HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: mlodzianek15 w 03 Marzec 2012, 20:21:29
-
czy macie jakieś pomysły
-
Jakim budżetem dysponujesz ?? 8-)
-
o ile podnieść ta moc KM ?
może by najpierw hamownia by sprawdzić ile kucy ma oryginalnie motor ?
-
no tak z 500zł dało by rade coś zadziałać :->
-
no tak z 500zł
na alegro kupisz sobie takie cos co sie zaklada na koncowke wydechu i daje podobno dzwiek turbo, jakis spoiler moze jeszcze znajdziesz i koniecznie chinskie ksenony. jak dobrze poszukasz to starczy ci 500 zlociszy. bez urazy.
a tak naprawde to:
1000 kompletny silnik
ok 300 wiazka +ecu
1000 montaz tego jak sam nie umiesz
jeszcze troche trzeba dorzucic bo bedzie cos brakowalo, lub trzeba bedzie od razu wymienic.
mysle ze jak sprzedasz samochod i dolozysz do tych 500 to bedzie mozna pomyslec np o porzadnym rowerze.
-
na alegro kupisz sobie takie cos co sie zaklada na koncowke wydechu i daje podobno dzwiek turbo, jakis spoiler moze jeszcze znajdziesz i koniecznie chinskie ksenony. jak dobrze poszukasz to starczy ci 500 zlociszy. bez urazy.
do tego naklejka TURBO na klape. ;-)
to co pisze Lookas, to tylko cena swapu na cos mocniejszego a jak chcesz cos ze swojego motoru wyciagnac to ciezka sprawa w 500 zl sie zmiescic. jedyne rozwiazanie to turbo. ake nie nalkejka tylko caly zestaw do silnika. koszt srednio 100zl/1KM. wiec sobie policz jakie sa koszty. nie liczac doprowadzenia samego silnika ko stanu fabrycznego bo znajac zycie kilka albo kilkanascie koni w twoin akcencie padlo. wiec dolicz remont.
wiec pozostaje zakup silnika z scoupe 1.5t. bdzie najtaniej.
-
i jeszcze zależy w jakim stanie jest cały accent np. buda jeśli chce się coś pchać mocnego pod maskę warto też zadbać o wygląd wizualny , zostając nawet przy oryginalnym wyglądzie autka
-
Jak moc znacznie podniesona ,to hamulce i podwozie należy przerobić na wydajniejsze, a wtedy koszta dalej się pną do góry.
-
zostając nawet przy oryginalnym wyglądzie autka
i to jest chyba najwazniejsze. wiadomo jakies kolo czy obnizenie to obowiazek ale robienie szpachelplastiku nie wchodzi w gre. oryginal, lekko w dol i felga. to dobra mysl.
jesli chodzi o hamulce czy przerobke zawieszenia to robi sie to w celu podniesienia bezpieczenstwa ale i tak te zmiany nie beda widoczne z zewnatrz. to jest tylko dla Ciebie.
-
czy macie jakieś pomysły
Najprostsze rozwiązanie to wymiana komputera silnika na ten z wersji 62 kW (84 KM). Na "starym" forum był wątek o różnicach pomiędzy silnikiem 75, a 84 KM i wyszło na to że jedyną różnicę stanowi komputer.
-
a przykładowo tak jak ja mam 60 KM w czym jest różnica skoro też 1.3 ?
najlepsza opcja jest taka , że w X3 1994-1999 silnikach 1.3 występowały różne skrzynie biegów ( 5 typów )
-
a przykładowo tak jak ja mam 60 KM w czym jest różnica skoro też 1.3 ?
Zwężka w dolocie. Po wyrzuceniu jej powinno być 75 KM (jeśli dobrze pamiętam co kiedyś pisano)
-
zwezke mialy wersje niemieckie - mniej mocy mniejsze ubezpieczenie
a tak z innej beczki poco chcesz wyciskac najmniejszy silnik?? on mial byc pewnie ekonomiczny a nie szybki
-
mlodzianek15,
500 PLN, na sam początek możesz zastanowic się nad kompletnym wydechem z kwasówki, ale raczej będziesz musiał dołozyc do tego ze 3 stówki, czyli łącznie 800PLN (nabidniej ;-) ) na sam kompletny wydech z kwasówki. Można za 500 PLN też przeprogramowac kompa i założyc kompletny dolot "sportowy" 8-)
Na tej stronie:
http://www.swiatek.com.pl
możesz zamówic sportowy wałek, ja za swój do 1.5 12v zapłaciłem 1300 PLN, więc z tego co pamiętam mówili że pod taki silnik jak Twój wzięliby za wałek ok 900 PLN. I to już daje sporo mocy na plus, ale dochodzi programowanie kompa czyli około 1150PLN Ci potrzeba. I WEDŁUG MNIE TO BĘDZIE NAJLEPSZY POMYSŁ DLATEGO LEPIEJ ODŁÓŻ TROCHĘ WIĘCEJ $$$ POCZEKAJ I ZRÓB COŚ DOBRZE, A NIE JAKIEŚ PIERDOŁY CO DAJĄ DŹWIĘK JAK TURBO :lol: :-/ 8-)
-
możesz zamówic sportowy wałek, ja za swój do 1.5 12v zapłaciłem 1300 PLN
za to mogles wsadzic juz 2.0 nie szkoda ci kaski bylo?
-
Mogłem SWAP-a zrobic ale jakoś mam sentyment do tego motoru 8-) za tą kasę co wsadziłem w ten wóz to bym kupił hoho o wiele lepszego HULTAJA ale poprostu uwielbiam ten samochód a najbardziej jego wagę 8-) no i moją moc po modach. 8-) Look to my profile 8-)
-
zwezke mialy wersje niemieckie - mniej mocy mniejsze ubezpieczenie
a tak z innej beczki poco chcesz wyciskać najmniejszy silnik?? on miał być pewnie ekonomiczny a nie szybki
chodzi mi o to że mam 60 KM w swoim 1.3 pytanie moje się tyczyło czy mnie zmiana czegoś fabrycznego jak komp zmieni ilość KM ?
-
cenisz swoj samochod za ekonomicznesc?? jak zmienisz kompa to przestaniesz go za to cenic a nie odczujesz wielkiej roznicy w mocy.