HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: Kotwa w 04 Sierpień 2019, 09:02:48
-
Witam,
Mam luz na pedale sprzęgła, bez wyciśniętego sprzęgła jak je złapie to występuje luz 1-1,5 cm luzu. Czy jest możliwość bo skasowania czy wymiana pedału całego ?? Sprzęgło działa poprawnie.
-
Prawdopodobnie do wymiany jest pompa sprzęgła, a nie pedał. Trzpień pompki ma plastikowe oczko czy ucho (jak zwał tak zwał) i ono się wyrabia.
-
Dobra, tylko problem w tym że nie moge znalezc pompy sprzegła do i30 II 2015 do starszych znalazłem a do tego nie moge
-
Najpierw upewnij się czy to tu jest problem.
A mi po pierwszym strzale z google wyszło coś takiego: https://allegro.pl/oferta/pompa-sprzegla-kia-ceed-pro-ceed-hyundai-i30-i40-6863420154?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=EAIaIQobChMIgNOBnuXo4wIVidKyCh0GPgUlEAQYAyABEgINZvD_BwE
Z opisu wynika, że to ogólnohyundaiowa pompka choć w fox-rzeszów opisania jest jako do CRDI
-
Upewnie się, ale szukam w razie co.
Na tym co wysłałeś to jest na samy dole że pasuje do i30 II - 2011.02 - 2014.11 WSZYSTKIE MODELE a ja mam i30 II 2015 1.4 mpi
-
Trzeba by się upewnić u sprzedawcy co wg niego znaczy Hyundai i30 III - 2014.11-2016.11.
Z tego co udało mi się wygiglać to pompka do benzyny 1.4 ma nr 41605-3X100, a do diesla 41605-3Z100. Niektórzy sprzedawcy opisują, że to to samo.
https://www.sklep-kia.pl/pompa-sprzegla-ceed-iii-iv-elantra-iii-iv-i30-ii-iii-veloster-p-3996.html
https://www.potak.eu/towar/416053X100,fkia-hyun,416053X100,a.aspx
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3418131618140-F90318OEM-O3784-pompa-sprzegla.html
-
Dołączam się do tematu.
Mam na warsztacie i30 GD 2012r (90tyś. przebiegu) i jestem zaskoczony tym, że ucho / trzpień wyrobiło / wyrobił się tak szybko. Chyba, że to normalne dla aut użytkowanych intensywnie w mieście, na krótkich dystansach. Jakie są Wasze spostrzeżenia? Pytam, bo to pozwoli mi utworzyć jakiś zarys historyczny tego autka.
Tak w ramach offtop'u: posiadam Fiata Grande Punto 2006 (ok. 300tyś. na blacie) gdzie niepotrzebnie wymieniałem pompę i takiego problemu nie było (w trakcie prac 'po nitce do klębka' okazało się, że to popychacz łożyska oporowego za 60,00 PLN).
Problem uznaję za kosmetyczny więc chyba odpuszczę, ale pogadam z właścicielką co ona na to.
-
Witam.
U mnie było to samo... wymienione w ramach gwarancji jako wada fabryczna.