1
i40 VF / Błąd 6416 po wymianie klocków z tyłu
« Ostatnia wiadomość przez marcin2105 dnia Dzisiaj o 21:18:33 »Witam
Znajomy w Hyundai i40 2.0 benzyna zabrał się za wymianę klocków z tyłu i dopiero po demontażu zauwazył że jest tam elektryczny ręczny. Próbował wcisnąć tłoczka ale mu się nie udało. Po tym podjechał do mnie po komputer i dopiero w tedy włączyłem mu procedurę wymiany klocków. W trakcie wymiany sprawdziłem błędy i pokazuje mi błąd 6416 w opisie nieznany kod usterki. Nie można go skasować. Po wymianie klocków wyłączyłem mu tryb serwisowy. Przy każdej procedurze było słychac pracę silniczków. Po tych naprawach błąd cały czas jest i nie można go usunąć a poza tym po wciśnięciu ręcznego mruga napis z wykrzyknikiem że ręczny zaciągnięty a dawniej swieciłi świeci zółty napis EPB. Miał ktoś taki przypadek? Czy to że zabrali się za wymianę bez włączenia wcześniej trybu serwisowego mogło coś uszkodzić?
Znajomy w Hyundai i40 2.0 benzyna zabrał się za wymianę klocków z tyłu i dopiero po demontażu zauwazył że jest tam elektryczny ręczny. Próbował wcisnąć tłoczka ale mu się nie udało. Po tym podjechał do mnie po komputer i dopiero w tedy włączyłem mu procedurę wymiany klocków. W trakcie wymiany sprawdziłem błędy i pokazuje mi błąd 6416 w opisie nieznany kod usterki. Nie można go skasować. Po wymianie klocków wyłączyłem mu tryb serwisowy. Przy każdej procedurze było słychac pracę silniczków. Po tych naprawach błąd cały czas jest i nie można go usunąć a poza tym po wciśnięciu ręcznego mruga napis z wykrzyknikiem że ręczny zaciągnięty a dawniej swieciłi świeci zółty napis EPB. Miał ktoś taki przypadek? Czy to że zabrali się za wymianę bez włączenia wcześniej trybu serwisowego mogło coś uszkodzić?