HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: kostek w 10 Luty 2018, 22:58:08
-
Witam
Od niedawna jestem posiadaczem IX 35 z 2010r 2.0 benzyna.
Ostatnio miałem "przyjemność" grzebania przy silniku z powodu pojawiającego się czasami zaniku mocy silnika. Przejrzane zostały wszystkie czujniki i do sprawdzenia został tylko układ zmiennej długości kolektora.
Mam pytanie bo może już ktoś przerabiał ten temat.
- Przy jakiej prędkości obrotowej uruchamia się siłownik sterujący klapami w kolektorze dolotowym?
- Czy do przełączenia dochodzi również podczas postoju czy tylko podczas jazdy?
Pozdrawiam
-
Witam
Najlepiej usunąć to ustrojstwo fizycznie i programowo i będzie po kłopocie, tak naprawdę te klapy są potencjalną przyczyną awarii szczególnie jak większość przebiegu jest realizowana w warunkach miejskich.
-
Nim zacznę wypruwać z niego wnętrzności , chciałbym wcześniej jednak sprawdzić czy to ten układ jest odpowiedzialny za problemy.
-
Panowie mam ix35 benzyna od 3 miesięcy, wysiadając z samochodu usłyszałem pod samochodem jakby syczenie czy to klimatyzacja co to może być?
-
U mnie nic takiego nie zauważyłem.
-
Może to pompa paliwa?
-
Panowie mam ix35 benzyna od 3 miesięcy, wysiadając z samochodu usłyszałem pod samochodem jakby syczenie czy to klimatyzacja co to może być?
To może być nieszczelność właśnie na kolektorze dolotowym.
-
Kilka informacji na temat tego ustrojstwa jakie udało mi się znaleźć.
Może komuś się to przyda.