HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Pony / Excel => Wątek zaczęty przez: Maciek w 13 Marzec 2012, 12:07:16
-
Otóż podczas ostatniego grzebania w zawieszeniu miałem okazję obejrzeć sobie cały silnik od spodu z halogenem w ręku i zauważyłem, że cała rurka bagnetu jest spocona na całej wysokości - od miejsca wkładania bagnetu, aż do miejsca, w którym wchodzi on bodaj w silnik. Po szybkim researchu powody mogą być następujące:
1. Wydmuchany oring na połączeniu rurki bagnetu i silnika
2. Zatkana odma odpowietrzająca skrzynię korbową (co? gdzie? jak?)
3. Cały bagnet razem z rurką do wymiany (możliwe do dostania poza aso?)
Jakieś inne propozycje? W następnym tygodniu i tak zrzucam miskę, żeby ją wyczyścić i wymienić uszczelkę, bo poci się jak wściekła, więc będę miał dobry powód, żeby rzucić okiem na cały dół, bo powoli nie wyrabiam na dolewki oleju...
-
Zobacz bagnet najpierw. Na nim masz dwie gumowe uszczelki - powinny być. Może to ich wina skoro olej jest na całej rurce to jakby był w miejscu łączenia rurki z blokiem wyciek to by chyba go cudownie nie biło po rurce do góry. Więc w miejscu gdzie wchodzi bagnet do rurki jest problem czyli w uszczelnieniu rurki przez uszczelki przy uchwycie na bagnecie.
-
Dopuściłbym do mysli najprostrzy powód - po którymś sprawdzaniu oleju nie dopchnąłeś bagnetu do końca i tak pociekło trochę. Zatrzyj wyciek i zobacz czy pojawi się ponownie - jak nie to masz problem rozwiązany.
-
Dopuściłbym do mysli najprostrzy powód - po którymś sprawdzaniu oleju nie dopchnąłeś bagnetu do końca i tak pociekło trochę. Zatrzyj wyciek i zobacz czy pojawi się ponownie - jak nie to masz problem rozwiązany.
Sprawdzone - wykluczone :-).