HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: Vox populi w 21 Sierpień 2019, 21:38:23
-
Najpierw Febi teraz Delphi, obie firmy wytrzymały około 14000 km, tylko OEM albo Lemforder, czy ten typ tak ma? Jak to jest u was?
-
Wymieniałem chyba 2 lata temu - 25000km. Żadnych stuków nie mam, na przeglądzie wszystko ok (chociaż mam następny za miesiąc). Założyłem CTR - czyli to co szło na pierwszy montaż.
-
CTR KOREA wytrzymały 17 tyś. wsporniki lemforder od 20 tyś. na razie cisza.
-
U mnie jeden CTR wytrzymał 20 tys. drugi 120 tys. Duży rozrzut. Teraz kupiłem Febi Bilstein.
-
A ja dziś wymieniłem fabryczne łączniki, które wytrzymały 210 tys. De facto padła dolna gałka na lewym. Prawy do teraz był sprawny. Fabrycznie były CTR, ja włożyłem Meyle. Łaczniki były oznaczone żółtą taśmą.
-
Rewelacyjny wynik! A w jakim stopniu omijasz dziury i krawężniki?
-
Ja w swoim wymieniałem po 190 tyś.
-
Tyś? Ktoś? Coś?
PS "Tyś" znaczy "ty jesteś". http://tekstow.info/religijne/tys_maryjo_matka_nam.php
-
Chodzi o tysięcy przecież
-
225 tyś, od nowości, i dalej jeździ
-
ja wymieniłem 1szy raz po 200 tys
-
Wymienione po 185 tys. gdyż zaczęły stukać - wymienione - cisza idealna