HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i40 VF => Wątek zaczęty przez: przemkoch w 08 Sierpień 2018, 19:52:29
-
Witam po po wymianie oleju i filtra auto zaczeło bardzo duzo palic, w sumie to nie tak od razu, ale cyferki uciekaja w zastraszajacym tępie.Do pracy mam 8 mil auto spala około 20, 18 mil w jedną strone czyli dwukrotośc drogi jakaś masakra. Na avg fuel economy podczas jazdy wskażnik średniego spalania pokazuję mi od 41.0 do 45.0 mpg czyli jest to jakies 6,4 litra na 100 km. Natomiast statystyki ruchome (avg fuel economy) głownie są na samej górze i wskazują koło 45 -50 , bliżej 50 czy ktoś spotkał się z takim koszmarnym spalaniem
-
siema. nie wiem ile Ci spalal wczesniej ale u mnie spalanie na poziomie 40-45mpg to norma. duzo zalezy tez od stylu jazdy ;) mam ciezka noge ;)
-
Nie sugeruj się wskazaniami tylko sprawdź rzeczywiste. Zatankuj do pełna, przejedź ok. 100 km i znów zatankuj. W zależności ile ci wejdzie będziesz miał spalanie. Czasem trzeba wyzerować liczniki spalania na kompie. Może spróbuj wyzerować i zobacz co będzie. Hultaje mają to do siebie, że po wyzerowaniu trzeba większy dystans przejechać by komp wskazywał faktyczne spalanie. Bardziej bym wierzył średniemu niż chwilowemu. W danych masz zapewne wskaźnik na ile jeszcze paliwa starczy, sprawdź czy tam też tak szybki cyferki maleją. Teoretycznie nie powinny.
-
Zgadza się ale tak wcześniej nie palił. Podejrzewam wypalanie dpf, ale nie wiem jak to wygląda w hyundai. W insygnia wyświetlał się komunikat by nadal prowadzić pojazd bo wypala się dpf. Czy ktos wie jak to wygląda w huyndai. Trzeba się domyślać ?? Czy mamy jakiś komunikat ??
-
Nie ma komunikatu. Jedynie niuanse w pracy silnika i smrodek z rury wydechowej powie ci że trwa dopalanie. Albo ob2 plus apka i temperatura spalin do ci info że się dopala.
-
dlatego dpf trzeba wyciać:) spalanie mniejsze i nie trzeba gasząc auto zastanawiać się "czy się czasem nie dopala"
Na litość boską jakby to miało być takie dobre dla nas, ekologii to powinny być lampki ze nie gaś bo się wypala..a tak to maszynka do kasy bo albo czyścisz dpf albo wymieniasz.. albo często olej wymieniasz bo się ropa do oleju dostaje.. i tak w koło
-
naiwnością jest twierdzenie ze ma to być dobre dla nas albo dla środowiska. Przecież nie o dobro tu chodzi a o dodatkowe kagańce. Natomiast wycinać dpf nie wolno bo nikt normalny ci tego auta później nie kupi .Kwestie zmian przepisów odnosnie dpf które sa przed nami pomijam . Dodam ze nie chodzi o to czy auto bez dpf przekracza normy czy nie a o to czy ma obowiązkowy dpf czy nie.Z dpf da się żyć. Moje i40 ma nalatane 240koła. Dpf dopala się elegancko, nawet nie wiem kiedy. Spalanie po mieście to 6,5 Litra przy podniesionej mocy z 115 do 158 koni . Przy tych metodach regeneracji dpf ich wycinanie jest co najmniej dziwne .
-
widzisz wszystko byłoby fajnie gdyby producenci aut zrobili kontrolkę o dopalaniu filtra.. przecież to proste bo można czujnik temperatury do dpf podłaczyć..
W uk normalnie w ogłoszeniu piszesz że masz DPF removed/remaped. i normalnie ludzie auto takie kupią.
Jak chcesz to mam gdzieś wydruk z emisji spalin bmw 530d bez dpf 2 lata z rzędu i normę miało połowę poniżej dopuszczalnej.
Mówisz że z dpf się da żyć.. zależy.. ja będę robił dziennie 15-20 km wątpię żeby miał okazję się dopalić.. może kilka razy do roku trasę do Polski zrobię.
ja szukam tylko automatycznej skrzyni, na moje nieszczęście dct bo chcę polift.
PS, gdyby ktoś pytał czemu diesel... w uk nie sprzedają i40 w benzynie, bynajmniej nie poliftowej.
