HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Santa Fe SM => Wątek zaczęty przez: Krzysztof1981 w 01 Grudzień 2019, 21:34:08
-
Witam czasami idzie jak ma, ale często się dusi wyraźnie brak mocy, przy przyspieszaniu czuć szarpniecia jakby chciał przyspieszyć,czasami jadąc na2jce równo nagle wyrwie do przodu i ładnie jedzie i niebuczy,odpala ładnie,nie dymi,
-
Długo tak masz, skanowałeś go jakieś błędy?. Bo jeżeli od niedawna to proponuję zajrzeć do baku na sitko czy nie jest przytkane frędzlami mnie się na początku dławił potem gasł aż zapalił się przez wszystkich ulubiony check wystarczyło wyczyść zmienić filtr paliwa i dodawać przy każdym tankowaniu dodatku do paliwa.
-
Błędów nie skanowalem muszę coś kupić do tego, okoo miesiąca czasu się tak dzieje, filtr wymieniłem był czysty do baku zajrzę w sobotę, słychać po zgaszeniu dźwięk pod maską jakby coś zamykało podciśnienie ale nie zawsze, zaslepilem egr i narazie niema tego dzwieku
[ Dodano: 2019-12-03, 15:47 ]
Do pracy mam 27km i okoo 15km jest ok i po pracy podobnie
-
Sitko w baku czyste pompka cicho chodzi trza na compa gdzieś podjechać, jadąc na biegu jałowym obroty są podwyższone po zatrzymaniu opadają do normalnych, czy tak ma być
[ Dodano: 2019-12-08, 17:34 ]
Przy przyspieszaniu obrotomierz idzie skokami skąd bierze sygnał
-
ściągnij z netu Cascade kub sobie kabel tu http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6090&postdays=0&postorder=asc&start=360 na forum pisałem jak go przerobić aby pasował do naszych modeli łączy się z każdym podzespołem roboty niewiele i zaoszczędzisz trochę kasy Powodzenia
-
Dzięki pozdrawiam
-
Z jakiej strony ściągnąć cascade?
-
https://elm3.ru/programmy/windows/cascade-0-9-4-i-0-9-3
-
Dzięki
[ Dodano: 2019-12-15, 15:02 ]
[ Dodano: 2019-12-15, 15:04 ]
[ Dodano: 2019-12-15, 15:05 ]
[ Dodano: 2019-12-15, 15:09 ]
Kabla jeszcze nie przerobiłem na biegu jałowym na kompie pokazuje 3600rpm to trzeba kalibroeac coś
-
To obroty to po resecie kompa,niema żadnych błędów przed resetem też nie było w czasie testu przy dodawaniu gazu dymi na niebiesko i było słychać pompę na baku, po wyjściu z programu wszystko wróciło do normy,muszę jakoś sprawdzić ciśnienie pompy paliwa
-
Tu nie pomogę bo nie mam pojęcia, na trzecim zdjęciu masz informacje o ECU benzyny?. Jaki kopiłeś kabel?
-
Może być bo próbowałem wybierać kilka aut bo te obroty mi niepasowały
[ Dodano: 2019-12-22, 00:49 ]
-
P1112 INTAKE AIR TEMP CIRC. LOW
Taki błąd mi wyskoczył ktoś zna
-
P1112 Hyundai Opis Czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT) jest wbudowany w czujnik masowego przepływu powietrza lub w niektórych pojazdach zamontowanych na obudowie kanału filtra powietrza. Czujnik wykrywa temperaturę powietrza dolotowego i przesyła sygnał do modułu sterującego silnika ( ECM ). Czujnik temperatury wykorzystuje termistor wrażliwy na zmianę temperatury. Rezystancja elektryczna termistora maleje w odpowiedzi na wzrost temperatury. Sygnał temperatury powietrza dolotowego służy jako wejście dla różnych systemów w pojeździe.
-
Dzięki jutro sprawdzę przewody
-
Błąd nie pojawił się po czyszczeniu, ale ciśnienie powietrza 100kp pokazuje i się nie zmienia po dodaniu gazu