HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: trzepol w 07 Wrzesień 2018, 07:21:46
-
Witam
Coraz bardziej nasila mi sie problem, ze po odpaleniu samochodu z rana auto jakby nie mialo mocy, dusilo sie itd. Dzieje sie to tylko gdy silnik jest zimny. Szczegolnie na niskich obrotach (ponizej 2000) silnik jakby mial ochote zgasnac, przerywa. Wciskajac jeszcze wiecej gazu potrafi zamigac check engine a auto i tak nie przyspiesza przez krotki czas. Dzieje sie tak na pierwszym kilometrze. Pozniej nie ma problemu, samochod ma LPG podczas jazdy na nim wogole nic sie nie dzieje. Przebieg zaledwie 45 kkm 2010r. Zastanawiam sie czy podczas posiadania auta przez ojca w ASO wymieniali swiece, filtry bo auto robilo rocznie 4kkm.
Bledow nie ma nawet jak zaswieci sie check engine to gasnie. W historii alarmow brak wpisow.......
-
Świece, cewka , filtry do sprawdzenia. To tak jakby miał zlą mieszankę na zimnym. Lub cos z elektryką
-
Gdzies przeczytalem, ze komp z benzyny moze lapac dawki patrzac na LPG i pozniej przy odpalaniu porannym moze zalewac...??
Sadze, ze jakby byly to swiece czy filtry to by objawy byly caly czas a nie przez pierwsze 500-1000m.....
-
Kolego u mnie tak było jak cewka zaczęła padać... Podepnij pod kompa i zobacz co pokaże...
-
Czego mam szukac po podlaczeniu ? Mam elm327 i np program torque, bledow nie ma.
-
Podłącz do kompa w czasie jazdy i rób odczyty co chwilę. Jak zapali się check to komp powinien pokazać dlaczego.
-
Witam ponownie
Od ostatniego posta problem sie poglebil, praktycznie codziennie gdy jest zimno auto sie krztusi i czasem slychac jakby stuki w silniku ?
Wymienilem swiece, sprawdzalem bledy choc tylko raz pojawil sie missfire na 4 cylindrze (P0306, P0300) i raz P0326.
Ostatnio przy krztuszeniu sie nie wywala checka wiec nie ma bledow. Liczylem ze np regularnie bedzie P0306 i mozna bedzie cos dzialac. Wymieniajac swiece nic nadzwyczajnego nie zauwazylem.
Czy np luz zaworowy moze miec wplyw, czy LPG cos chrzani i np komp z benzyny zapamietuje dawki przed wylaczeniem silnika i z rana zalewa ?
Najgorsze ze trwa to przez pierwsze 500-1000m i potem zero problemow. Tak wiec raczej nie pasuje mi to np na filtr paliwa czy cewki......Jakie pomysly porady co moge sprawdzac dalej ewentualnie co w programach Piston czy Torque monitorowac za parametry....
-
Kolego znajomy z vectry c 1.8 ma podobny problem i żadnych pomysłów co to może być
-
To mnie pocieszyles :) Jak narazie 2 dzien z rzedu rano po odpaleniu chodzi z minute na ssaniu i dopiero zonka jedzie i nie bylo poszarpywania itd.