-
Ja też robię dziennie 15 km i jakoś dopalam. Jeśli Robisz 15 km dziennie i masz z tym problem to po kiego wała ci diesel ? Kup benzynę,przecież nie musisz mieć i40 To ze w UK piszesz że przechodzi to ze masz osunięty dpf i jeszcze piszesz o tym w ogłoszenaich to tylko kolejny dowód jaki jest poziom tego społeczeństwa w którym wszytskie dolegliwości leczy się paracetamolem lub ibuprofenem. U nas za chwile będą ostro ciągać za brak dpf i się zacznie. Wydruki emisji spalin mnie nie interesują Usuniecie dpf z pojazdu to zmiana konstrukcyjna bez wzgledu an to czy bez dpf trzyma spaliny czy nie . Usuwanie tego elementu jest nielegalne i może skutkować problemami już teraz a napewno będzie w przyszłości . regeneracja dpf kosztuje około 500 PLN i masz w zasadzie 890% sprawności przywróconą i brak ewentualnych problemów z prawem oraz ze sprzedaż .
-
Venom,
Nie chcę być upierdliwy ale dpf to nie ma nic z ekologią. Niby cały smog zganiają na auta ale smog masz tylko zimą jak ludzie byle co w piecach palą..
Statki kontenerowce napędzane mazutem czy samoloty nie mają dpf/gpf.
Fajnie że robiąc tak małe odcinki dziennie wypalasz dpf.. ale jak ci się to udaje?? obserwujesz spalanie chwilowe i jak widzisz podwyższone to jeździsz aż spadnie?? Czyli cała myśl eko idzie w tym że spalasz więcej ropy, do tego wpływasz w ich myśleniu na efekt cieplarniany bo jeździsz na światłacha nie masz ledów więc generują dużo ciepła..
Pytanie po jakiego wała mi diesel? Bo może lubię warkot diesla a nie kosiarkowych benzyn. Może liftowe i40 mi się strasznie podoba a nie mam opcji na benzyne-nie produkują.
Zrozum mnie szukam auta w automacie a z nim ciężko na chwilowe spalanie patrzeć. szukam auta młodego do 12tyś funtów.. więc nawet mazde 6 z benzyną 2.0 nie dostanę w automacie..
Mogę wybrać octavie czy leona 1.4tsi z automatem dsg- ale w tych wersjach jest dsg7 zrobione z papieru.
[ Dodano: 2018-08-18, 00:20 ]
PS.
Od przyszłego roku nawet benzyny będą miały swój DPF nazywany GPF.. więc to czy diesel czy nie jest bez znaczenia
-
Nie szkodzi, cały zamysł wprowadzenia dpf to własnie ekologia.Nic innego. A czy jest to skuteczne i czy an koniec dnie przynosi to jakieś skutki pozytywne dla ekologii to już odrębna kwestia.
Po liftowe bezyny produkują jak najbardziej . Sam często jeżdze służbową i40 z takim piecem.
OK, nie lubisz dzwięku kosiarki, wolisz traktora.OK, twoja sprawa tylko ze ta kosiarka to lejesz i jedziesz a z tym traktorem sam widzisz ze ciągle jakieś problemy .
Tak, jak widzę ze dopala to staram się jechać aż się nie dopali . Póki co wszytsko gra ale producent nie ukrywa ze dpf jest skrojony na jakieś 250k przelotu. ja mam ponad 240k wiec za chwile będe szukał firmy regenerujacą dpf.
[ Dodano: 2018-08-20, 07:41 ]
co do GPF to pożyjemy zobaczymy ale gdyby nawet to nagrzanie silnika beznynowego do odpowiedniej temperatury pozwalającej wypalić taki filtr szczególnie zimą to pikuś wiec nie przekałałbym problemów dpf z ewentualnymi gpf w stosunku 1;1 .
-
Właśnie w uk liftowych benzyn nie ma.. stwierdzono że za słaba była sprzedaż i nie zamawiano benzyn..
Wiec chcąc kupić młode i pewne auto dużego wyboru nie szczególnie w automacie.
jeszcze peugeoty są ciekawe z fapem i ich płynem EOLYS. ale moja małżonka chce tylko automat:)
-
Witam panie i panów.
w moim i 40 1,7 crdi 136KM juz trzeci raz tankuje po 100 km i zalewam 13 litrow
Myslałem ze to bedzie miało związek z przepływomierzem ale kupilem uzywke za 40 leta podmienilem i nic
Spalenie chwilowe pokazuje czasami po zapaleniu autka nawet 99,9 l na 100 km
moze ktos mial taki problem
pozdrawiam
-
Masz dpf?? Często ci wypala? Jak masz automat i w mieście masz często postój albo co chwile hamowanie to tak może ci palić. U mnie przed wycięciem dpf miałem powyżej 10l. Czyli twój wynik jest do osiągnięcia. Pamiętaj automat pali więcej niż manual !
