HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Sonata => Wątek zaczęty przez: Daniol542 w 09 Styczeń 2020, 15:47:01
-
Witajcie piszu tutaj juz po raz kolejny ale z kolejmnymi doświadczeniami i ręce mi już opadają .
Ostatnimi czasy usunąłem komputerowo jak i fizycznie dpf i objawy takie jak kopcenie oraz szarpanie nie ustało tylko tyle ze spalanie zeszło z 13litrów na 100km na 8,5l/100km i check się nie pali oraz nie wrzuca w tryb awaryjny ograniczający obr. do 3 tyś km . EGR również jest wyprogramowany a w/w objawy pojawiły się po odpaleniu po montażu wszystkich podzespołów tzn. turbo ,kolektor ssacy,egr i dpf ( szarpanie, bardzo gorące spaliny i kopcenie oraz duzy przyrost oleju na bagnecie ????
Ktoś coś poradzi ????
-
Nie dostaje się przypadkiem olej napędowy do oleju silnikowego ? Po co usuwaleś DPF??
-
dostaje się bo mam prawie podwójny stan, usuwałem ponieważ miałem kody od tego dziadostwa a oddałem do regeneracji i zapchali mi jeszcze bardziej i stwierdziłem ze to gra nie warta swieczki a silnik bedzie lepiej pracował bez i faktycznie jest żwawszy i mniej pali ale to jest jeszcze nie to
[ Dodano: 2020-01-11, 16:37 ]
gordoon, odezwij się do mnie na facebooku albo na email ( damian szymaniak )
( damianszymaniak1@gmail.com )
-
Daniol542, Możesz pisać prywatne wiadomości. Przede wszystkim może dojść do rozbiegania silnika. Masz rozrzedzony olej a to już nie jest za dobrze... Zmniejszone smarowanie, zacieranie elementów, itp... Jesteś pewny w 100%, że to olej napędowy jest w silniku ? Sprawdź stan płynu chłodniczego (nie sugeruj się zbiorniczkiem wyrównawczym ! )
-
Jak nie ma DPF i nie jest to płyn chłodniczy to ropa może dostawać się do oleju przez:
Lejące wtryskiwacze
Pompę wysokiego ciśnienia (cr) uszkodzony uszczelniacz(miejsce łączenia się pompy z wałkiem rozrządu w głowicy)
-
gordoon, płyn chłodzący w zbiorniczku jest tyle co było natomiast jak auto chodzi na wolnych obrotach około 5 minut to w pewnym momencie zacznie szarpać całym autem jakby miało sie rozlecieć i jak dam gazu do końca to szczeknie tak jakby paliwa za duzo miał nalane. Dzisiaj tzn.12.01 wyciągam wtryski i jutro daje je do sprawdzenia bo przy 1,3,4 wtrysku całe mokre na pokrywie zaworów ze aż pływa.
-
Mokre koło wtrysków to olej który pościelą przez te gumowe uszczelki co w nich wtrysk siedzi. Częsta przypadłość tych silników.
Jak będziesz wyciągał wtryski to kup i sobie wymień te uszczelniacze.
-
Daniol542, Ja też mam mokro na pokrywie przy wtryskach. To normalne przy tym silniku
-
Już je wyciągnąłem z pokrywy zaworów i jutro kupię te uszczelniacze i podkładki pod wtryski oraz olej w silniku wymienię z filtrem żeby miał dobre smarowanie bo na ropie to tak średnio
-
Zobacz sobie gniazda wtrysków w głowicy.
Jak są tylko brudne to wyczyść.
Jak są już odgniecione czy podpalone to trzeba delikatnie przefrezować.
Tak samo przylgnie miedzianej podkładki na wtrysku.