HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: buncol251 w 16 Wrzesień 2019, 14:44:56
-
Witam serdecznie
Mam problem z wbijaniem biegów w aucie hyundai i 30 cw 1.6 crdi czasami wbijają się normalnie a czasami z oporem ,samochód ma najechane 110000 tysięcy km. Sprzęgło się nie ślizga co może być przyczyna .
Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy sprzęgło pracuje prawidłowo ,może zapowietrzone albo źle wyregulowane
Z góry serdecznie dziękuje za odpowiedzi ..
-
Ja miałem identycznie przy 180 tys.
Sprzęgło wymienione na Valeo.
660 zł sprzęgło i 220 zł robocizna
Auto oddane w czwartek rano - odebrane w piątek ok. 14
Auto jak nowe - nauka ruszania od nowa :)
Nie haczy 1 ani R.
Sprawdzę w zimę, czy wymiana sprzęgła rozwiązała problem z tego wątku:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7649
W tym wątku są zdjęcia starego sprzęgła (5ty post):
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=12855
-
No tak tylko ty przejechałem 180000 czy u mnie to te sprzęgło za szybko się nie skończyło dodam że jeżdżę normalnie nie piłują auta .
A może znacie jakiś sposób na sprawdzenie sprzęgła ?
-
Może też być wina wysprzeglika, skrzyni...
-
A można to jakoś sprawdzić albo może ktoś zna jakiś warsztat we Wrocławiu godny polecenia ?
-
Dobry mechanik ci pomoże, ja bym zaczął od sprawdzenia tego 1 i ew ich podzespołów, może też ale nie musi łożysko oporowe ale to już po wyjęciu skrzyni, sprzęgła itd. Nie chcę straszyć ale i30 mają różne problemy co do przenoszenia napędu :/
-
Hey
U mnie sprzęgło skończyło się nagle - przy jeździe pod górę po prostu przestał jechać :) wcześniej nie było ślizgania . Fakt że wcześniej wymieniłem wysprzęglik przy 156k , a sprzęgło padło przy 169k . Ale to zależy od stylu jazdy ,koledze się skończyło przy 110k :)
-
też tak miałem jak kupiłem auto z przebiegiem 135k, po wymianie kompletnego sprzęgła wszystko w porządku, nie wiem ile czasu poprzedni właściciel tak jeździł. 110k to całkiem sporo, znam przypadki gdzie sprzęgło kończyło się przy przebiegach niecałe 10k :mrgreen:
-
W moim i30 CRDi sprzęgło wytrzymało 90 tyś. u poprzedniego właściciela dokładnie 85 tyś. Objaw był zawsze ten sam - sprzęgło brało na samym dole dosłownie trzeba było wbić pedał w podłogę i lekko haczyła jedynka, żadnego ślizgania, szarpania i takich tam. poprzedni właściciel jeździł głównie po Warszawie ja 1/3 miast 2/3 trasa i sprzęgło nie wytrzymało wiele więcej