Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
ix35 EL / Odp: Check Engine P0420
« Ostatnia wiadomość przez yoda dnia Dzisiaj o 21:41:03 »
Nie dysponuję takim sprzętem. Jak skasuję błąd to jakiś czas się nie zapala czasem przez tydzień czy dwa i wraca w najmniej oczekiwanym momęcie.
2
Pozostałe / Odp: Światła do jazdy dziennej Ix55
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia Dzisiaj o 20:31:51 »
Jak jest miejsce na dole zderzaka to polecam zwykłe ledy do jazdy dziennej NSCC model 810. Małe lampy a mocno świecą. Przez kilka lat miałem w getzie. Poszły z samochodem akoszt ok100zł i montaż dość prosty.
3
i30 FD / Odp: [i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia Dzisiaj o 20:26:31 »
A jaki problem kupić za ok 45zł. Łączy się automatycznie i może być wpięty cały czas w OBD. Sam teraz kupiłem dieslai tak mam zrobione. Sprawdza się ale program mam na razie wersję demo a pełna kosztuje 60zł. Wtedy pokazuje wszelkie parametry na bieżąco.
4
ix35 EL / Odp: Check Engine P0420
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia Dzisiaj o 20:03:03 »
To nie oznacza jeszcze uszkodzenia katalizatora, samochód należy podpiąć pod idagnostykę - sprawdzić zachowanie/reakcję pierwszej i drugiej sondy najlepiej porównując ich wartości na wolnych obrotach, podczas przyśpieszania i po puszczeniu gazu - zejście z obrotów druga sonda powinna pracować, ale jej wartości powinny zmieniać się rzadziej niż pierwszej to tak bez zagłębiania się w działanie. Pracować mam na myśli zmieniać wartości w zakresie 0.100 - 0.800V, nie mam tylko pewności czy w GDI jest szerokopasmowa pierwsza sonda czy jeszcze dwustanowa..
5
i30 FD / Odp: [i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia Dzisiaj o 19:55:33 »
Aplikacja, aplikacją.. ale trzeba tu doprecyzować, że aplikacja/telefon nie łączy się bezpośrednio z samochodem, tylko trzeba mieć jeszcze interfejs do samochodu pod OBDII
6
i30 FD / Odp: [i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min
« Ostatnia wiadomość przez robaszek127 dnia Dzisiaj o 18:39:15 »
ale pojechałem w 60km trasę z obrotami powyżej 2000 i chyba DPFa "wypaliłem" chociaż nie zaobserwowałem w czasie jazdy jakichś nietypowych zachowań samochodu.
To nie masz nawet aplikacji na telefon by pokazywało kiedy wypalanie następuje? Przecież to podstawa.
7
Pozostałe / Odp: Światła do jazdy dziennej Ix55
« Ostatnia wiadomość przez elektron1234 dnia Dzisiaj o 15:58:31 »
Witam Wszystkich!!
Ja założyłem sobie w miejsce kierunków i dla mnie to najlepsza opcja.
Wogóle szkoda nawet pisać na ten temat
Jesli chcesz mieć homologacje to tylko taka opcja i to zakładałem
Link do modułu ( sa tańsze ale nie kupuj )
Powodzenia
https://allegro.pl/oferta/modul-swiatel-dlugich-dziennych-drl-dzienne-7048038914?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMjEzNzk0NTYAMTMzNTM0AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=ceb91c0e-4449-4518-bedf-25fe91e7f553
8
ix35 EL / Check Engine P0420
« Ostatnia wiadomość przez yoda dnia Dzisiaj o 15:10:20 »
 Katalizator nie działa tak wydajnie, jak powinien. Ktoś już przerabiał temat?
9
Pozostałe / Odp: Światła do jazdy dziennej Ix55
« Ostatnia wiadomość przez dsider dnia Dzisiaj o 13:51:01 »
W pełni legalnymi i homologowanymi byłyby tylko dodatkowe homologowane DRLe zamontowane np. w atarapie chłodnicy.
Inne potencjalnie możliwe trzy opcje (dokładnie dwie i pół), niestety, nie charakteryzują formalnym legalizmem (brak homologacji), aczkolwiek występują w przyrodzie wcale nie tak rzadko:
1. montaż w kierunkowskazach dwukolorowych LEDów z funkcją świateł dziennych i kierunkowskazów (wykluczyłeś tę opcję)
2. "ściemniacze" świateł długich w funkcji świateł dziennych (widziałem też zastosowanie modułu ściemniającego na światłach mijania bądź  przeciwmgielnych)
21/2. "przeróbka" świateł przeciwmgielnych w DRLe (byłaby to poniekąd wariacja jednej z możliwości wariantu nr 2)   
10
i30 FD / Odp: [i30 FD] Problem z EGR? brak mocy, obroty do 3000/min
« Ostatnia wiadomość przez markar74 dnia Dzisiaj o 10:43:23 »
Witajcie. Wczoraj obroty max. 3000, przeczytałem ten wątek i postawiłem na konieczność "wypalenia" filtra PDF. Dzisiaj rano co prawda dolegliwości z obrotami nie było, ale pojechałem w 60km trasę z obrotami powyżej 2000 i chyba DPFa "wypaliłem" chociaż nie zaobserwowałem w czasie jazdy jakichś nietypowych zachowań samochodu. W każdym bądź razie jest wszystko OK  :)
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna