HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i20 => Wątek zaczęty przez: de_assis w 27 Maj 2018, 09:10:39
-
Witam, czy ktoś już wymieniał tłumik w swoim i20? Coś dawało dziwne dźwięki przy ruszaniu, podejrzewałem tłumik i wczoraj ruszyłem mocniej i auto zaczęło "boruceć" :-/ dziś się wczołgałem pod samochód i mniej więcej na tylnej osi jest łączenie tej długiej środkowej rury z tłumikiem końcowym, końcówka tłumika końcowego ugniła i została w obejmie, rura środkowa opadła i sparła się na tylnej osi. nie wiem czy wymieniać całość ale myślę póki co o tłumiku końcowym, widze bosala za około 230zł, tylko jeszcze pasowała by mi obejma, może już ktoś przerabiał temat? auto 8 lat, przebieg niewielki bo pod 50 000, to tak dla informacji. generalnie szału z wyborem nie ma ...
-
Wymieniałem już 2 razy. Oryginalny przy ~70 000 km na Bosal i przy ~132 000 km znów na Bosal. Paliwo LPG.
-
To z czego te tłumiki robią że się sypią po 70tys? U mnie w getzie jest oryginał i się trzyma ale nie wiem czy jest od nowości. Brat miał ibizę z 95r to tłumiki był od nowości i przerdzewiała tylko pierwsza warstwa blachy od spodu a przejechane miał ponad 200tys w tym połowa na gazie.
-
Wymieniałem już 2 razy. Oryginalny przy ~70 000 km na Bosal i przy ~132 000 km znów na Bosal. Paliwo LPG.
Ja wymieniłem na bosal i niby wszystko jak należy, a buczy mi samochód bardziej, zwłaszcza jak powiedzmy jedziesz na piątce dajmy na to setke, zdejmujesz noge z gazu, samochód zwalnia silnikiem i buuuuuuuu jak sportowy wydech, nie chce mi się włazić sprawdzac co jest bo sam to robilem pod samochodem leżąc z podwoziem w nosie i było siepania troche, na przegladzie moze popatrze, a Ty tak nie miales z bosalem?
Tlumiki robia tak zeby sie sypaly i tyle ... czysty pieniądz, jak widac nie tylko oryginaly