-
To jest niemozliwe zeby palil 13l/100km
mam dpf i zamierzam go regenerowac
Co do spalania chwilowego to naogladalem sie tyle filmikow i inni maja po 6.5 l/100km na kompie pokazane a ja stoje na jalowym biegu i spalanie na kompie idzie w gore
-
Bo na jałowym nie ma pomiaru spalania, stad podnosi się do takich wartości - ale do średniej nie jest pobierana:)
A czym sprawdzasz chwilowe spalanie? U mnie podczas jazdy bez dopalania DPF wg komputera jakieś chwilowe 5 - 5,5 a torque 7. Jak dopala DPF to na odwrót:) dlatego polecam na średniej, która myli się ok. 0,3L.
13 litrów to straszne spalanie. Musiałbyś stawać co 100 m i butować od świateł do świateł. Chyba ze tak robisz? :) :mrgreen: :mrgreen:
-
spalanie na postoju rosnace w nieskończoność to prawidłowy objaw.. bo spalanie masz w l/km a stojąc km nie przybywa a paliwa ubywa..
Chyba każde z moim poprzednich auto na postoju podnosiło spalanie
-
Ja dzisiaj wymienilem lambde zobaczymy co po 100 km pokaze wlewany paliwo
Rownierz zatankowalem dzisiaj po 300 km i wyszlo 10l na 100km
ale dalej mi sie to niepodoba bo chwilowe do 10 l na 100 km pokazuje
-
a byłeś na komputerze żeby sprawdzić czy nie ma błędów? móze dpf ci ciągle wypala??
-
A pdf może ciągle wypalac ?
Jak robiłem tirbone 3 tygodnie temu to mechianik 😆 nic kompem niewykryl podobno
Ktoś kupował kiedyś kompa z allegro takie po 300 zł?
I czy egr można samemu wyczyścić i gdzie on jest ?
Pozdrawiam wszystkich.
-
dlatego dpf trzeba wyciać:)
A wiesz, że od 2020 na przeglądzie, każda stacja ma mieć aparaturę robiącą analizę i wyjdzie wówczas, że nie masz dpf :)
Dwa, za granicą ( m.in. Czechy, Austria, Niemcy) jak Cię policja złapie (a mają czym zmierzyć) to masz od kilkuset do chyba 3000 euro kary i odstawienie auta na lawecie (bodajże w Austrii tak jest) do granicy .
Po trzecie, jeśli sprzedasz auto z wyciętym dpf, a nie poinformujesz o tym kupującego, to on, nawet po roku użytkowania, jeśli się pokapuje, że nie ma dpf, to może zażądać unieważnienia umowy, a Ty, bez pierdnięcia, będziesz musiał oddać PEŁNĄ kwotę. Jak nie, to sprawę przegrasz w każdym sądzie ponieważ zataiłeś fakt, który powoduje, że zgodnie z prawem, sprzedałeś pojazd niedopuszczony do ruchu.
Nadal jesteś zwolennikiem wycinania dpf? To powodzenia :D
-
Bartek_wroc
Jak silnik masz w dobrej kondycji w PL zmiescisz sie w normie z mega zapasem. Sprawdzone.
Na razie prawnie u nas to nie będzie egzekwowane ze względów politycznych czy sie to komus podoba czy nie.
Niedawno projekt cały poszedł do kosza.
Na drodze tez nie ma strachu bo za bardzo nie ma czym tego badać.
Pozostałe dwa aspekty jest tak jak piszesz.
-
Alonzo, mi na przeglądzie w listopadzie mówili, że na 100% od 2020 będą sprawdzane dpfy. Bo sam otwarcie zapytałem czy warto to wycinać, czy mają jakieś możliwości aby to sprawdzić.
Co do tego czy się zmieścisz w normie itp. to w warsztacie (chyba najlepszy od tego we Wrocku), który regeneruje i wycina dpfy, a przy okazji podnoszą też moc itp. powiedzieli, że generalnie nawet zdrowy silnik, po wycięciu, będzie trochę kopcił, a to już sygnał, że dpf nie masz.
