HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Getz => Wątek zaczęty przez: getz_poczatkujacy w 15 Kwiecień 2017, 16:04:43
-
Witam . Jestem początkującym getzomaniakiem . Mój problem polega na tym że getz wkręca się do 3 tys obrótów pózniej się dławi strzela wali ogniem z rury i chwile zalapie dalej nie idze . Getz 2008 rok 1.1 12v . Wymieniłem do tej pory świece , kable , cewki , sondy lambda , drugi komputer , oraz zmierzyłem ciśnienie na cylindrach, wydłubałem kata, zalałem do czyszczenia wtrysków . Proszę o odpowiedz i przepraszam jeśli ktoś taki temat napisał
-
Podpinany pod komputer? Masz Lpg? Filtr paliwa wymieniony?
Jeżeli powyższe opcje odpadają to moje pierwsze skojarzenia - przestawiony rozrząd lub padająca pompa paliwa.
P.S. Jak odkręcasz korek wlewu paliwa słyszysz syczenie?
-
Getz nie posiada Instalacji LPG , był podpinanany pod komputer , nie wykazuje rzadnych błędów , do rozrządu nie zagladałem, ale myśle że jakby był przestawiony to by nie równo pracował na biegu jałowym ale tak nie jest pracuje równo nie stuka ( Mozesz mieć racje z rozrzadem , zobacze ) a o pomnie paliwowej z tym syczeniem to o co ci chodzi , mógłbyś rozwinąć
-
Jak wyżej popatrzyć należy na rozrząd. Mógł pasek przeskoczyć o ząbek i wtedy są też problemy z obrotami.
-
a o pompie paliwowej z tym syczeniem to o co ci chodzi , mógłbyś rozwinąć
Może zdarzyć się problem z odpowietrzeniem baku i robi się w nim podciśnienie. Wyrównuje się dopiero po odkręceniu korka wlewu.
Jeżeli "syknie" przy odkręcaniu to są 2 opcje: albo odpowietrzenie nawala i pompa nie ma siły pociągnąć odpowiedniej dawki paliwa (stąd te przymulenia silnika) albo lubisz "wyjeżdżać" paliwo do zera.