HyundaiKlub.pl
Auta i problemy => Pony / Excel => Wątek zaczęty przez: szczuraz w 30 Wrzesień 2009, 01:32:52
-
Witam !
Zastanawiałem się nad przerzuceniem deski z obrotkiem do gaźnikowca . Moje pytanie brzmi :
1. czy są jakieś różnice w wiązce ?
2. czy kabel dający impuls z cewki jest podprowadzony pod wiązkę ?
3. czy ktoś wykonywał taką przeróbkę ?
4. czy wszystkie liczniki były napędzane linką ?
5. czy posiada ktoś schemat instalacji ?
Z góry dziękuję za pomoc .
Pozdawiam SzczuraZ .
-
Witam
Jak kupowałem swojego Hyundai-a Pony, to niestety nie miałem obrotomierza :-/ . Strasznie mnie denerwowało puste pole. Pojechałem na złom samochodowy i wyjąłem z innego Ponego cały licznik z obrotomierzem. Zastanawiałem się czy jest tam instalacja do obrotomierza, okazało się ze była przygotowana fabrycznie pod obrotomierz :mrgreen: .
Wszystkie liczniki są napędzane linką z skrzyni biegów. Schemat wiązki elektrycznej do licznika gdzieś mam, jak znajdę to wkleję na forum.
-
Byłbym wdzięczny .
-
Witam. Niestety nie znalazłem schematu wiązki elektrycznej do licznika :-/ .
Na tej stronie internetowej http://www.hyundaifanklub.pl/pl/23168/0/5.html jest bardzo fajny opis, jak i co podłączyć.
Pozdrawiam Delmin
-
podziekował bardzo <piwo>
-
Ja mam fabrycznie Obrotek w gaźnikowcu a po wiązkach widać że nic nie było sztukowane więc myślę że sygnał z cewki jest fabrycznie w wiązce.
P.S. Szczuraz no tutaj to sie Ciebie nie spodziewałem ;)
-
ja Ciebie Sylwuniu też .... kup sobie jeszcze audi to nam GG nie będzie potrzebne . <piwo>
-
Dzisiejszego poranka zacząłem nierówną walkę z przerabianiem kostek ponieważ nie miałem 23 pinu. Jak kolega opisujacy temat zauważył jeżeli kość nie jest przystosowana do zegara z obrotkiem zaczynają dziać się ciekawe rzeczy np. cały czas świeci kontrolka od "długich" wskaźnik paliwa idzie od razu na max itp. Po przeszczepie kabelków podciągnięciu sygnału z cewki posprawdzałem wszystko raz jeszcze i odpaliłem . Teoretycznie wszystko działa ... w praktyce nie świeci się kontrolka od "długich". Po przekręceniu kluczyka zaświeca się oprócz kontrolek standardowych ( ładowanie , olej ) kontrolka od ręcznego , która gaśnie po odpaleniu . Pozostało mi jeszcze sprawdzenie kontrolki od rezerwy ... ale to w najlepszym wypadku za jakieś 200 km :mrgreen:
mam pytanie do przerabiających : czy u was takie objawy też występują ?