy)
6. Wg niego błąd popełnił pierwszy mechanik, który powinien skontrować to, aby później on mógł bez problemu ustawić zbieżność,
Wg Was kto ma rację?
pozdrawiam,
-
Nie ma to znaczenia, który mechanik czego nie skontrował. Zakres regulacji na drążku powinien pozwolić ustawić zbieżność jak należy.
Zastanawia mnie tylko skąd wziąłeś cztery drążki. Może chodzi o drążki i końcówki drążków. Wtedy będzie to w ilości 4 sztuk części wymienionych.
-
Tak tak, przepraszam, oczywiście chodzi w calym poscie o końcówki drążka. Taka dziwna sprawa była, aso wymienilo najpierw dwa tyle, potem jedno lewe (tylko!!) z przodu, a prawe zostawili. Tak wynika z faktur. Takze podjalem się wymiany tej ostatniej, czwartej niewymienionej, szczególnie, ze byly juz luzy
-
Po standardowej wymianie samych końcówek drążka. Bez problemu powinni ci geometrię ustawić. Problem może być tak jak u mnie kiedy śruby z tyłu od zbieżności się zapiekły i trzeba było je ciąć.
-
Jak to powiedzieli w wulkanizacji - "gdyby bylo skontrowane (wiec chyba wg nich poprawnie wymienione) to bym raz dwa ustawil". A tak to szarpal i ustawial, a kola ani drgnely, nie chce strzelac na jakim ostatecznie stopniu skonczyl, ale no byl skraj. O problemie ze srubami czy cos nie wspominali. Jutro moge wyslac zdjecie z przeprowadzonej geometrii, moze wiecej wyjasni, tak to teraz moze nie do konca potrafie zobrazowac