HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: yoda w 07 Grudzień 2019, 14:42:48
-
Niech mi ktoś wyjaśni jak to właściwie ma działać, chodzi o światła.
Jak odpalę silnik zapalają się światła i z tyłu i z przodu mimo włącznika ustawionego na off poz.1
Jak włączam postokjówki gasną z przodu reflektory.
Jak włączam reflektory znowu wszystko się zapala.
Jak dam auto to i tak wszystko świeci.
Czyli wychodzi na to że świateł nie da się zgasić kiedy silnik chodzi?
[ Dodano: 2019-12-07, 20:54 ]
To chociaż powiedzcie jak jest w waszych. To będzie jakieś porównanie.
-
Czyli sam sobie odpowiem DRL tak działa.
-
Tak samo jest w berlingo z 2009r. No prawie, bo na przełączniku nie ma pozycji auto. Na pozycji off mimo świecących się świateł mijania nie przełączysz na drogowe. Jeśli dobrze pamiętam.
Światła mijania pełnią funkcję dziennych dlatego nie można ich wyłączyć przy pracującym silniku.
-
Panowie proponuję prześledzić wątek instalacji lamp poliftowych do wcześniejszych wersji IX35. Sprawny czytelnik forum roztkliwi z czego wynika opisany w wątku przypadek. Dla niecierpliwych podpowiem ze sa dwie wersje jedna idzie na kraje w ktorych istnieje obowiązek jezdzenia na swiatłach cały dzień (auto krajowe) drugi tyczy się przypadków odwrotnych czyli samochody przeznaczone na cywilizowane kraje gdzie juz dawno zrozumiano ze szkoda swiecic swiatla w dzień :) W tym drugim przypadku wszystko działa jak należy włacznie z przyciskiem auto, sciemnia sie załączają sie swiatła mijania.
-
No właśnie moje jest krajowe i żre paliwo w końcu żarówki z przodu i z tyłu pobierają sporo prądu. Czemu nie zrobili świateł ledowych? Lub dziennych ale tylko z przodu jeśli już tak bardzo chcieli nas uszcęśliwić?
-
Zmienilem lampy na poliftowe i w dzien jezdzilem na ledach a jak przychodzil zmierzch to zalaczaly sie normalne swiatla. Powiem krotko, zmiana nie przyniosla oszczednosci bo palil tak samo jak na zwyklych zarowkach, zyskal wyglad auta. Moim zdaniem warto bo koszty niewielkie.
-
Hm...Teoretycznie powinien mniej palić na ledach. Dwa halogeny z przodu plus dwie postojówki i 4 żarówki z tyłu plus podświetlanie tablicy muszą obciążać alternator bardziej niż ledy nawet świecące w tych samych miejscach. Może nie będzie tego widać na krótkich trasach ale na długich powinna być różnica.
-
Cześć,
Yoda mam identycznie jak ty opisałeś w pierwszym poście. Czy jakoś sobie z tym poradziłeś?
-
yoda. Jak prześledzisz mój post ,,Światła do jazdy dziennej DRL,, to znajdziesz odpowiedź ,która powinna ciebie usatysfakcjonować .Szerokości