Jak ktoś jeździ tylko gdzieś w okolicach swojej wioski, to może go to nie dotyczyć, dopóki policja nie dostanie jakichś analizatorów. Z czasem to się jednak zmieni.
Najważniejsze jednak jest to co również potwierdziłeś. Tak naprawdę, auto z wyciętym dpf jest tak naprawdę nie do sprzedania legalnie. Chyba, że kupujący zgodzi się na takie auto, ale wtedy lepiej zawrzeć tę informację w umowie. Mnie to akurat powstrzymało przed wycięciem w Cytrynie bo też się zastanawiałem co robić. Bo regeneracja 900zł, a wycięcie 800 :P
-
To jest kwestia własnego wyboru.
NIestey do Niemiec czy Austrii nie pojadę auten z wyciętym filtrem.
Ale u nas na razie dla "komfortu użytkowania" wolę sie tym nie stresować. Mój wybór i ryzyko.
Co do "niesprzedawalności". Nie ma co panikować.
Skoro dpf-a zmożna usunąc to tez da się go założyć. Przy wartości auta 3 tyś zł to sie nie opłaca. Ale te auta nie mają czesto fabrycznie dpfa.
Przy 30 tyś PLN wydanie 10% na całą operację już wygląda inaczej zwłaszcza że część z tej kwoty (jeśli nie całość) przez 2-3 lata może się zwrócić nam w eksploatacji. O świętym spokoju nie wspominając - a to jest bezcenne ;-) . A mając zwalonego dpfa można ostatecznie wyjść finansowo też na zero. Plus nerwy w pakiecie.
Nie bronie wycinających. Ale doskonale ich rozumiem.
Każdy sam decyduje z kim śpi i co sobie wycina :mrgreen:
Męcząc się ze zwalonym fabrycznie dpfem też ryzykujesz.
Na razie to kwestia wyboru - które ryzyko bardziej Cię kręci ;-)
-
Wiem :) Sam bym chętnie wyciął gdyby za granicą tak nie łapali i u nas nie robili do tego przymiarek. Też uważam to za wymysł pieprzniętych ekologów. Jest dużo więcej, bardziej trujących pojazdów i nikt nie robi problemu.
Ja nadal nie mogę pojąć, jak "cudowne" nowe auta, spełniające niby wyższe normy emisji spalin, palą więcej od starszych aut :mrgreen: Skoro palą więcej, to i więcej syfu generują. Jeśli auto np. z 2010 ma dpf, ale pali załóżmy 6,5l, a nowe z dpf spali z 7,5, to jakim cudem ma być bardziej ekologiczne? Bo ja tego naprawdę nie rozumiem :-P
-
Na takiej samej zasadzie jak wyszedł Dizelszfindel w USA.
Papier wszystko przyjmie.
W Europie nikt tego nie będzie sprawdzał. A nawet jezli to tak jak chce tego producent. Nikt tu nie bedzie szedł na wojnę.
Chyba że tacy Amerykanie sprawdzą.
I też nie zrobią tego z troski o planete.... :-D
-
Alonzo, a czy ten 1,7 141KM ma dodatek ad blue? Bo przeglądając oferty na otomoto, znalazłem kilka ogłoszeń gdzie było 1,7 blue. Czyżby był już z dodatkiem?
-
Nie- wersja blue ma system start-stop i inne pro ekologiczne pierdoły. Wszystkie i40 mają suche DPF niestety.
-
To skoro tak ciągniemy ten mały off top o dpf, to zapytam jeszcze.
Ile średnio u Was wytrzymywał dpf? 100 000km wytrzyma? Czy więcej?
Wiecie, że od tego roku, wszystkie nowe auta (nawet benzynowe, niezależnie od marki) mają już wsadzane dpfy :D Eko debile tak sobie wymyśliły. Choć wiadomo, przy benzyniakach pewnie do dpf się dłuuugo nie będzie zaglądało. Chyba, ze inżynierowie tak to zaprojektują, żeby jednak serwis miał co robić także przy benzynce ;)
-
Chyba nikt Ci nie odpowie ile średnio.
Każdy najwyżej po swoim przypadku napisze.
Sa koledzy co mają po 200 tyś km + na oryginale i nie czują że mają dpfy bo latają w trasy.
Ja zrobiłem 70 kilka tyś i zacząłem czuć co to za ustrojstwo.
Gdybym wiedział wcześniej to co wiem teraz......
Styl jazdy, paliwo, noga, sposób użytkownia, sporo rzeczy o tym zdecyduje.
Doskonale to akurat wiesz.
