HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: gregor101 w 16 Luty 2019, 10:44:25
-
Witam... Właścicielem auta jestem od 3tygodni. Ogólnie wszystko gra natomiast zauważyłem że przy jeździe z większą szybkością (trasa) odczuwam dość spory dyskomfort polegający na braku płynności ruchu kierownicą przy jeździe na wprost... Wrażenie jest takie jakby coś było za mocno skręcone! Czy ktoś z was miał lub słyszał o podobnych objawach? Nie ukrywam że dłuższa trasa jest mało sympatyczna, dwie łapki na kierownicy i cały czas koncentracja :shock: z góry dziękuję za pomoc
-
a zmieniałeś sobie wspomaganie kierownicy na inny tryb? Może to pomoże ?
-
wspomaganie jest elektryczne.. może masz tryb sport włączony? ogółem na comforcie nawet jadąc 170 możesz kręcić delikatnie
-
To o czym piszesz jest cechą która bardzo często wystepuje w tym modelu/wersji. Wielu użytkowników skarży się na to...
-
Dzięki za odpowiedzi... Tryby wspomagania oczywiście zmieniałem... Bez rezultatu. Podobno rzeczywiście ten typ tak ma więc pozostaje mi się przyzwyczaić :-/ a mam jeszcze pytanko jak się dostać do tylnych gniazd żarówek bo stop mi padł po jednej stronie? Pozdrawiam 4
-
dostęp bardzo prosty odkręcasz wewnątrz klapy po dwie śruby na stronę i wysuwasz tylną lampę musisz oczywiście trochę siły użyć bo lampy w HB są na ślizgach więc muszą wyskoczyć.
-
Udało się, wymienione. Dzięki ;-)
-
w instrukcji jest to zaznaczone ze powyzej okreslonej predkosci nastepuja utwardzenie ukladu kierowniczego.
np. przy 120 nie bedziesz robil usemek
to maja wszystkie samochody bo chodzi o bezpieczenstwo
-
Miałem to samo z blokowaniem kierownicy tzn, przy delikatnym ruchu odczuwało się tak jakby przycięcie kierownicy. Myślałem że to ta gumowa zębatka na łączeniu z silniczkiem ale po rozebraniu okazało się że jest w idealnym stanie. Coś mnie tknęło i zapsikałem wd40 i potem smarem te przeguby/krzyżaki górny i dolny i okazało się że to strzał w dziesiątkę. Kierownica działa teraz płynnie.