HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Tucson JM => Wątek zaczęty przez: slawoon w 26 Listopad 2017, 21:25:29
-
Witam,
Powoli opadają mi już ręce. Zaślepiłem w moim tucsone 2,0 crdi 113 km EGR mechaniczny z 2 stron. W elektrozaworze zaślepiłem wężyk- od tego czasu pojawiły się problemy z check enginem i błędem p0401. Błąd po skasowaniu wraca czasami po 20, a czasami po 100 km. Wymienione przewody podciśnieniowe i mieszałem już elektrozaworami, podmieniałem przepływki. Na niektórych elektrozaworach po podmianie słychać było buczenie po odpaleniu. Co teraz wymienić? vacum, klape gaszącą, czy może coś innego? Proszę o pomoc :)
A może sterowanie elektrozaworem ma jakieś zwarcie?
-
Witam.
Bawiłem się kiedyś egr-em chociaż nie mam z nim problemu,ale tak dla samego siebie😁 Zdjąłem wężyk z EGR,zaslepilem wężyk i wejście na EGR. Efekt taki, że błędu na desce nie wyświetliło,ale jak sprawdzałem przez złącze diagnostyczne to był. Po skasowaniu chwilę spokoju i znów błąd w komputerze. Zrobiłem wszystko jak było oryginalnie i błędów żadnych. Po zaślepieniu EGR żadnych zmain nie odczułem ani na plus ani na minus
-
Tu potrzebna jest raczej interwencja w oprogramowanie komputera (sterowanie dawkami paliwa w zależności od wypadkowej obrotów silnika, położenia pedału gazu itp.)