HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: antek1122 w 30 Marzec 2012, 17:59:00
-
Witam. Z racji tego że zostałem ciut oszukany ponieważ po kupnie silnika auto bralo olej około 1L na 600km. Ja gdybym chciał kupić złoma to bym kupił taniej ale chciałem silnik sprawny ! Powiedzcie mi od jakiego auta mogę szukać jeszcze silnik. W tej lantrze miałem 1.5 8V z 1995r. Gość odeśle mi kase za silnik tak że obyło się bez większych problemów. Chyba że znacie kogoś kto ma takie cudo na sprzedanie :) Pozdrawiam
-
pony, ale ja bym wsadzil jakieś wieksze serce, 1.6 albo 1.8 z lalki, lub dwa litry z miśka ;p colt, galant, lancer, (tez evo) :D
-
A wszystko bedzie pasowało ? przy swapie na większy ?
-
przy 1.8 z lantry pasuje wszystko w 100% bo zmieniałem. przy 2.0 prawdo podobnie tez ale nie jestem pewny.
-
Ale silnik z J2 do J1 ???
-
No właśnie bo patrzyłem na allegro i wszystkie są do j2 a ja potrzebuję do j1 ;/ tak że proszę o dalsze odpowiedzi :)
chyba że doradzicie mi czy może warto zrobić ten silnik ? Gość zwrócił mi połowe za silnik i powiedział żebym silnik wywalił na złom to mi się zwróci za całość. Nie bede miał tak to problemu z wyciąganiem i wysyłaniem silnika. Kopci na siwo czy też niebiesko troche śmierdzi z wydechu no i ubywa oleju. Moc ma i ładnie przyspiesza silnik chodzi równo. Może remont lepiej mu zrobić ?
-
Najlepiej wyremontuj ten na którym do tej pory jeżdziłeś,kupując następny używany nieznasz faktycznego przebiegu i ryzykujesz ponownie że na minę się władujesz.
-
No dobra to od czego zacząć? Uszczelniacze zaworowe ? bez zdejmowania głowicy ? I jak to nie pomoże to dopiero rozbierać ? Masła pod korkiem nie mam w płynie chłodniczym nic nie pływa i nie ubywa.
-
głowice sciepac zmienic pierscienie potem cała głowica do przeglądu uszczelniacze szczelnosc planowanie itp
-
Generalnego remontu jak na razie to mi się nie opłaca robić. Wyniesie mnie to pewnie ponad tysiąc złotych. Jak na razie chce zmniejszyć spalanie oleju :)
-
Złośnik, od J2?? Ty sie troche znasz na tych furach?? silnik z drugiej strony jest...... Chłopie :D
Ja bym jednak poszukał jakiegoś dobrego większego serca, nawet od miśka, tylko wtedy spalanie podskoczy n pewno. te silniki trochę potrafią zjeść, ale u nas przy max 2,5 tyś obrotów i skrzyni automatycznej pali 9-10 litrów. to dobry wynik, porównując wcześniejsze 16 sprzed wymiany sondy.
-
Złośnik, od J2?? Ty sie troche znasz na tych furach?? silnik z drugiej strony jest...... Chłopie :D
Dlatego pytam właśnie, każdy zrobi jak mu się podoba - już dawno odszedłem od pchania komuś czegoś na siłę - niektórzy tego nie lubią i zrobią i tak jak chcą. A na kwestię typu - na razie nie chcę robić remontu - tylko żeby spalanie oleju ograniczyć - odpowiem - trzeba w tym celu właśnie zrobić remont - wymiana pierścieni i uszczelniaczy. A tak to niewiem - napchać waty w wydech ?:/ No niestety - inaczej się nie da.
-
a jaki problem wsadzenia silnika z j2 do j1? ja problemu nie widze tylko zbyt nie opłacalne chyba ze sam sobie zrobi. bo roboty duzo jest.
-
a jaki problem wsadzenia silnika z j2 do j1?
Wyniesie mnie to pewnie ponad tysiąc złotych.
Problem w finansach prawdopodobnie. Tysiąc złotych wywalić to nie to samo co kupić browarka. A swap z j2 do j1 będzie dużo kosztowniejszy.
-
[/u]
a jaki problem wsadzenia silnika z j2 do j1? ja problemu nie widze tylko zbyt nie opłacalne chyba ze sam sobie zrobi. bo roboty duzo jest.
