HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => ix35 EL => Wątek zaczęty przez: MrQ w 10 Wrzesień 2017, 22:41:20
-
Jak w temacie... Jaka jest temperatura robocza tego silnika? Według zapalających się prostokącików na desce wygląda mi to na okolice 80 stopni (nie zapala się blok który sąsiaduje z liczbą 90) praktycznie niezależnie od warunków atmosferycznych. Pytam bo przy tej temperaturze czujnik temperatury reduktora gazowego osiąga w porywach 75 stopni, a jak dodam gazu to spada poniżej 70 i nie wiem czy to normalne czy szukać problemu :)
-
To jest sytuacja standardowa, wskaznik dziala prawidlowo przelaczanie na gaz zapewne nastepuje na krotko przed pojawieniem sie pierwszej kreski wskaznika temp. Pamietaj o sprawdzeniu luzow zaworowych bo wiesc niesie ze lubily w tych silnikach padac glowice wlasnie ze wzgledu na brak regulacji juz w okolicach 100tys.km przebiegu.
-
To że gaz mi się włącza przy 35 stopniach to ja wiem, chodzi raczej o to że zawsze myślałem że temperatura robocza silników benzynowych chłodzonych cieczą to ~90 stopni, a nie ~80, stąd moje zdziwienie.
Co do luzów to póki co mam ok 50000 przebiegu więc chyba mam jeszcze czas na kontrolę? :)
-
MrQ Zanim założysz nowy temat użyj funkcji szukaj (jest na górnej belce forum z lewej strony) znajdź podobny temat (może nie być tam odpowiedzi) i tam dopisz pytanie.
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4862&highlight=temperatura
w tych silnikach padac glowice wlasnie ze wzgledu na brak regulacji juz w okolicach 100tys.km przebiegu.
Co do luzów to póki co mam ok 50000 przebiegu więc chyba mam jeszcze czas na kontrolę? :)
90 tyś km to jest harmonogram kontroli luzów zaworowych jeśli silnik jest zasilany benzyną przy LPG jest już za późno.
-
MrQ Zanim założysz nowy temat użyj funkcji szukaj (jest na górnej belce forum z lewej strony) znajdź podobny temat (może nie być tam odpowiedzi) i tam dopisz pytanie.
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4862&highlight=temperatura
Dzięki, nie dotarłem w moich poszukiwaniach aż tak daleko ;)
90 tyś km to jest harmonogram kontroli luzów zaworowych jeśli silnik jest zasilany benzyną przy LPG jest już za późno.
Rozumiem, wezmę pod uwagę.