HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: bodo w 13 Wrzesień 2017, 09:00:44
-
od roku jestem w posiadaniu IX 35 2.0 CRDI 184 KM i mam problemy z mocą silnika a zarazem ze skrzynia automatyczna sprawdzałem skrzynie w serwisie jest ok silnik był podpiety do komputera 0 usterek a moc od czasu do czasu pojawia sie i szybko znika a spalanie idzie w 14 litrow na 100km czy moze to byc przyczyna awari turbiny przy jakich obrotach turbina się włącza oraz czy jest ona ze zmienna geometria łopatek nie mam już pomysłu gdzie szukać.
-
Układ wtryskowy,turbo na 100% ze zmienna geometrią może być brudne i geometria zaczyna swirowac.
-
Bodo uzupełnij profil (jest na górnej belce forum) o typ silnika i model auta post#31 http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2752&start=30
Ja bym rozpoczął od sprawdzenia filtra w module paliwowym w zbiorniku paliwa pod tylnym siedzeniem.
.
-
Niestety ani turbina i jej sterowanie ani filtr w zbiorniku dalej jest to samo te elementy zostały spawdzone komputerowo oraz fizycznie wszystko pracuje należycie teraz zastanawiam sie nad modułem sterujacym automatyczna skrzynia biegów . na niskich biegach jak wciskam gaz miarowo to zaczyna wariować nie chce plynnie zmieniac natomiast przy pedale wcisniętym do dech ma odlot jak by mu nic nie przeszadzało już jestem głupi gdzie szukać w serwisie pewnie nic mądrego mi nie powiedzą /prosze wymienić całą skrzynie i silnik wraz z komputerem/ koszt wartości samochodu.
-
Egr,wtryski???
-
egr w trakcie badania pokazuje ok wtryski też myslę że to będzie coś czego nie potrafi zdjagnozować komputer byc może banalna sprawa nie drażył bym tematu o ile wczesniej to auto zachowywało się diametralnie inaczej miało płyny ciag i oczywicie nie paliło tyle . Nie poddaje się będę szukał dalej.Dzieki za wszelkie podpowiedzi w końcu musze trafic w to co go boli.
-
Kiedyś też ktoś pisał o tym, że samochód zaczął więcej palić coś koło 14 litrów,ale tak jeździł i po jakimś czasie wypaliło dziurę w tłoku .
Padły wtryski/wtrysk.