HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: redek102 w 18 Czerwiec 2018, 07:57:01
-
Od niedawna jestem właścicielem hultaja i jak na razie mam z nim same kłopoty. Co jakiś czas silnik nie wkręca się powyżej 3tys. Wyczyściłem sitko w baku, było mocno zabrudzone, jednak problem pozostał. Diagnoza mechanika - uszkodzony czujnik różnicy ciśnień spalin. Na domiar złego wczoraj auto wróciło z trasy i zaczął migać chceck engine. W instr. jest napisane, że to wypalanie dpf, więc przegoniłem auto około 70km jednak nadal kontrolka miga.
ukłony
-
Raczej nie wypalanie a zapchanie DPF. Wypalanie nie jest niczym sygnalizowane. Kupiłeś autko z problemem to ścigaj sprzedającego, jest coś takiego jak rękojmia.
Generalnie czujnik różnicy ciśnień cieżko zdiagnozować chyba kompem, może zacząłbym od przeczyszczenie wężykow które do niego prowadzą...
-
Dzięki za odzew.
No to mam problem. Auto zakupiłem od osoby prywatnej. Zastanawia mnie dlaczego wypalanie nie nastąpiło w trasie. A co do czujnika, to powtarzam to, co powiedział mechanik, ja się niestety na tym nie znam.
Ukłony
-
Ale sitko się wymienia a nie czyści. Wymieniałeś też filtr paliwa?
-
kowalu wiem, że się wymienia, bo sporo najpierw o tym poczytałem. Jednak jak zerkniesz tutaj (http://epc.japancars.ru/hyundai/#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) to sitko w tym modelu nie jest skatalogowane, a nie wiem czy pasuje ze starszego modelu. Pytałem w serwisie i też nie wiedzą czy pasuje. W zamian proponują mi całego smoka za 1050PLN.
-
Generalnie po czyszczeniu powinna byc poprawa, nie na długo ale powinna. Zatem to chyba nie to. Może faktycznie czujnik różnicy ciśnień głupoty jakieś łapie, z tym ze nonstop by dopalał DPF...
-
Generalnie po czyszczeniu powinna byc poprawa, nie na długo ale powinna.
Też tak myślę. Niestety już następnego dnia po czyszczeniu miałem problem z obrotami pow. 3000. Problem znika po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika, dokładnie tak samo jak przed czyszczeniem sitka.
(https://images84.fotosik.pl/1098/e690290acc2de80cmed.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/e690290acc2de80c)
(https://images82.fotosik.pl/1099/828bfad6e255a7f9med.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/828bfad6e255a7f9)