HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Accent => Wątek zaczęty przez: gibki w 07 Sierpień 2017, 11:36:49
-
Cześć,
W moim aucie , 2003 ,1.5 benzyna + LPG , poraz kolejny potrzebna będzie wymiana pompy paliwa ( zbyt małe ciśnienie i P0171). Ostatnio miałem wymienianą pompę pół roku temu,na zamiennik średniej klasy.
Teraz pytanie, jaką pompę powinenem zakupić , dokładny model?
-
Pomyśl nad wyłączaniem pompy jak jeździsz na LPG.
31111-22050 http://allegro.pl/hyundai-sonata-accent-pompka-paliwa-31111-22050-i5397101350.html
-
Możesz też utrzymywać większą ilość benzyny.
U siebie mam nadal oryginał, a 200k km na gazie za mną.
-
Wymiana pompy nie pomogła (kupiłem tę z linku, dziękuję kosmos2011) , lecz okazało się, że problemem może być zawór przelewowy w koszu od pompy. Tutaj pojawia się moje pytanie , czy kosz z a centa 1.3 będzie pasował ? czy muszę szukać typowo pod mojego Accenta LC 1.5 ?
Ktoś się spotkał z podobnym problemem ?
-
Kliknij http://epc.japancars.ru/hyundai/#c3Q9PTUwfHx5ZWFyPT0yMDAzfHxyZWdpb249PUVVUnx8c3RzPT17IjEwIjoiXHUwNDIwXHUwNDRiXHUwNDNkXHUwNDNlXHUwNDNhIiwiMjAiOiIyMDAzIFx1MDQxNVx1MDQxMlx1MDQyMFx1MDQxZVx1MDQxZlx1MDQxMCIsIjMwIjoiMjAwMyBBQ0NFTlRcL1ZFUk5BIDAwICgxOTk5LSkiLCI0MCI6Ilx1MDQxNFx1MDQzMlx1MDQzOFx1MDQzM1x1MDQzMFx1MDQ0Mlx1MDQzNVx1MDQzYlx1MDQ0YyIsIjUwIjoiMzEzMTEgVEFOSy1GVUVMIn18fGNjPT1FVVIyNTBQQXx8Y2F0PT1FVVIyNTBQQTAwfHxSZWdpb24yPT1FRUwvRUVSL3x8ZjIzPT0yNTB8fGZ0ckRUPT1MfHxncm91cD09RU58fHc9PTMxMzExfHxwYWdlNTA9PQ%3D%3D na numer koło części.
-
Niestety całego kosza nie ma tam możliwości wyboru.
Czy ktoś z was wie czy np. część 31110-07000 będzie pasowała ?
kosze nie powinny się róźnić , a jeśli wkład już posiadam to powinno się udać to połączyć?
Przeszukałem wszystkie możliwe strony z częściami i nigdzie części specyficznej dla mojego modelu nie potrafię znaleźć, a wiem ,że bez wymiany auto normalnie nie będzie funkcjonować.
-
Jakie są objawy. Dlaczego przypuszczasz że to ten zawór w koszu? Po wywalaniu błędu?
Jakiej firmy instalka LPG?
-
Objaw jest taki, że na benzynie odpala za 4 razem, zaczyna nim trzepać i gaśnie. Ciśnienie sprawdzane manometrem wychodziło około 1 Bar.
Kiedy sprawdził mechanik popmę samą poza koszem, wychodziło ciśnienie 3bary, po zamontowaniu i ponownym sprawdzeniu nadal 1bar. Kiedy zatkał palcem zawór przewewowy w koszu, znowu ciśnienie szło na poziomie 3 barów.
Dlatego kazał szukać zaworu lub całego kosza.
Instalacja BRC, na gazei chodzi jak marzenie. NA benzynie jak zrobilem 100km to wyskoczył błąd ubogiej mieszanki.
-
No to próbuj z tym zaworkiem. Ja walczyłem z tym problemem co ty już można liczyć w latach.
Od tygodnia chyba mogę powiedzieć że się udało. Też ma BRC.
Ja sprawdzałem ten zaworek podając kompresorem ciśnienie - przyłożyłem pistolet do przedmuchiwania i na regulatorze ciśnienia w kompresorze podnosiłem ciśnienie (najlepiej to robić w 2 osoby) i tak od zera. Zawór puścił dopiero przy 3 barach wiec uznałem że jest sprawny.
Sprawdź tak ten zawór jak masz możliwości jak będzie uszkodzony to wymień a jak sprawny to szukaj dalej.
Robi ci cie podciśnienie w baku po odkręceniu korka? Typowe niedomaganie evapu?
Jaka jest korekta długoterminowa LTFT ?
-
@ Kadafi
Problem występował z ciśnieniem w baku, jednak po wymianie przerdzewiałych przewodów i wymianie korka pomogło.
Niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia korekty.
Nigdzie w internecie nie potrafię się doszukać pompy paliwa kompletnej.. Macie jakieś sprawdzone składy częśći ? Ablo sklepy które mogą posiadać taką część ?
-
Poszukaj na allegro innych części ( nie koniecznie wpisując "pompa paliwa") do accenta z Bytomia i Chorzowa. Ja ostatnio szukałem czegoś i tu i tu są LC na części na stacjach demontażu pojazdów więc taki cały koszyk z pompka powinieneś dostać.
Np:
https://allegro.pl/uzytkownik/autozlomkatowice?string=accent&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-spo-1-5-1003