HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Pony / Excel => Wątek zaczęty przez: szczuraz w 02 Październik 2009, 11:54:12
-
temat dla mnie żenujący i to przez duże RZ ... byłem pewien , że korbka blokowana jest jakąś omegą . Skończyły mi się wizje bo śrubek nie widać i dostęp znikomy . Demontował to ktoś kiedyś W CAŁOŚCI ?? :>
-
Dalej jest blokowana na trzpieniu za pomoca spreżynki w kształcie OMegi.
Kombinuj dalej :) Cienki wkretak i do dzieła,
-
Włóż cienki płaski śrubokręt pomiędzy pierścień a korbę a pierścień, jak nie widzisz w szczelinie małego drucika (czyli wspomnianej omegi) to przekręć kawałek korbę i podważ ten kawałek dalej.
Wyjęcie tego jest nieco upierdliwe (zakładam, że w Pony jest to rozwiązane tak samo jak w Lanosie bo w zasadzie to tylko w tym aucie wyciągałem korbę). Ja to robiłem tak:
jednym śrubokrętem delikatnie podważyłem wspomnianą wyżej szczelinę, po czym wziąłem cienki drucik, zagiąłem go na końcu (robiąc taki malutki delikatny haczyk), włożyłem ten drucik w szczelinę, zahaczyłem o "omegę" i wyciągałem tymże drucikiem.
-
na początku zrób szparę miedzy tapicerka a taka podkładką z plastiku poyem wsadz plaski srubokręt tak aby zablokować taki drucik w kształcie omegi a potem przekręc korbą a sprezynka (drucik) sama spadnie tylko uwazaj bo moze wystrzelic :-D
-
pracowałem parę lat na lakierni ... ale takiego modelu nie miałem ... zawsze tylko beemki , mazdy , hondy i audi ... korba rozpracowana dziękuję za pomoc
-
Nie widziałem tu problemu zwykły wieloklin i tyle samo wypada ale widzę temat zamkniety