HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: Pajaro w 31 Styczeń 2019, 14:05:21
-
Witam.
Czy ktoś z członków forum wymieniał poduszki silnika w naszych i40. Czy jest na to jakaś procedura, sprawdzony sposób żeby silnik się dobrze "ułożył"?
-
Cześć,
A jakie masz objawy, co sie dzieje ze musisz wymienić poduszki silnika ??
-
Po wyciągnięciu DPFa i ponownym włożeniu mam drgania na kierownicy podczas postoju oraz dziwne drgania i wibracje na pedale gazu i hamulca (skrzynia automatyczna). Sprawdziłem z mechanikiem i wszystko jest dokręcone jak należy, koło pasowe które podejrzewaliśmy pracuje równo (nie ma bicia bocznego). Do wyciągnięcia DPFa mechanik musiał opuścić silnik na poduszkach i sanki od zawieszenia. Po ponownym skręceniu pojawiły się wcześniej opisane objawy.
-
poradziłeś sobie z tematem>?
-
U mnie poduszki wymienione, teraz niebo a ziemia. Auto płynie, nic nie stuka, nic nie strzela,
-
jacekrys, Wymieniałeś w ASO? Wszystkie poduszki? Jakie miałeś objawy?
-
puduszki wymienione u mechanika (naprawde dobrego) objawy i sugestie moje, on tylko potwierdził co trzeba wymienić, Poduszki wszystkie do wymiany, po popuszczeniu ramy posypały się całkowicie. Objawy?? metaliczny stuk przy zmianie biegów, zwlaszcza pomiedzy 1 a 2 Nie zawsze ale często, taki sam efekt przy ruszaniu z miejsca i zganieciu silnika, przy progach zwalniających czulem lekkie szarpanie do przodu. Ogolnie przy okazji wykryl lekko luzny drązek kierowniczy i poszedł do wymiany, a dzisiaj zrobiona zbieżność całego auta. Efekt ?? prawie bajka nie jazda, Jazda autem sprawia radość zwłaszcza ze moje 136km naprawde fajnie sie kreci.
-
jacekrys, Ja mam trochę inne objawy- drgania podczas postoju. Poduszki nowe czy używane? Gdzie zamawiałeś?
-
puduszki wymienione u mechanika (naprawde dobrego) objawy i sugestie moje, on tylko potwierdził co trzeba wymienić, Poduszki wszystkie do wymiany, po popuszczeniu ramy posypały się całkowicie. Objawy?? metaliczny stuk przy zmianie biegów, zwlaszcza pomiedzy 1 a 2 Nie zawsze ale często, taki sam efekt przy ruszaniu z miejsca i zganieciu silnika, przy progach zwalniających czulem lekkie szarpanie do przodu. Ogolnie przy okazji wykryl lekko luzny drązek kierowniczy i poszedł do wymiany, a dzisiaj zrobiona zbieżność całego auta. Efekt ?? prawie bajka nie jazda, Jazda autem sprawia radość zwłaszcza ze moje 136km naprawde fajnie sie kreci.
wymieniałeś poduszki silnika czy skrzyni? przy jakim przebiegu? Ja mam 160tys. Metaliczny dzwiej przy zmianie 1 na 2 czasem sie pojawi. Dodatkowo w zimie silnik ma wieksze drgania na wolnyc obrotach, jak jest cieplo to nie ma takiego problemu
-
Poszły do wymiany poduszki silnika przebieg 56tys mil, to jakies okolo 96 tys km. U mnie rowniez silnik mial wieksze drgania ale dopiero jak sie rozgrzał, Ogolnie dobijało mnie to szarpanie przy progach zwalniajacych i czasem przy zmianie biegów. Mam auto od stycznia, z poczatku to był koszmar. Po jakims czasie tak sie nauczylem ze tylko sporadycznie stukało, Teraz czuje przysiadanie auta ale zadnego stuku.