HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => i30 GD => Wątek zaczęty przez: martiner w 11 Styczeń 2024, 16:34:35
-
Cześć,
to mój pierwszy post na forum, dlatego proszę o wyrozumiałość.
Borykam sie z błedami P0011 i P0014 czyli zaworami faz. Silnik 1,6 mpi 120km z 2014, nie jestem pewien czy G4FC.
Wstępnie zdiagnozowałem niepoprawny opór na cewkach, na poziomie 20ohm.
Chcialbym upewnic sie jeszcze przed zakupem nowego, sprawdzajac czystosc filtra OCV.
Pomimo przejrzenia dziesiatkow zdjec i service manuala z forum nie moge na niego trafic.
Miejsce bezposrednio pod zaworem jest zaslepione.
Podejrzewam ze może wchodzic w glowice od strony łańcucha rozrzadu. czy to mozliwe?
Ktos dotykal ten filtr w tym silniku?
-
Przepraszam, poprawny kod silnika to G4FG.
Identyczny jak w wersji z bezpośrednim wtryskiem GDI.
Ktos z GDI zajmował sie tentem filtra OCV?
-
Tu widać gdzie jest
https://www.sparekorea.com/product/parts/13112?no=2415023761
-
Wyjasnilo sie w wersji od 2012 sitko zabudowane jest na zaworze, dlatego nie ma osobnego filtra.