HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Lantra => Wątek zaczęty przez: antek1122 w 15 Marzec 2012, 22:37:14
-
Witam. Wczoraj włożyłem silnik kupiony od jakiegoś gościa przez alledrogo z całym osprzętem przepustnicą itp. Przepustnica była inna więc założyłem swoją starą. Po złożeniu wszystkiego (odmy zostały do podpięcia ponieważ w nowym silniku idą inaczej i muszę to rozgryźć) próba odpalenia i... zonk.. Kręci kręci świece sie zalewają sprawdzałem iskra jest (inny był też aparat zapłonowy na 4 przewody ale przełożyłem na swój na 3 przewody. ) Czy trzeba zapłon ustawić czy co mam zrobić? Mam nadzieje że to jakiś drobiazg.. Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę o odpowiedź ! ;]
czy jak przekłądałem aparat zapłonowy to czy też powinienem założyć starą cewkę ?
Po przełożeniu cewki pps i wtrysków jest niby lepiej tzn coś tam załapuje. Ale nadal nie chce odpalić wie ktoś co to za przyczyna ? ;/
-
Świece mokre, iskra jest. Jedyne co mi przyłazi do gowy to zła kolejnosc podłączenia przewodów wysokiego napięcia, lub źle założony aparat zaplonowy
-
a nie ma czasem innego ecu? kody silnika sie zgadzają?
-
a w którym miejscu jest ecu ? i gdzie na silniku są kody ? a kable przemieniałem więc różnicy praktycznie nie było. A i jeszcze jedno mi się przypomniało. Przy odpalaniu i "dodawaniu gazu" strzela mi w filtr powietrza praktycznie tylko wtedy jak chce załapać. Mam anty wybuch ponieważ auto jest zagazowane. Nie odpalam na gazie ponieważ tą opcję w instalacji mam zablokowaną ;]
Ten silnik co kupiłem był z tym filtrem powietrza takim wielkim okrągłym a ja mam taki płaski. Czy te 2 inne filtry były montowane do 2 różnych silników ?
-
no z tego co sie orientuje to miales zamontowany filtr stozkowy, nie ma roznicy w sumie zbytniej ktory masz wsadzony jedynie potem kwestia regulacji obrotow. Sprzwdz dobrze czy wszystko masz podlaczone w odpowiednie miejsca bo jesli kupiles ten sam silnik to raczej powinno byc wszystko ok, tylko zaciekawila mnie informacja o przepustnicy i o cewce... czy oby na pewno jest to silnik z Lantry a nie z accenta? albo s-coupe?
-
Dobra panowie poradziłem sobie. Przestawiony był na aparacie zapłonowym. Silnik chodzi bdb przyspieszenie i praca silnika mnie zadziwia. Ale niepokoi mnie to że troche śmierdzi z tłumika i wydaje mi sie że na niebiesko też dymi... czy możliwe że przy bardzo dobrych osiągach weźmie troche oleju ? ;/
-
Olej nie zgarnięty przez pierścienie olejowe polepsza nawet kompresje ale niestety zostaje spalany razem z mieszanką i zaczyna go ubywać w silniku. Sprawdź czy świeca nie jest czarna i czy na pewno podbiera olej bo może wtrysk leje troszkę.
-
I w małych proporcjach zwiększa liczbę oktanową paliwa, więc będziesz odczuwał lepszego buta, szczególnie na zimnym silniku ;)
-
pomijajac fakt ze to normalne w handejach ze troszke oleju ci zeżre