HyundaiKlub.pl

Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: daf1994 w 03 Grudzień 2018, 22:06:22

Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: daf1994 w 03 Grudzień 2018, 22:06:22
Witam Serdecznie. Nie pokoi mnie mały problem u mnie .Samochód posiadam od pół roku, i gdy przyszły pierwsze przymrozki po odpaleniu miał trochę zawyżone obroty około 1000 obr/min ( wiadomo ssanie ), po zagrzaniu obroty się normowały i tu następuje mały problem.  Podczas rozpędzania słychać charakterystyczne buczenie oraz trzęsienie nadwoziem, słychać charakterystyczną nie równą pracę (nie jest to widoczne na obrotomierzu) oraz spalanie chwilowe jest dosyć większe niż było to latem . Auto miało czyszczone sitko w baku , wymieniane wszystkie filtry , świece BOSCH, nie posiada żadnych błędów . I30 1.4  crdi 90km  2013r .
Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: jareckialfa w 04 Grudzień 2018, 09:58:34
jak już trzęsie nadwoziem to już kończy Ci się koło dwumasowe.
Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: daf1994 w 04 Grudzień 2018, 12:51:12
A 1.4 crdi 90km posiada koło dwumasowe?
Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: jareckialfa w 04 Grudzień 2018, 19:38:44
tego to ci nie powiem akurat czy ten motor ma dwumasę musisz poszukać
Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: daf1994 w 04 Grudzień 2018, 20:52:19
No ja właśnie mówię że tam nie ma dwumasy
Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: kabanos w 19 Grudzień 2018, 09:17:11
W 1,6 110 KM nie mam dwumasy, to wątpię, żeby była w 90 - cio konnej wersji
Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: ELETomek w 19 Grudzień 2018, 12:08:20
To nie dwumasa. Raczej letnie paliwo. Dwa tygodnie minęły kolega daf1994, nie pisze czy problem rozwiązany.
Tytuł: Podwyższone Spalanie
Wiadomość wysłana przez: daf1994 w 21 Styczeń 2019, 22:32:05
Przyczyną było zawalone sitko w baku . czyściłem 10 tyś km temu i teraz znowu taki syf , a tankuję tylko na lokalnych stacjach ( Orlen , Shell ). Ale żeby nie zakładać kolejnego tematu , borykam się z innym problemem. Zimą , przy minusowych temperaturach i po zapaleniu auta obroty są ciut podwyższone ( 1000 obr/min) po zagrzaniu dosyć intensywnym samochodu obroty spadają do normalnych wartości ( 850) ale ciągle słychać nie równą pracę. Nie widać tego na obrotomierzu , tylko jest to dosyć słyszalne. Nie ma żadnych błędów, może ktoś miał już taki objaw , przypadek ?