HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: kwiatek784 w 14 Luty 2020, 11:17:06
-
Witam
Takie pytanie zapalila sie kontrolka silnika zolta check ostatnio wymienilem na nowy zawor egr tak pokazal komputer iz z tym problem jednak dzis spowrotem co to moze byc jeszcze i czy 2.0 crdi 2005 rok maja dpf
-
Powinny mieć.
-
112km nie miało DPF a błąd EGR generuje niesprawny przepływomierz.
-
Euro 4 obowiązuje od 2006r możesz mieć warunek, że masz 2005r produkcji ale modelowo 2006 to tak
-
Nawet w 2011 można było u nas kupić nowego diesla bez depeefa. Miałem takiego z 2008. roku.
-
Mowa o Tucsonie Z 2005r
-
Tak
[ Dodano: 2020-02-15, 08:57 ]
Przeplywomierz moze byc odpowiedzialny za palacy sie check jak egr dobry po wymianie to jak podlacze powinno pokazac
-
Długo walczyłem u siebie w tym samym problemem 3 razy wyciągałem i czyściłem EGR a ciągle wywalało błąd jak się w końcu okazało za błąd EGR odpowiedzialny był przepływomierz a dokładnie błędne wskazania.
-
Rozumiem ja kupilem nowy egr za 480 pierburg bo tamten byl pekniety, po wymianie znowu chec zolto ikonka silnika sie zaswiecila
-
Sprawdź jeszcze zaworki podciśnienia możesz zamienić je miejscami.
-
Ok dziękuję sprawdze ta przeplywke i co wywali na kompie a tak jeszcze jakis sklep z czesciami do hyundai internetowy mozecie polecic
-
Mam wersje 113 km i tez to mam pokazuje mi zawsze bład P041 zwiazany z zaworem EGR ... wyczyszczony egr i dalej sie swieci :) mechanik powiedzial zeby wymienic ten zawor cisnieniowy ... Zrobie to na dniach i dam znac czy pomoglo.
-
Ja go czyscilem i byla chwila ciszy i znowu wyskoczylo chodzi o ten zawor jak stoje przodem to po lewej stronie z tylu silnika
-
Witam nadal ten sam problem wymienilem na nowy zawor podcisnienia i nic nie dalo mozliwe ze jeszcze chlodnica egr jeszcze trzeba czyscic od niej nie wychodzi zaden czujnik
-
Wymieniłem zaworek ten podciśnieniowy , tydzień spokoju i dalej baaaang CHECK :) i ten sam błąd :) - jeździć obserwować :)
-
Witam
Problem sądzę ze rozwiazany po podpieciu pod komputer pokazywalo zawor egr wymienilem,wszystkie jednak mechanik pogrzebal bbardziej i wyszedł problem z powietrzem, jednak nie przeplywomierz tylko dziura od spodu oderwal sie uchwyt i zrób iko dziure jak dobrze to nazwe od kolektora idąca pod silnikiem
-
Ło panie.
Tak to napisałeś,że nic nie rozumiem;)
Może jeszcze raz;)
-
To tak palil sie check wymienilem zawór egr zawor podcisnienia ale zawsze pokazywalo ze problem z egr. Wszystkie zawory nowe. Zmienilem mechanika z lepszym programem. Również mu pokazal się ten sam problem, jednak zabral sir za szykanie problemu doglebniej i okazalo sie ze silnik dostaje zle powietrze za malo czy cos. Po diagnozie byla dziura w róże gdzies przy silniku od spodu
-
Ooo tera to tak :)