że tak powiem, gdzie sens gdzie logika? Robiąc swap (jeżeli chodzi o moc) do J1 wchodzi pięknie 4g63T, po co więc ładować silnik max 2.0 140 km z lantry, lub 2,7 z coupe, jak można wsadzić z miśka o dużo większej mocy? myśle że jak by dobrze upchać, to i 3 litry V6 z 3000 gt by wszedł. :D
-
matunio20 Chyba ty wkładałeś w swoją landryne 2.0 16v
Sądzę że i 3.0 by wlazł bo nawet mocowanie poduszek jest w podobnych miejscach a mitsubishi troszkę jest silniejsze no i w manualu bo hyundai 3.0 to tylko automat
-
Ale TY chcesz kolego wsadzić sprawny silnik a nie ładować się w remont starego czy może chcesz ładować się w koszta i wsadzać nawet i 3 litrowy silnik ???
Bo przy swapie na większy to może nie wiesz ale musisz napewno zmienić skrzynię, półosie, hamulce, sprzęgło itd. itd.
Samo to, że silnik wejdzie to nie wszystko.
-
skrzynia 1.5 do dwóch litrów powinna wytrzymać. jak skrzynia zostaje, to i półosie. hamulce trzeba by dać lepsze, a sprzegło, hmmm, puki dawało by rade niech zostaje orginał, potem trzeba by cos myśleć.
matunio20 Chyba ty wkładałeś w swoją landryne 2.0 16v
ostatecznie siedzi 1.8
-
[/u]a jaki problem wsadzenia silnika z j2 do j1? ja problemu nie widze tylko zbyt nie opłacalne chyba ze sam sobie zrobi. bo roboty duzo jest.
że tak powiem, gdzie sens gdzie logika? Robiąc swap (jeżeli chodzi o moc) do J1 wchodzi pięknie 4g63T, po co więc ładować silnik max 2.0 140 km z lantry, lub 2,7 z coupe, jak można wsadzić z miśka o dużo większej mocy? myśle że jak by dobrze upchać, to i 3 litry V6 z 3000 gt by wszedł. :D
po 1 jest sens bo przy 2.0 niE ma zaduzo kombinowania i sztukowania. a po 2 znajdz mi w dobrym stanie i dobrej cenie 4g63t? a tak wg ten silnik wchodzi łądnie ale w łapy a elektronika to dłubanina jak nie powiem co bo napewno nie jest ta sama. zrób jakiegoś swapa np z wersji z gaznika wsadz tam silnik na wielopunkcie niekiedy nawet bak trzeba zmieniac itp. to zobaczysz jaka to piękna robota a 1.8 i 2.0 palą nawet na sterowniku z 1,6 tylko nie ma całej mocy.
-
a 1.8 i 2.0 palą nawet na sterowniku z 1,6 tylko nie ma całej mocy.
co np.na gazie nie ma żadnej różnicy.
-
Ech znawcy kuźwa wasza mac :) trollo buziak dla co po niektorych ....
masz j1.5 8v laduj 1.5 8v koszta tylko wymiany silnika, ogarnij tylko by kupic silnik ktory byl w ramie zebys go odpalic mogl przejechac sie, sprawdz kompresje itd
ogarnij sb od razu sprzeglo przy zmianie silnika
chcesz 16v
zmieniasz wiazke, kompa, skrzynie tez bym zmienil :) z pewnoscia lapy trzymajace silnik:)
i kilka innych gratow
4g63 ??ehhhmmm
kolejny bajer silniki z j1 do j1, j2 do j2
kolejna rada zmieniasz silnik, zainwestuj nowy rozrzad;D
[ Dodano: 2012-04-11, 21:28 ]
zapomnialbym
1.5 z poniacza i scoupe przed liftowym rozni sie tylko delikatnie w osprzecie
ja do lantry j1 wsadzilem silnik z poniacza i jezdzilem
-
roboty duzo jest.
W garażu z wyciągarką i kumatym kolesiem do pomocy, zejdzie cały dzień. Kumatemu później postawisz piwko i trochę zaoszczędzisz.
-
roboty duzo jest.
W garażu z wyciągarką i kumatym kolesiem do pomocy, zejdzie cały dzień. Kumatemu później postawisz piwko i trochę zaoszczędzisz.
ta na wymiane na taki jak jest....
-
Ja mam w domu z rozbiorki colta 1.6 16v stan idealny -tanio
-
colt z którego roku? bo motor podchodzi z tego starego kanciaka, do 91 roku bodajże.