-
Wiem, ale ja mam mokrego FAPa i dopiero teraz, po 200 000 na liczniku, zaczyna się 1-2 razy w roku zapalać kontrolka o chwilowym problemie z wypaleniem.
A tutaj ta ciekawostka z tym napisem blue, także na niemieckiej stronie:
https://www.mobile.de/pl/Samochod/Hyundai-i40-blue-1.7-CRDi-Beheizbares-Lenkrad/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:11600_33_,frn:2016,mlx:60000,vcg:limousine/pg:vipcar/271097648.html
Nie wiem o co im chodzi. Chyba, że skrót od bluetooth, ale to raczej nie wymaga aż reklamowania w tytule ogłoszenia ;)
-
Mój ma 250 000 km i sprawuje się bez problemowo. Dopala co kilkaset kilometrów i tak naprawdę wyłapuje ten moment raz, dwa razy do roku . Przy diagnostyce przy mapowaniu (* przebieg około 230 000 ) tuner sprawdził dpf i powiedział że jest prawie pusty .
-
Mój ma 250 000 km i sprawuje się bez problemowo. Dopala co kilkaset kilometrów
A skąd wiesz, że takie są cykle wypalania? i40 ma jakiś czujnik, który to sygnalizuje? Czy sprawdzasz to po podpięciu do kompa? Słyszałem (przynajmniej w cytrynach), że jak jest wypalanie to np. włącza się ogrzewanie lusterek itp., ale mimo wszystko, ciężko ten moment wyłapać i zostaje tylko sprawdzenie przez komputer :/
-
Mój ma 250 000 km i .....tuner sprawdził dpf i powiedział że jest prawie pusty .
A to ciekawe. Po takim nalocie popiolu troche powinno być.
Bartek_wroc - masz to dokladnie opisane w temacie o DPF.
Patrzysz po chwilowym zużyciu paliwa na odjętym gazie podczas jazdy albo podgląd temperatury DPFa w aplikacji na telefonie przed OBD.
Gdy podczas wypalania się zatrzymasz to zanim wypalanie się wyłączy można to zaobserwować - np falowanie obrotów, smrodek
Niestety hyundai nie dał żadnego narzędzia/kontrolki żeby kierowca wiedział kiedy to ma miejsce. Dziady.
-
A czy nie można by załozyć jakiegos manualnego czujnika temperatury przy dpf?? przy wypalaniu ma chyba ok 600stopni bo coś takiego tez było by ciekawą opcją
-
Mój ma 250 000 km i .....tuner sprawdził dpf i powiedział że jest prawie pusty .
A to ciekawe. Po takim nalocie popiolu troche powinno być.
Bartek_wroc - masz to dokladnie opisane w temacie o DPF.
Patrzysz po chwilowym zużyciu paliwa na odjętym gazie podczas jazdy albo podgląd temperatury DPFa w aplikacji na telefonie przed OBD.
Gdy podczas wypalania się zatrzymasz to zanim wypalanie się wyłączy można to zaobserwować - np falowanie obrotów, smrodek
Niestety hyundai nie dał żadnego narzędzia/kontrolki żeby kierowca wiedział kiedy to ma miejsce. Dziady.
Pewnie trochę jest . zapewne dlatego powiedział że "prawie"pusty .
-
250 00 km i prawie pusty?? coś nie teges według mnie. Jak dla mnie to był albo regenerowany albo wymieniany. Z tego co obserwuje problemy z dpf zaczynają się tak koło 120 - 150 tys . U mnie tak było. W firmowych autach tez tak się zaczyna jak patrze. Na firmowych skodach w robocie też tak zaobserwowałem. Jedynie na FAP jest inaczej z tego co widzę.
-
Nie, ani nie regenerowany ani nie wymieniany. To auto które znam ze tak powiem od urodzenia. Salon , wykupiłem je z firmy w której pracuje . Tez to wydawało mi się dziwne ale takie są fakty. Powiem ci ze ja nawet nie wiem kiedy on się wypala .Raz , dwa razy w roku wyłapie ten moment . Auto nawet teraz ze śniegiem i zimnem jeżdżąc po mieście pali mi 6 Litrów. Owszem, silnik był wymieniany przy 22000 ale dpf nie. Co ja poradzę że jest jak jest :-)
-
A może dpf z silnikiem wymienili ?? Jeśli nie to masz nie zły egzemplarz .
