HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: marcin_kutno w 23 Wrzesień 2019, 00:49:01
-
Możecie podać swoje obroty na biegu jałowym w silniku 1,7 crdi ?
-
U mnie jest ~900
-
Gdyby ktoś jeszcze zechciał się wypowiedzieć byłbym wdzięczny
-
Potwierdzam. Rozgrzany miał ok. 920 na jałowym (mam fotki - zawsze robię je na stacji benzynowej). Jak szalały to DPF dopalał.
-
Ja mam 790 silnikiem trochę trzęsie, czytałem co może być i wychodziło że poduszki silnika, koło pasowe wału korbowego lub wtryski a tu chyba obroty za niskie są. Wszyscy macie około 900, czy ktoś może ma 790 i nie trzęsie kierownicą?
-
Tak jak reszta około 900 przy rozgrzanym silniku.
-
Jeżeli ktoś jeździ z torque to proszę o dokładną informację
-
Ja mam problem z drganiami budy i kierownicy. Wymiana koła pasowego, poduszek nic nie dała. Od pewnego czasu jest jeszcze gorzej :/ Sprawdzę dzisiaj w torque jakie mam obroty i dam znać. Co według was ma wpływ na obroty biegu jałowego?
[ Dodano: 2019-09-25, 07:10 ]
marcin_kutno, masz DPF czy wycięty?
-
Jest dpf, był wymieniany na gwarancji około 2,5 roku temu i na razie nie sprawia kłopotów
-
Przy zimnym mam 900 a przy rozgrzanym 790 nic nie trzęsie, jak dla mnie ok.
-
Hmm. Obroty 790 czy 900?. Nie wiem czy i40 ma coś takiego jak "inteligentny system ładowania akumulatora". Jeśli ma, to obroty biegu jałowego mogą być uzależnione od stanu aku.
-
W Hyundai jest AMS, do zarządzania praca alternatora. Aczkolwiek takich niskich obrotów jak 790 nie miałem. Pewnie klimatyzacja coś jeszcze dorzuca
-
U mnie jest troszkę ponad 3 kreską, tak że myślę że ok 780. I obojętnie czy klimatyzacja jest włączona czy nie. I nic nie trzęsie. Chyba że dopala dpf, to wtedy obroty trochę falują.
-
Moim zdaniem jak obroty były by inne niż chce tego sterownik silnika zaczęło by się falowanie. Skoro chodzi równo to widać tak ma być, a przyczyn wibracji trzeba szukać gdzie indziej.
Skoro w skodzie się da "podkręcić" obroty to pewnie i w hyunaiu jest taka możliwość
-
Dobra. Chyba się wygłupiłem odczytując ze zdjęcia. Pequeno, ma racje. Trochę ponad 3 kreska to ok 800. Sorka za wprowadzenie w błąd. W Santa tez mam teraz coś koło tego.
-
Sprawdziłem w Torque- obroty w granicy 790
-
Mam 2 auta diesle. W starym 1.9 TDI na jałowym jest 0.9 tys obrotów w Hultaju tak samo 0.9.
Dziwi mnie tylko że jak włączę wsteczny bieg to obrotu lekko podnoszą się do około 1 tys. Też tak macie?, tego zjawiska nie ma w starym dieslu.