HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 FD => Wątek zaczęty przez: trzepol w 26 Luty 2018, 07:30:49
-
Panowie
Posiadam po ojcu I30 2010r 1.4 przebieg 35kkm, włożyłem do niego gaz i jeżdżę. To co się czasem dzieje to po odpaleniu (szczególnie jak zimniej jest) potrafi na pierwszym kilometrze zadławić się -- jazda na benzynie. Wygląda to tak jakby nie dostawał paliwa albo nie było iskry? Nie ma mocy i mimo wciśnięcia gazu dławi się.
Przy obecnym mrozie po odpaleniu włączyło się ssanie a po paru sekundach nagle obroty spadły poniżej 1000 i myślałem, ze już zgaśnie. Po chwili czkawki podniósł się na wyższe obroty.
Taki dławienie w czasie jazdy trwa z 10-20s, czasem pomiga check engine i zgaśnie kontrolka. Później już jedzie, na gazie zero problemów. Nie dzieje się to każdego dnia, dziś mimo dużego mrozu bez problemu.
Auto serwisowane przez 7 lat w ASO miało niby wymieniane świece i filtr paliwa ( kwestia czy to zrobili bo przebieg byl w granicach 15kkm albo mniej....)
-
Witam,
kolego podepnij pod kompa i sprawdź która cewka zapłonowa Ci pada...
-
Ok, juz szukam interfejsu przeszukujac forum :) Chyba, ze cos na szybko polecicie wraz z softem ?
Kolega chce mi pozyczyc interfejs do VAG jakis KKK i mowi ze trzeba pod odpowiednie piny go podpiac. Ewentualnie drugi ma ELM327
-
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie w 1.4 benzyna nie mogę poprzez cascade diagnozować silnika. Tylko ELM327 działa.
[ Dodano: 2018-02-27, 13:10 ]
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=96511#96511
-
Zalatwilem ELM327 po bluetoothie , rozumiem ze program torque uzyc ? Glupie pytanie gdzie jest gniazdo diagnostyczne w I30 :) ?
-
pod kierownicą a nad pedałami, z lewej strony.
-
Torque lub piston. Każdym programem odczytasz błędy.
-
Dzieki za info, patrzylem dzis pistonem i torque. Błędów brak. Jak na razie caly tydzien na mrozach nie bylo problemu. Bede dalej obserwować.
Chhyba ze jak montowali LPG to naruszyli połączenia i raz styka raz nie :evil: