HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Getz => Wątek zaczęty przez: ruflo w 26 Wrzesień 2008, 18:34:40
-
Witam,
Mam dosyc dziwny problem z centralnym zamkiem, sterowanie mam fabryczne z kluczyka.
Jak otwieram wszystko jest OK. , od razu zaskakuje
natomiast przy zamykaniu, błyśnie swiatłami,słychac jakby chiał zamknąc na siłownikach i zamyka dopiero po jakiś 20 sekundach.
Czy może byc to jakies ustawienie na komputerze? <co?>
dzięki za pomoc
-
ja mam jeszcze inny problem...
Zdarza się że nie zamyka mi auta... Alarm uzbraja się, a centralny nie zaskakuje... Musze otworzyć i zamknąć go ręcznie i działa... :/
Nie ma na to żadnej reguły... czasem słońce, czasem deszcz :-?
-
Ostatnio podobnie miałem w i30.Ale na razie wskoczyło i jest dobrze.
-
ja mam jeszcze inny problem...
Zdarza się że nie zamyka mi auta... Alarm uzbraja się, a centralny nie zaskakuje... Musze otworzyć i zamknąć go ręcznie i działa... :/
Nie ma na to żadnej reguły... czasem słońce, czasem deszcz :-?
No więc tak pewnie masz niedawno zalozony centralny zamek... to normalne tez tak mialem ale sobie z tym poradzilem. musisz rozkrecic boczki drzwi (jezeli nie masz juz gwarancji w przeciwnym wypadku ja utracisz) i tam silownik jest polaczony kostka z 2 srubkami do prowadnic zamka. Poprostu mocno je dokrec i problem z głowy ...
-
Ooo... super... może w weekend postaram się tym zająć... Dam znać jak poszło :)
-
Witam. Może wyda się to banalne, ale jeśli zdecydujecie się na demontaż boczków w drzwiach to proponuję również wyczyścić zamki i siłowniki oraz przesmarować je na nowo. Drzwi mają to do siebie, że zawsze wcieka do nich woda i później parując kondensuje się para szczególnie latem, albo marznie zimą skutecznie niszcząc właściwości smarne użytych fabrycznie preparatów. Pozdrawiam Igor.
-
to jakim smarem najlepiej to wszystko konserwować ??
-
Witam ponownie. Z racji tego, że jestem kolarzem, to posiadam w 100g tubce smar Motorex Bike Grease 2000 (http://www.allegro.pl/item461669257_smar_motorex_bike_grease_2000_100g.html) . Jak to tej pory się na nim nie zawiodłem, a stosuję go nie tylko przy rowerze. Nie namawiam oczywiście do kupowania smaru w niewielkiej tubce za 22 PLN. ;-) W każdym bądź razie trzeba pomyśleć o czymś podobnym, być może teraz są jeszcze bardzie wyrafinowane technologicznie smary o mniejszej gęstości? Pozdrawiam Igor.
Dodano w dniu: 2008-10-26 o godz. 20:07
Może nie do końca wyraziłem się jasno. Do smarowania samego bębenka zamka oczywiście nie polecam tego smaru.
-
Zamków nie smaruje się smarami stałymi - w zimie to masakra.
tu coś jest http://smary.pl/polflon_oleje.php
-
Jezeli bedziesz je dokrecal to zwroc uwage czy w odpowiednim miejscu je dokrecasz zeby nie bylo tam luzów no i przed zalozeniem boczkow sprawdz czy dziala heh bo z tymi boczkami to duzo zabawy... ja tak musialem je rozbierac i dokrecac z 2 razy w ciagu pol roku ale po raz trzeci jak dokrecilem to trzyma do dzis juz 2 lata...
-
Witam,
U mnie właśnie dzisiaj pojawił się problem z centralnym. Mam fabryczny centralny zamek sterowany z pilota. Problem polega na:
Zamykam samochód z pilota i drzwi się zamykają (wyjątek drzwi kierowcy - lekko drgnie "cycek" od zamka i tyle). Natomiast jak otwieram auto to centralny otwiera drzwi a następnie w przeciągu 1 sekundy zamyka je ponownie.
I co tu zrobić w takiej sytuacji??
-
lizi0, jak na mój gust to przesunęło się mocowanie cięgna siłownika z cięgnem zamka. Należy drzwi rozebrać i odpowiednio ustawić. Miałem to samo
-
Problem rozwiązany a przyczyna tak jak napisaleś. Poluzowane śrubki pozycjonujące cięgna od centralnego zamka drzwi kierowcy.
-
miałem to samo, pomogła wymiana centralki centralnego i wszystko zaczeło działać
wcześniej sprawdziłem ciegna od siłownika i wszystko grało
po wymianie centralki śmiga :)
-
lizi0, powiedz jak przebiega demontaż ścianki drzwi, coś skomplikowanego, i te śrubki, znajdę je bez problemu?
Pozdr