Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna
1
i30 GD / Odp: Skrzynia biegów - zgrzyty przy wrzucaniu 3 i 4 biegu
« Ostatnia wiadomość przez dorsiu dnia Dzisiaj o 11:15:33 »
Olej do skrzyni wszedł Mannol 75W-85, dzięki za info, będę powoli wykluczał poszczególne elementy.
2
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia Dzisiaj o 11:02:03 »
Tak jest znany problem z oprogramowaniem i różnicy w zachowaniu z włączoną klima i bez, rozwiązaniem jest aktualizacja oprogramowania.
3
i30 GD / Odp: Skrzynia biegów - zgrzyty przy wrzucaniu 3 i 4 biegu
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia Dzisiaj o 10:59:20 »
Na jaki olej wymieniłeś? Sprawdź czy są wycieki oleju ze skrzyni od strony sprzęgła, wygląda jakby sprzęgło nie wysprzeglalo, można spróbować je odpowietrzyć, potem sprawdzić czy linki od lewarka biegów chodzą luźno oraz mechanizm wybieraka przy skrzyni. Dalej skrzynia do rwania i ocena sprzęgła i skrzyni pod kątem wycieku od strony walka sprzęgła
4
i30 GD / Skrzynia biegów - zgrzyty przy wrzucaniu 3 i 4 biegu
« Ostatnia wiadomość przez dorsiu dnia Dzisiaj o 10:08:36 »
Cześć,
temat z tego co się orientuję standardowy przy skrzyniach Hyundai/KIA, może ktoś już przechodził i ma doświadczenie jak postępować.
Objawy: podczas wrzucania 3. i 4. biegu mam dźwięk zgrzytu, no i ciut więcej siły trzeba poświęcić, żeby wbić te biegi, biegi nie wypadają. Dodatkowo, w ostatnim miesiącu miałem 2 przypadki, że podczas jazdy po mieście, zatrzymaniu się, przez chwilę nie dało się wbić 1. biegu, po kilku sekundach machania gałką w różne strony jedynka weszła i można było dalej jechać normalnie.
Przebieg auta: 237k km, rok temu wymieniany olej w skrzyni.

Macie pomysły co jest do sprawdzenia/zrobienia/wymiany w pierwszej kolejności? Czy jednak zostaje opcja ostateczna, czyli szukaj nowej skrzyni albo daj do regeneracji? Najgorszy scenariusz, którego chciałbym uniknąć to wymiana/naprawa skrzyni plus nowe sprzęgło.
5
i40 VF / Stukanie silnika 2.0 GDI
« Ostatnia wiadomość przez przemekgit dnia Dzisiaj o 09:46:06 »
Dzień dobry. Mam problem z moim hyundaiem i40 od jakiegoś czasu spod maski słychać stuki a które ustają i pojawiają się na przykład w momencie załączania klimatyzacji. Sprzęgiełko alternatora wymienione nie przyniosło rezultatu co ciekawe bez pasków również słychać stuki.. auto zużywa olej w ilości około 0,6 do 0,8 litra na 1000 km Ciśnienie na cylindrach mierzone i jest ok. Przebieg auta aktualnie 175 000 km potwierdzony auto kupiłem z salonu autoryzowanego nie było katowane. Oleje na czas itd. Może ktoś miał/ ma podobny problem.?
6
i40 VF / Odp: I40 VF 2.0 GDI - Znikajacy olej
« Ostatnia wiadomość przez przemekgit dnia Dzisiaj o 09:11:11 »
Pierścienie lub uszczelniacze. Mam ten sam problem. Było naftowanie, były płukanki nie pomogło wali około 0.8 na 1000km przy spokojnej jeździe.
7
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez Zibi.S68 dnia 30 Kwiecień 2024, 19:18:09 »
Panowie trzęsie na klimie czy niema to znaczenia bo w moim służbowym trzęsie na klimie to chybna coś z oprogramowaniem i widać jak opada wskazówka
8
i30 GD / Odp: Klimatyzacja nie chłodzi
« Ostatnia wiadomość przez kammbel dnia 30 Kwiecień 2024, 15:36:03 »
Mam to urządzonko z allegro które się paruje z tel. Zazwyczaj mi pomagało ale aż tak nie jest to rozbudowane
9
i30 GD / Odp: 1.6 tgdi Trzęsie na biwgu jałowym
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 30 Kwiecień 2024, 11:20:10 »
A masz możliwość podłączenia pod komputer? I sprawdzenie korekt paliwowych? Jeszcze po jeździe na odpalonym silniku odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj czy przy odkręcaniu zassie powietrze jak tak to zawór odpowietrzania zbiornika będzie do wymiany
10
i30 GD / Odp: Klimatyzacja nie chłodzi
« Ostatnia wiadomość przez ...kuba... dnia 30 Kwiecień 2024, 11:06:37 »
Jak masz interfejs diagnostyczny to spokój wejść w diagnostykę klimatyzacji i w blokach pomiarowych sprawdzić jakie jest ciśnienie w układzie
Strony: [1] 2 3 ... 10 Następna