HyundaiKlub.pl
		Auta i problemy => Santa Fe (2006- => Wątek zaczęty przez: cinek8506 w 19 Marzec 2019, 19:18:10
		
			
			- 
				Witam.
Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Silnik nie chce wejść na obroty powyżej 1500 obrotów, powyżej 1500 szarpie i przerywa ale po wciśnięciu sprzęgła często wejdzie do 3000. Podczas jazdy to samo, powyżej 1500 szarpie i dalej nie nie pójdzie chyba że wcisnę lekko  sprzęgło wtedy ciągnie do 3000. Po diagnozie pokazuje błąd P0101 oraz P0336. Czujnik położenia wału wymieniony 2 razy, raz na zamiennik a jako ostatni na oryginał, czujnik wałków rozrządu wymieniony, zawór zasilający pompę wtryskową wymieniony, próby z plakiem i wejściem na obroty bezskuteczne. Nie mam już pomysłow co go boli. 2 tyg temu 4 razy wszedł na pełne obroty ale nikt nie wie co było powodem, kolega teoretycznie ruszał kablami przy silniku ale po tym prześwietliliśmy kable czy mają sygnały z kostek do komputera i mają. Normalnie ręce opadają. Ma może ktoś jakieś inne pomysły? 
Pozdrawiam serdecznie
			 
			
			- 
				Przepływomierz sprawny???
Jaknodepniesz wtyczkę to coś się zmienia??
			 
			
			- 
				Witam.
P0101 jest błędem od przepływomierza, regulatora recylkulacji spalin 
Wpis z manuala: P0101 is set when short to battery or ground in MAFS or IATS signal circuit is detected for more than 0.58 sec. Z tego co rozumiem trzeba sprawdzić bezpiecznik, może być przepalony. Skrzynka bezpieczników pod maską, bezpiecznik sensor#2 15A odpowiada za regulator układu recyrkulacji spalin, zawór elektromagnetyczny, czujnik położenia wałka rozrządu, regulator przepustnicy, skrzynka bezpieczników mocy.
Powinien to być jeden z dwóch z obrazka.
(https://images90.fotosik.pl/145/413d24eba6a9a184gen.jpg) (https://images90.fotosik.pl/145/413d24eba6a9a184.jpg).
Opis za co odpowiada bezpiecznik pasuje do objawów, życzę żeby to było to.
Pozdrawiam
			 
			
			- 
				jutro sprawdzę te bezpieczniki. A czy przepływomierz sprawny to nie wiem bo tego jeszcze nie wymieniałem. W każdym bądź razie czy wtyczka jest podpięta czy odpięta to nie ma żadnej reakcji.
			
 
			
			- 
				Strzelam z grubej rury: zapchany katalizator?
			
 
			
			- 
				Tak bawiąc się w strzelanie to może któryś z czujników wysokiego ciśnienia paliwa. Wypadałoby też sprawdzić ustawienie rozrządu.
			
 
			
			- 
				rozrząd sprawdzany kilkukrotnie, na 100% dobrze ustawiony 
[ Dodano: 2019-03-20, 15:01 ]
Witam.
P0101 jest błędem od przepływomierza, regulatora recylkulacji spalin 
Wpis z manuala: P0101 is set when short to battery or ground in MAFS or IATS signal circuit is detected for more than 0.58 sec. Z tego co rozumiem trzeba sprawdzić bezpiecznik, może być przepalony. Skrzynka bezpieczników pod maską, bezpiecznik sensor#2 15A odpowiada za regulator układu recyrkulacji spalin, zawór elektromagnetyczny, czujnik położenia wałka rozrządu, regulator przepustnicy, skrzynka bezpieczników mocy.
Powinien to być jeden z dwóch z obrazka.
[url=https://images90.fotosik.pl/145/413d24eba6a9a184gen.jpg]Obrazek (https://images90.fotosik.pl/145/413d24eba6a9a184.jpg)[/URL].
Opis za co odpowiada bezpiecznik pasuje do objawów, życzę żeby to było to.
Pozdrawiam
bezpieczniki sprawdzone, te konkretne i pozostałe i wszystkie całe, pozamieniałem nawet nie które ale niestety bez zmian.