-
Co ja poradzę że jest jak jest :-)
Nic. Jakoś musisz z tym żyć :mrgreen:
-
chyba trafiłem dobra sztukę . Przykładowo w zeszłym tygodniu przy przebiegu 250k wymieniłem końcówki drążków i profilaktycznie tuleje wahaczy . To były oryginalne części, wcześniej nie wymieniane. Dały rade 250k przebiegu .
-
Venom to po prostu hyundai :-)
Najlepszy. Nawet wg Niemców ;-)
https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-warto-kupic/raport-jakosci-2019-sprawdzamy-ponad-20-marek/z8btdmh
-
Witam.
Moje spalanie to 5.3 l na 100/km w trasie. To malo czy srednio?? jestem nowym uzyrkownikiem I40 dlatego sie nie orientuje. Auto po wymianie wszystkich filtrów oraz oleju.
Jak myslicie ??
-
jaka trasa prędkość itp?? bo może być trasa ze stała prędkością np 90km/h
-
Autostrada dwa razy postój, sreednia szybkosc 110, min wpadlo 100 max 130 na godzine, trasa mieszana sporo pod góre jak i z góry, jazda na pempomacie
-
wydaje mi się że to dobre spalanie w końcu i40 trochę waży..
-
ostatnio Łódź- Gdynia- trochę miasta - Hel -Gdynia - Łódź - średnio 5.8 L /100km na autostradzie 130km/h, 140 km/h bez szaleństw. Ale w Łodzi po mieście to już mi wychodzi 8.5 l / 100km. Te korki mnie dobiją :-(
-
Jacekrys takie samo miałem na trasie do Chorwacji. Z kalkulatora tyle wyszlo. Po 1100 km zacząlem szukac stacji.
Prędkosci max dopuszczalne +10-20 km.
W weekend na trasie Wawa-Toruń mialem 5,7
W mieszanym stylu teraz w zimę mam 6-6,5.
-
czy polift sie różnie od przedlifta w spalaniu?? niby 136km lub 141km to nadal te same silniki??
-
moje spalanie na trasie Imielin(śląsk)-Rowy(nad polskim morzem) z boxem spalanie 5,9 , teraz po powrocie na tasach do pracy z powrotem do domu i wypady na zakupy po miescie pokazuje miedzy 5,9-6,2 (wegług mnie nie ma źle ale mogło by byc lepiej) , wczesniej posiadałem toyote avensis z 2006r z silnikiem 2.0d4d 126KM i spalanie mialem na poziomie 5,6
-
Czyli dość sporo spalają jak na 1.7.. porównuję to np do hdi/tdi...
-
Mój 136km pali z dystrybutora 5.47 - 5.55 L/100, komp średnio poniżej 5L. Głównie dojazd do pracy po 25km w 1 str.
Auto z 2012 przebieg 138 tys. Poprzedni właściciel /I właściciel salon PL/ komp wskazywał 6,3 ale zimą. Z dystrybutora mówił, że 6,5 l/100 więc to samo auto u mnie o 1 L mniej.
-
Ja zaliczyłem ostanio trasę nad morze, spalnie z całej trasy 8,5/100.
Silnik 1.6 z powerboxem na 135km
(https://images91.fotosik.pl/262/3cc92ca902cc31a4.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/3cc92ca902cc31a4)
(https://images92.fotosik.pl/263/f8e4db7edfbc1120.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/f8e4db7edfbc1120)
-
Jak na taką średnią, to chyba nie jest dużo :)
Czy miałeś okazję jeździć wersją po pierwszym lifcie? Jak oceniasz ostatni wypust i40?
-
Spalanie całkiem ok.
Natomiast silnik 1.6 115km to jest jakaś pomyłka w tym ciężkim aucie, zagraża bezpieczeństwu na drodze to auto!
Na 5 bigu ma większy Vmax niż na 6 :lol:
Jeśli chodzi o wcześniejsze wersje to ludzie marudzili że auto myszkuje przy prędkościach powyżej 160km/h tutaj nic takiego nie zauważyłem.
Wydaje mi się że w ostatnim wypuście nie poprawili nic z wad, zmienili tylko grill.
Mam przejechane 6700km i coś się zaczęło stukać z tylu, wycieraczki przy większych prędkościach nie dają rady, zatrzymują się w pozycji pionowej :lol:
Na plus android auto, tego w BMW nie ma nawet za dopłatą ;-)
-
Przegoniłem ostatnio auto na autostradzie. Średnie spalanie z 5,4 wskoczyło na 6,5. I40 odżył, odmulił się i ładniej wchodzi teraz w obroty. Nie służy mu codzienne zamulanie po powiatówce.