HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: arti_100 w 26 Czerwiec 2019, 13:51:28

Tytuł: Zapieczona zmienna geometria turbiny
Wiadomość wysłana przez: arti_100 w 26 Czerwiec 2019, 13:51:28
Czy ktos demontowal turbine z 1.7 crdi i czyscil zmienna geometrie? Jesli tak to potrzebowalbym jakis wskazowek jak to zrobic bo podejrzewam zapieczona u mnie geomertie turbosprezarki. Auto stalo sie mulowate w dolnym zakresie obrotow spalanie wzroslo. Sprawdzalem ciegno przy turbinie i strasznie ciezko chodzi.
Tytuł: Zapieczona zmienna geometria turbiny
Wiadomość wysłana przez: Pajaro w 27 Czerwiec 2019, 07:19:36
arti_100, może spróbuj tego- Kriscar-Wodorowanie Silników Krosno. Nie wieże do końca w cudowne metody ale koszt stosunkowo niewielki. Byłem z katalizatorem w Audi A6C6 2.0 TFSi i o dziwo pomogło. Na fejsie chwalą się efektami wodorowania względem turbiny.
Tytuł: Re: Zapieczona zmienna geometria turbiny
Wiadomość wysłana przez: Venom w 28 Czerwiec 2019, 09:22:00
Cytat: "arti_100"
Czy ktos demontowal turbine z 1.7 crdi i czyscil zmienna geometrie? Jesli tak to potrzebowalbym jakis wskazowek jak to zrobic bo podejrzewam zapieczona u mnie geomertie turbosprezarki. Auto stalo sie mulowate w dolnym zakresie obrotow spalanie wzroslo. Sprawdzalem ciegno przy turbinie i strasznie ciezko chodzi.

a klapy ci chodzą ? Silnik klap ? Mi jak padł silnik klap tez zrobił się mułowaty na dole .
Tytuł: Re: Zapieczona zmienna geometria turbiny
Wiadomość wysłana przez: arti_100 w 28 Czerwiec 2019, 09:30:19
Jak to sprawdzic?
Tytuł: Re: Zapieczona zmienna geometria turbiny
Wiadomość wysłana przez: Venom w 01 Lipiec 2019, 14:41:45
klapy? Jak wyłączysz silnik to on wtedy te klapy zamyka i to normalnie widać i słychać. Ten silniczek. Jak otworzysz maskę to on jest tu po lewej stronie silnika na wysokości świateł. Z silnika idzie takie ramię do klap i normalnie on sobie je domyka .