HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => S-Coupe / Coupe / Veloster => Wątek zaczęty przez: Pabl0 w 28 Marzec 2012, 15:18:13

Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: Pabl0 w 28 Marzec 2012, 15:18:13
Witam. Zabrałem się za wymianę przegubu. Wszystko ładnie dopóki pół oś prawa nie wyślizgnęła się ze skrzyni. Guma na pół osi jest cała więc chciałem się poradzić jak z powrotem wcisnąć pół oś na swoje miejsce w miarę bezpieczny sposób.

[ Komentarz dodany przez: IgoReCzeK: 2012-10-04, 08:48 ]
Tagowanie tematu.
Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: skali w 28 Marzec 2012, 16:09:54
Normalnie - poprostu ją włóż. Musisz trafic na wieloklin, ale z tym nie będzie problemu. Delikatnie napychaj aż usłyszysz 'stuk' co będzie oznaczało że weszła cała :)
I uzupełnij stan oleju w skrzyni, bo pewnie pociekło
Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: Pabl0 w 29 Marzec 2012, 18:28:23
A najlepsze w tym wszystkim jest to , że płyn nie wyciekł. Pół oś trochę trzyma się     w skrzyni. Niestety nie mogłem sobie poradzić z gumą która osłania skrzynie i pół ośkę.
Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: Lookas w 31 Marzec 2012, 19:30:29
wkladasz polos do skrzyni i dolewasz oleju az zacznie wylewac sie przez korek wlewowy i bedzie git. pzdr.
Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: Pabl0 w 31 Marzec 2012, 19:52:17
Dzięki za pomoc. Zabiorę się za to jak pogoda wróci bo pod chmurką przyszło robić .
Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: filester w 22 Maj 2012, 12:53:35
Ciekawe czy masz zabezpieczenie (pierścień) na wieloklinie który wchodzi do skrzyni.
Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: Pabl0 w 26 Maj 2012, 09:48:28
Coś tam było, ale weszła bezproblemowo.
Tytuł: [Lantra J1] Pół ośka wypadła ze skrzyni.
Wiadomość wysłana przez: brix w 16 Lipiec 2012, 07:58:36
z doświadczenia lepiej pilnowac stanu oleju w skrzyni u mnie zaczeło nagle coś wyć i postanowiłem sprawdzić co i jak po odkreceniu korka spustowego wylalo sie okolo 100-150 ml rudej mazi odrazu wyciągnąlem skrzynię wymieniłem wszystkie łozyska i zalałem gl4 przeszło jak reką odjął. kupa roboty a do tego koszty porównywalne z zakupem używanej skrzyni ale przynajmniej wie się co się ma